32

Max

преди 5 години

Статията е абсолютно вярна.Ето и доказателството: България за последните 10г. загиват около 600-700 човека при катастрофи.Холандия за същия период 200-300 човека(при население 17млн.)Ето това показва колко лош шофьор е Българина.

31

Qwerty

преди 5 години

Ако има 1 да дава и 1 да взима, страдат 99, които нито дават, нито взимат.

30

екзит15

преди 5 години

ЕС се вживява в господ-бог,'съюза'не го очаква нищо добро с тези санкции,рестрикции и глоби - очаквайте самоизяждане от вътре ,и много екзити,депресии,и самоубийства!

29

Qwerty

преди 5 години

Това няма нужда евростат да ни го каже. То се вижда. Корупцията реално отнема животи.

28

Shark

преди 5 години

А какво ще кажете за варианта, при който карача (да, казвам карача, защото това не са шофьори, а карачи, може и каруцари) говори по телефона, пуши и държи волана?

27

Анонимен

преди 5 години

Мноо джигит, мноо коне в колите...

26

Анонимен

преди 5 години

Ние това го знаем! Кажете нещо ново.

25

БСП СДС ГЕРБ

преди 5 години

БСП СДС ГЕРБ НАКАРАХА 4 000 000 БЪЛГАРИ ДА ЕМИГРИРАТ ЗАТОВА ОСТАНАХА НЕКАДЪРНИТЕ

24

Анонимен

преди 5 години

Всяка силиконова *** с джип смята за задължително да паркира докато говори по телефона.

23

Анонимен

преди 5 години

Българите са на автопилот. Бойко Борисов им управлява колите, вместо те да си ги карат.

22

Анонимен

преди 5 години

Първо погледнете на Гугъл Мапс гъстотата на пътната мрежа примерно в Холандия и тук. Три пъти по-малка територия с три пъти повече пътища. Тук имаме 5-6 главни артерии с двулентови селски пътища които носят целия трафик от коли, камиони, трактори, каруци и се запушват в пикови моменти пред и след празници.

21

Анонимен

преди 5 години

КАТ да се огледат добре по софийските улици как се кара и се говори без хендсфри, и се кикотят. С едната ръка се държи телефона, а с другата се шофира. И не са единични случаи. Основно са от женски пол и безобразията продължават. Глобите трябва да са безпощадни. Вярно, КАТ не може да огрее на всяка улица, ама... дори и да ги виждат, мисля, че не им се занимава в доста случаи.

20

D

преди 5 години

За румънците спор няма. По-зле от тях няма, обаче преди българите се нареждат италианците. Няма такова каране, като обезумели са. И мръсотията им е повече.

19

Анонимен

преди 5 години

Няма северен и южен тип шофиране.Има ивилизован и селяшки тип.

18

Мар

преди 5 години

Смъртността на пътя не е в пряка връзка с уменията на шофьорите. Заглавието е грозна подигравка с читателите.

17

опетков

преди 5 години

По себе си мога да кажа, че главният виновник за катастрофите е апаратът между двете уши. Не го доизкусуряват този апарат по нашите земи. Мисли се за много голям и и наи-най, а е обикновен въздух под налягане.

16

Така е...

преди 5 години

...класацията е абсолютно вярна + турските тираджии! *** си мисли, че във всичко е 1 и ако не го покаже, няма да му е начесано егото! Омръзна ми от ербап ШАФИОРЕ на бусове и таксита с арогантно поведение! И аз имам C и мога да въртя геврека по цал ден, ама съм се потрудил да съм нещо повече от това...и се опитвам да не съм *** най-вече в културата и отношението ми към хората!

15

Скептик

преди 5 години

Ами някакъв общ процент нищо не говори. Как се разпределят причините е важно. Ниска интелигентност, Лошо обучение, Липса на навици са свързани с модерното ни Демократично образование, с което се примиряваме. Лоши пътища, безмислени знаци са свързани с лошото държавно упрвление. Голяма концентрация в градовете е свързана с типа икономика, която развива нашата държава. Значи вината не е толкова във водачите колкото в Държавата, която произвежда простаци, за да станат бедняци.

14

Радо

преди 5 години

Най-лошите пътища са при нас и контрола е понижен.

13

555

преди 5 години

Магистрали трябват, от тези 88 на милион поне половината загинали са при челен сблъсък, с магистралите този риск се елиминира.Обаче забравих, *** не му трябват магистрали щото асфалта не става за ядене.