До Gugu ShushuПродавам коли от 1994 г. до ден днешен.:) Леко комично е да ми казваш ко е как е:))
Ами тъпите не могат да си представят, че умните могат да изкарват пари и в българия. Аз лично още нямам много стаж, но съм виждал обяви от германска фирма с годишна заплата за програмист с опит 86 000 евро нето на година. Това са 14 000 лв на месец чисто пари, а те толкова не изкарват на година..Който е умен сега си прави парите, който не е - бъхти 1000 лв.
До 168 "програмистче"Това че мацките те свалят сега не значи че знаеш как да се възползваш от тези свалки !!! Когато си писал домашните на "тарикатите" докато те свалят мацки....за да не те тормозят ...явно силно си се травмирал
До 162: А, женен ли си? Щото, ако беше нямаше да ги пишеш такива, и да ти е толкова широко, около врата :) Щом ти остават 3 бона за харчене и спестяване, то е ясно, че не си :)
До до 143Така е, вървежните по наше време дето с гордост сваляха мацките и бяха много отворени да се наливат с бира в голямото междучасие и да носят фалшиви бележки сега реват че нямат 1000лв за дърт таралясник и как ние задръстеняците правим по 7-8к без да работим.
До до 143 Пич коди там и си трай! Ти си еднодневка. Като те изхвърлят,заради някой друг дупедавец(китаец паки или индиец), банката ще ти вземе всичко.
Ами стани и ти програмист или друг.Аз съм си "програмистче" и си плащам лизинга на нова кола, по 800 лв. на месец ми излиза и не се занимавам с простотии. Същото и с жилището, вместо да давам 1000 за наем, си го изплащам със същите пари. т.е. за 2000 лв. на месец имам и нова кола и нов апартамент и ми остават още около 3000 за живеене и спестяване. В училище бях "зъбъра" ама сега ела да видиш мацките как ме свалят сами, а тарикатите в училище сега са продавачи и общаци хаха
До Bad Company Напротив, българина не обича да бъде лъган и много добре прави сметка на парите си. Затова *** такива като Доросиев.Преди да избере кола човек се интересува от марката и модела, взема мерки търси информация. Наш приятел си взе стар Опел Вектра от Италия, от познат автотърговец.Ходихме да го тестваме. Прегледахме го с лаптоп.Колата струваше с 2 хиляди повече от другите коли като нея.Не е това което той иска, но е здрава и е спестил едни 15 хиляди, а му върши същата работа.
Имат лоша слава търговците, то и клиентите не знам как очакват за 5 бона кола без проблеми, лошото е, че ги гледат за драскотини, а механиката е по важна. Виждал съм немско Ауди на 50 хил. км навъртяни за 6 месеца, просто е заблуда кола висок клас купена за 200 к. евро и да не се кара, та нашия човек да си я купи на 150 к. километри..
Всички тези търговци са за съд, продават коли с неясна история, блъскани и попиляни от каране на по 200-300 хиляди километра. После започва голямото омагьосване, кърпене, кит обшити волани и прочие. Друго ще е ако търговеца носи отговорност и дава задължителна гаранция за автомобила, но никой не иска защото те знаят какви *** вкарват.
Няма значение дали българина обича да бъде лъган, или не... По скоро, всички вече си направиха нормалната аритметика, че за ламарини повече от 5к няма смисъл да се дават! Километрите пък нямат никакво значение! На една кола може да и се вземе душата и за малко, и за доста повечко километри! Ако автокъщите са се набутали със скъпи автомобили втора и трета ръка, проблемът си е техен. Като не следят тенденциите на пазара...
Страх ме е да си купя кола от 2015 година, че всички за по на 200 000 км. За сметка на това от 2005 гледам, че всичко е по на 197 000. Това се казва изгодно - хем по-евтино, хем на по-малко километри.-------------------------Крайно време е държавата да регулира малко дейността ба джамбазите. Не може за накриво сложен етикет в магазина КП да глобяват 1000 лева, а за автомобил на 700 000, обявен за 197000 - НИЩО.
Българина обича да бъде лъган:) Мноооооооого обича!! Умира от кеф да се пазари цял ден в автокъщата и вечерта да разправя припотен на комшията как "извил" ръцете на търговеца и взел за 5 000 лв. кола, която в Германия или Италия струва 5000 евро")) Наивници. Ако колата е на 50-60 хил. км. няма как да е евтина.
Проблемът е в пренасищането с автомобили! Как искат да продават, като хич не са рядкост по два-три автомобила на семейство? То не става така... Не е проблема само във високите еко-такси, а точно в пренасищането!
За мен е важно, че сме лоялни и предвидими партньори. Как живеят обикновените хора не ме е еня. Вадите ми думите от контекста.
Край на бизнеса с коли втора ръка? Вносът на стари возила зацикли