Те тук не са на автопилот и пак се трепят по пет човека на ден. За един милиард мили два случая е просто нищо.
Абе, как да не е виновен шофьора, като точно той е задействал автопилота, когато не трябва!? При наличие на обекти по пътя около теб, пред теб и т.н. и без това не е никак препоръчително да се осланяш на автопилота! Той не е предвиден да е перфектен при трафик... За да стане това, доста ще трябва да си поиграят със софтуера, още! И, пак гаранция няма!
Тука нашите стискат волана на 20 годишните БМВ-та и въпреки това си се избиват безжалосно и на групи. Та накрая, като удариш чертата, не е ясно къде са повече жертвите - на автопилота на Тесла или на Местан и подобните му.
"Критиците на компанията обаче продължават да твърдят, че да рекламират помощно средство като автопилот заблуждава шофьорите и им дава фалшиво чувство за сигурност."Точно там е проблема, маркетинга им се уповава на високо технологичното ниво на компанията и едва ли не хегемонията им над всички други така наречени авто пилоти.Обаче стандартния консуматор на Тесла е също толкова фанатичен като тези на Епъл и за това не мислят трезво когато си играят с играчките.
Втори за 3 години... Не се научих, че технологията не е все още "там" и трябва, д си гледат пътя....
За пореден път – автопилот на Tesla уби шофьор