Автомобилите у нас без друго са прекалено много, особено автомобилите тип кош за бокук на възраст над 20 години, сдухани от каране, повредени отвред, пушещи като комини, с гладки гуми като за състезание на писта. Това всичкото трябва да се забрани и да се изрине от улиците у нас. Както бе направено по белия свят. Който няма пари се вози на градски транспорт, върви пеша и кара колело. Хубава новина е, че намаляват, но са бавни темповете и участието на държавата в този процес е никакво.
До Тео. Много си назад с материала. Ако разбреш колко взимат в София ще си отрежеш вените по дължина. Друг е въпроса че в България нищо не те принуждава да си вземеш нова кола. Вярно, тази година данъка ми е два пъти по-малък, ама това ми е бензина за една седмица.
Според КАТ излиза, че в България имя 392 автомобила(леки, товарни, автобуси, ...) на 1000 човека население. В ЕС само леките автомобили са средно около 500 на 1000 човека население.
Масово се карат дизели, а бензиновите са със 100000 повече..?!?!?! А иначе ако е вярно, че намаляват колите, това само ме радва....но като се има предвид, че и населението намалява, не ме изненадва.
Просто като се замислиш няма особен смисъл да си купиш нов автомобил, който за 5 години става стар и губиш 2/3 от парите, ако решиш да се отървеш от него. Вземаш си нещо старо и изпробвано за 1/10 от цената на ново.Ремонтираш го за още 1/4 от цената му и имаш сигурен превоз за следващите 5 години.
Статистиката показва още, че в България има регистрирани близо 809 електрически коли.Тоест има 808 цели и една половинка ли?
Статията е малко манипулативна. Пише коли,а за българина кола е лекият автомобил, което в случая не е вярно. Според КАТ има пет вида автомобили - автобуси, влекачи, специални автомобили, товарни автомобили и леки автомобили. Никъде в статията не се споменава, че България изостава от средното ниво за ЕС за брой частни пасажерски автомобили на 1000 човека население, а с тези нови данни се отдалечаваме още повече. В момента сме средният брой в ЕС е около два пъти по-висок от средния брой в България
... не! Просто нещата следват естествения си ход! Не може в едно средно софиянско семейство да има кола за мама, тати, батко и кучето! Не става! А беше така, защото като новите столичани се видят с 1000 лева заплатка купуват 3 курника за по 1000 лева, на които застраховки, данъци, такси също им бяха 1000 лева на година и гниеха на паркингите! Е да, ама ... сега стана по-скъпо и останаха 2 или един курник, и май вече не е изгодно да е курник ами по-нов автомобил заради данъците!
Случайно или не, никога не се пише, че около 2/3 от старите коли са с газови уредби.Това ги прави по-чисти от новите такива.Има вече газови уредби и за дизел.За какво плачем?
В Швеция с една надница покрива всички данъци и застраховки на автомобила за една година.Ние старите едва ги подържаме с тези заплати.
От няколко седмици наблюдавам едни статти по вестници и списания как не се купували стари коли, бизнеса запада..... и се чудя субсидии ли ще им дават на тия търговци ... какво ли.....
Децата трябва да бъдат принудени да учат в училище колко лошо е било при социализма, а не да слушат лъжите на техните баби и дядовци.
Бе и чистачките почнаха да взимат по 1000 лева, какво пак пишете манипулативни коментари. Заплатите се вдигат защото няма работна ръка, всичко живо се изнесе в чужбина. Щом като търсенето е по-голямо от предлагането цената се качва, невидимата ръка действа, скоро ще се изравним по доходи с европейците а като приемем еврото разлика няма да има.
Хаха, топели се. Топят се от слънцето по тротоарите, където са зарязани от по десет години. Всеки селски тарикат е довнесъл по няколко в новия си градски ареал.
Моята кола като я купих беше 14 годишна ... а тази година става 21. Как бързо мина това време ... пък и не ми прави проблеми и смятам да я държа поне още 3 годиниДнес 14-годишен автомобил се продава 1300 лв по-скъпо в сравнение с преди 7 години
Колите у нас се "топят", караме масово над 20-годишни дизели