90

Анонимен

преди 5 години

Автомобилите у нас без друго са прекалено много, особено автомобилите тип кош за бокук на възраст над 20 години, сдухани от каране, повредени отвред, пушещи като комини, с гладки гуми като за състезание на писта. Това всичкото трябва да се забрани и да се изрине от улиците у нас. Както бе направено по белия свят. Който няма пари се вози на градски транспорт, върви пеша и кара колело. Хубава новина е, че намаляват, но са бавни темповете и участието на държавата в този процес е никакво.

89

ПорЦелан

преди 5 години

До Тео. Много си назад с материала. Ако разбреш колко взимат в София ще си отрежеш вените по дължина. Друг е въпроса че в България нищо не те принуждава да си вземеш нова кола. Вярно, тази година данъка ми е два пъти по-малък, ама това ми е бензина за една седмица.

88

Анонимен

преди 5 години

Според КАТ излиза, че в България имя 392 автомобила(леки, товарни, автобуси, ...) на 1000 човека население. В ЕС само леките автомобили са средно около 500 на 1000 човека население.

87

Мартин

преди 5 години

Масово се карат дизели, а бензиновите са със 100000 повече..?!?!?! А иначе ако е вярно, че намаляват колите, това само ме радва....но като се има предвид, че и населението намалява, не ме изненадва.

86

АЗ Тараторий

преди 5 години

Просто като се замислиш няма особен смисъл да си купиш нов автомобил, който за 5 години става стар и губиш 2/3 от парите, ако решиш да се отървеш от него. Вземаш си нещо старо и изпробвано за 1/10 от цената на ново.Ремонтираш го за още 1/4 от цената му и имаш сигурен превоз за следващите 5 години.

85

Яго!

преди 5 години

Статистиката показва още, че в България има регистрирани близо 809 електрически коли.Тоест има 808 цели и една половинка ли?

84

Роб на влаЗта

преди 5 години

Остаряваме.....

83

Реалист

преди 5 години

Статията е малко манипулативна. Пише коли,а за българина кола е лекият автомобил, което в случая не е вярно. Според КАТ има пет вида автомобили - автобуси, влекачи, специални автомобили, товарни автомобили и леки автомобили. Никъде в статията не се споменава, че България изостава от средното ниво за ЕС за брой частни пасажерски автомобили на 1000 човека население, а с тези нови данни се отдалечаваме още повече. В момента сме средният брой в ЕС е около два пъти по-висок от средния брой в България

82

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 85Газовата за дизел, за средна Тойота, е 2500лв.

81

Анонимен

преди 5 години

До читателГазовата за дизел струва повече от колата.

80

защо ли?

преди 5 години

Интересното е че читава кола от преди 2000 година е по-скъпа от по-новите таралясници!

79

Тео

преди 5 години

... не! Просто нещата следват естествения си ход! Не може в едно средно софиянско семейство да има кола за мама, тати, батко и кучето! Не става! А беше така, защото като новите столичани се видят с 1000 лева заплатка купуват 3 курника за по 1000 лева, на които застраховки, данъци, такси също им бяха 1000 лева на година и гниеха на паркингите! Е да, ама ... сега стана по-скъпо и останаха 2 или един курник, и май вече не е изгодно да е курник ами по-нов автомобил заради данъците!

78

читател

преди 5 години

Случайно или не, никога не се пише, че около 2/3 от старите коли са с газови уредби.Това ги прави по-чисти от новите такива.Има вече газови уредби и за дизел.За какво плачем?

77

Аспарух

преди 5 години

В Швеция с една надница покрива всички данъци и застраховки на автомобила за една година.Ние старите едва ги подържаме с тези заплати.

76

Бръм

преди 5 години

От няколко седмици наблюдавам едни статти по вестници и списания как не се купували стари коли, бизнеса запада..... и се чудя субсидии ли ще им дават на тия търговци ... какво ли.....

75

Анонимен

преди 5 години

Децата трябва да бъдат принудени да учат в училище колко лошо е било при социализма, а не да слушат лъжите на техните баби и дядовци.

74

Анонимен

преди 5 години

Бе и чистачките почнаха да взимат по 1000 лева, какво пак пишете манипулативни коментари. Заплатите се вдигат защото няма работна ръка, всичко живо се изнесе в чужбина. Щом като търсенето е по-голямо от предлагането цената се качва, невидимата ръка действа, скоро ще се изравним по доходи с европейците а като приемем еврото разлика няма да има.

73

Анонимен

преди 5 години

Хаха, топели се. Топят се от слънцето по тротоарите, където са зарязани от по десет години. Всеки селски тарикат е довнесъл по няколко в новия си градски ареал.

72

Анонимен

преди 5 години

Моята кола като я купих беше 14 годишна ... а тази година става 21. Как бързо мина това време ... пък и не ми прави проблеми и смятам да я държа поне още 3 годиниДнес 14-годишен автомобил се продава 1300 лв по-скъпо в сравнение с преди 7 години

71

x1

преди 5 години

тераси по 180 квадрата и 3 -етажни къщи в Драгалевци - подарък от роднините, така става.