Така и не видях колко е данъка на Бентли Континентал GT. Мисяда си купя едно като се прибера другия месец и исках да,се усведомя колко ще ми е данъка
Една Корса от 2002 да речем инжекция с катализаторче дали "цапа" повече от 2018 Х6 с пет литров мотор? Ако наистина мислим за въздуха , а не как да се ***.е българина, нещата щяха да са много различни.....
Само ми изгубихте времето. Кажете ми за Ламбото колко ще плащам, че да знам дали да му туря газ или да си го джиткам на бензин?
14 "Ламборгини"-та, 110 "Бентли"-та. Какъв ще е данъкът им? - И АЗ ИСКАМ ДА ЗНАМ ??? И ПО ИНТЕРЕСНО : КАКЪВ Е ПАРИЧНИЯ ПРОИЗХОД ЗА ПОКУПКА НА ТЕЗИ КОЛИ ??? И РОЛС-РОЙСОВЕ ИМАМЕ....
Виждаме, че НАРОДЪТ се събужда от летаргията. Протестите тези дни ни убеждават, че повече хората не искат да живеят така. НО..НАРОДЕ, ЗА ДА УСПЕЕМ, НИ ТРЯБВА ЕДНА КАУЗА!НЕ КАУЗАТА НИСКИ ЦЕНИ НА БЕНЗИНА И ГО ЗА МПС!, А КАУЗАТА БЪЛГАРИЯ!Знам, че всеки се притеснява, когато лично нещо го засегне. А управляващите вече засегнаха всички. Много българи не се трогнаха от дечицата в инвалидни колички и самоотвержените им майки, но се трогнаха, че трябва да плащат 1000 лева за застраховка на колата си!Разберете това са само ПОСЛЕДИЦИТЕ ОТ ЕДНО ГНИЛО, НЕКАДЪРНО И КОРУМПИРАНО УПРАВЛЕНИЕ
Истинските играчи в БГ които имат Ламборгинита и Ферарита, най-често ги карат с немски, швейцарски или дубайски регистрации. Така няма да е "оперативно интересен" за НАП.
"че те тез ламборджинита и бентлита не са ли товарни?"За тези които не са разбрали репликата, а и статията не споменава за това: голяма част колите, на които ще се намали данъка с 600-700 лева от 2000+ до момента не са плащали този данък, а са плащали ако не се лъжа под 100 лева. Далавера с тип регистрация.
Още трябва да се вдигнах данъците на старите коли и още да се свалят данъците на новите!Трябва да стане по-неизгодно да караш трошка.
Тия с Бентлитата и Поршетата трябва да са много големи гадове/мутри/капиталисти мръсни, щото аз не мога да си позволя такава кола, а съм много готин.
Столичани?? Айде бе, къде са тия столичани, че нещо не ги виждам ?? Столичаните си тръгнаха от София още 1946г., а тези които останаха измряха. Сега има само пришълци. Бентли и Порше, отдавна не са някакви марки у нас. Тук т.н. "мъже" е важно да притежават такова, а т.н. "жени" си падат по нещо като липсващото звено между *** и човека...!!
С това осезаемо вдигане на данъци ГРОБ си показва управленската импотентност за тези 10 години. Изхарчиха европарите за селски стадиони, спортни зали и реставрация на бутафорни крепости. Нулеви реформи в подобряване на ефективността на държавните институции и раздуване на щата, който е основен електорат и трябва да се храни от частния сектор. Сега просто засилват омразата на всеки работещ гражданин в частния сектор, срещу чантаджиите и чиновниците на държавна служба.
Пичове, в БГ да си ОК трябва да си яко далавера или крадец. Ако си мислите, че с работа ще сте добре, значи сте много зле :) Никъде по света бачкьорите не са добре и са само на оцеляване. Печелят тези, дето рискуват, крадат, мамят и въртят схеми.
До АнонименВ другите европейски държави има по-малко коли на глава от населенето. Ама в България, който спести 4-5к лева веднага си купува кола. После парите не стигали... ама в Холандия инженерите ходят с колелета на работа и това се рекламира постоянно като нещо хубаво - в България има виц, за инженера, който спестил пари и си купил колело
Годишно в швейцария се продават 300 ферарита и 3000 поршета, страна 2.5 пъти по малка от нас като територия и с население до преди десет колкото нас.... Страна без евро субсидии, без нато, без ецб, без етнически малцинства, без излаз на море, без сериозно земеделие, страна където ГО и номера на колата са на човека, може да имаш 3 коли с един номер, местиш го... Страна направена за хората и то местните
Стара бензинова кола замърсява ПО МАЛКО от нова дизелова. Това е факт!А стара бензинова кола на газ замърсява по малко от нова бензинова без газ.Най много мърсят старите дизели.
Най-сбърканото в този процес беше мисленето на законтворците, които предложиха, обсъждаха и приеха закона. Според тях с този закон се цели ограничаването на остарелия авто парк в БГ. Как? Като наказват и най-бедните за това, че са бедни.Какво се прави в други страни за да се реши същия проблем. Например Румъния, дава стимули на по-заможните да купуват нови коли или електромобили. Може също да се увеличи данъка за внасяне на много стари коли (на 15+ например) и т.н..
София: 14 "Ламборгини"-та, 110 "Бентли"-та. Какъв ще е данъкът им?