Статията е абсолютно вярна.Ето и доказателството: България за последните 10г. загиват около 600-700 човека при катастрофи.Холандия за същия период 200-300 човека(при население 17млн.)Ето това показва колко лош шофьор е Българина.
ЕС се вживява в господ-бог,'съюза'не го очаква нищо добро с тези санкции,рестрикции и глоби - очаквайте самоизяждане от вътре ,и много екзити,депресии,и самоубийства!
А какво ще кажете за варианта, при който карача (да, казвам карача, защото това не са шофьори, а карачи, може и каруцари) говори по телефона, пуши и държи волана?
Първо погледнете на Гугъл Мапс гъстотата на пътната мрежа примерно в Холандия и тук. Три пъти по-малка територия с три пъти повече пътища. Тук имаме 5-6 главни артерии с двулентови селски пътища които носят целия трафик от коли, камиони, трактори, каруци и се запушват в пикови моменти пред и след празници.
КАТ да се огледат добре по софийските улици как се кара и се говори без хендсфри, и се кикотят. С едната ръка се държи телефона, а с другата се шофира. И не са единични случаи. Основно са от женски пол и безобразията продължават. Глобите трябва да са безпощадни. Вярно, КАТ не може да огрее на всяка улица, ама... дори и да ги виждат, мисля, че не им се занимава в доста случаи.
За румънците спор няма. По-зле от тях няма, обаче преди българите се нареждат италианците. Няма такова каране, като обезумели са. И мръсотията им е повече.
Смъртността на пътя не е в пряка връзка с уменията на шофьорите. Заглавието е грозна подигравка с читателите.
По себе си мога да кажа, че главният виновник за катастрофите е апаратът между двете уши. Не го доизкусуряват този апарат по нашите земи. Мисли се за много голям и и наи-най, а е обикновен въздух под налягане.
...класацията е абсолютно вярна + турските тираджии! *** си мисли, че във всичко е 1 и ако не го покаже, няма да му е начесано егото! Омръзна ми от ербап ШАФИОРЕ на бусове и таксита с арогантно поведение! И аз имам C и мога да въртя геврека по цал ден, ама съм се потрудил да съм нещо повече от това...и се опитвам да не съм *** най-вече в културата и отношението ми към хората!
Ами някакъв общ процент нищо не говори. Как се разпределят причините е важно. Ниска интелигентност, Лошо обучение, Липса на навици са свързани с модерното ни Демократично образование, с което се примиряваме. Лоши пътища, безмислени знаци са свързани с лошото държавно упрвление. Голяма концентрация в градовете е свързана с типа икономика, която развива нашата държава. Значи вината не е толкова във водачите колкото в Държавата, която произвежда простаци, за да станат бедняци.
Магистрали трябват, от тези 88 на милион поне половината загинали са при челен сблъсък, с магистралите този риск се елиминира.Обаче забравих, *** не му трябват магистрали щото асфалта не става за ядене.
Оглавихме класация: Румънците и българите са най-лошите шофьори в ЕС!