Това са бъдещите компютри на колела. Няма ключалка с ключ и не можеш да си влезеш в щайгата :D Ще има да ги обикаляме, като неандерталци...
До АнонименКрим е Руски. Въпросът е затворен. Върви да миеш улици в Германия щом това те удовлетворява.
Какви 200км/ч бе състезателю? В САЩ максималмата позволена скорост е 65-70mph. Не всички са джигити, като теб и твоя голф3.
Типична стока от конфекцията - евтино производство на бутикови цени. Тествана, ама не бачка. Важното е, че на балъците им съдраха кожите и милиардерите по борсите се увеличиха с о/е стотина. Какато казва римският сенат "да го дуфат бедните".
Да ги продават в Индия и Африка. Те имат нужда от еко-коли и е топло. Или маймуня е свикнал на готово.
Тръгнал един мияч на чинии с развалени зъби да коментира балканските селяни. Класика. Ти лично кво произвеждаш?
До gioИзостанал си доста пич. Последните 2 години във всички развити страни въведените мощности са изключително ВЕИ, навсякъде над 50%. Дженерал Илектрик ще закрива производството на газови централи поради липса но поръчки а нашия отворко ни говори за ТЕЦ на въглища. Такива тецове строят все още в Китай.
това се знае отдавна, но последната година продажбите им се покачиха. Добре е също да напишат, че това не са екологично автомобили, като се има напредвид, че основното гориво, което се ползва по света е твърдото. Това че пред вас не е мръсен въздуха не означава, че на 100 км от вас някой комин не изхвърля в пъти повече вредни емисии.
Очаквам, че хита "На тислътъ дръжката" ще се налага в Канада и северните части на САЩ все повече и все повече с падането на температурите... ; )
Ох тръгнал балканския селянин да коментира Тесла и да се радва на хорските проблеми :) класика. А вие дори едни домати не произвеждате :)
Какво ще стане...събуждаме се една сутрин и всички българи карат електромобили...не плащат данъци, не плащат ДДС върху горивото...въздуха чист....и стоят на тъмно, защото си зареждат транспортните средства и чакат слънцето да грейне и да се постопли ....
Като не знаят български е така. Само като чуеш или прочетеш Тесла (с правилното ударение) и си наясно че е прецакване.
Само едно сравнение е достатъчно да си направите извода колко са спортни "спортните" ( така си промотират техните Perfromance модели) модели на Тесла: най-доброто време на Тесла Модел S на Нурбугринг до момента - 8 минути и 50 секунди. Докато Мерцедес с техния двутонен, петметров AMG GT4 поставиха рекорд преди няколко дни за автомобил с четири врати - 7 минути и 25 секунди. Та, токлкова за спортната "Тесла". Много лъже тая компания, но иначе има бъдеще.
Tesla е една огромна илюзия. Още няма добър "електромобил", такова нещи не същестува. Концепцията на Мъск е абсолютно идиотcка, големите автомобилни компании които имат инженери и учени в екипите си са по-предпазливи. Тесла е като храната в МкДоналдс - маркетинг и рекалама, но като услуга - всички знаем качеството на храната в МкДоналдс.
Да не говорим, че и реалния пробег на автомобилите им се постига само при някакви свръх идеални условия и максимална скорост от не повече от 80 км/ч и без пуснат климатик.А що се отнася до поведението при високи скорости Тесла е все още много далеч от автомобилите на петрол. Техните автомобили ускоряват много бързо от 0-100, но след тази скорост почват яко да издишат. Невъзможно е да се движиш по аутобана с 200 км/ч за повече от 5-10 минути, защото батерията и електромоторите прегряват.
Тесла е много иновативна, но и изключително прехвалена компания. Наистина са най-напред от всички автомобилни марки по отношение на реалния пробег на един електромобил, но имат доста проблеми с качеството на техните коли. Това, което в Европа се счита за среден клас изработка на автомобил като качество на използваните материали, то Тесла го продава за най-висок клас оборудване. Последният им модел 3 има интериор, който е по-спартански и скучен от такъв на Шкода Октавия.
Зимата идва: Студът едва настъпи, а Tesla вече заспа зимен сън