102

Анонимен

преди 5 години

Всичко вдигат хербехрастите, само доходите на хората не

101

Анонимен

преди 5 години

Колите в София се увеличиха двойно след увеличението на цената на билета на 1.60. Свалете цената на 1 лев и трафика веднага ще се облекчи. В момента за едно 4-5 члено семейство е много по-евтино, удобно и изгодно да има две коли вместо да ползва градски транспорт.

100

Вуте

преди 5 години

До Анонимен 110Не гледайте тази реклама - тя е направена от едни много богати люде които имат и скъпи салфетки. Целта е да вземат и вашите салфетцичи и да си бършете з***дниците с какалашки!

99

Анонимен

преди 5 години

Простакът не може без кола и без буркани от село. Градският транспорт му е е на 20 крачки от къщи и на ъолйива от работата, но простакът си помпа слабоумното его в джип 4 х4 и др, де, . според каквито са му кредитните вересии.Я 15 лв.дизелчето в делничните дни и един пресолен паркинг, и да видиш новия въздух тогава!Държавата трябва да поеме паркингите, защото прблемът с просташкото замърсяване на средата е жи во то за стра ша ващ. Не на УЖи не от вчера.

98

минувач

преди 5 години

Разбира се, че бъркат - във всичко (!) СО.Оттам - и грешни изводи...В София живеят (+/-) 3 000 000 души. Дори да използваме техните пропорции (на 1000 души с 680 МПС), се получава не 1млн., а 2+ млн. МПС. Те и затова се чудят, как да го измислят, ама... то трябва малко IQ за 60443това...или се опитват да измъкнат още парички :)

97

Кошмар пълен е

преди 5 години

Пред нас има 15 служебни автомобила тези които ги карат през деня идват с личните си автомобили и си ги разменят те плащат ние плащаме места няма !!! До бой се е стигало. За това най-обичам да си седя в София по празниците....когато селяните ги няма....и града е такъв какъвто си го помня от детсвото !!!

96

шматка

преди 5 години

До 97Небостъргачите по правило са обществени и бизнес сгради.Какви неб. да строят вБургас Варна...като офисите на всички по сериозни компании са в София.Пак казвам.Проблема е че градовете не се разширяват по площ.В презастроени квартали продължава да се строи и то високо строителство.Това е безхаберие и пълна липса на визия за в бъдеще

95

Анонимен

преди 5 години

Всъщност много правилно. Аз предпочитам да стане скъпо, да поскъпнат и горивата. Да се изнесат хората с ниски доходи извън София. Няма място за всички.

94

Анонимен

преди 5 години

Фънъдъкова и арх. Здравков кога ще тръгнат с велосипеди на работа, та да дадат пример?! Защото да ръсиш мозък от служебната кола как било в Копенхаген е много цинично!

93

Ффф

преди 5 години

Фъндъчке, кой гласува за теб? Цели секции купуваш май?

92

Данъци

преди 5 години

Високи данъци за колите. Резултатът ще е малко коли и много пари за паркинги. Сега има много пари от застраховане, но от това печелят само шепа хора и нищо за обществото. Както в богатите страни хора с петцифрена месечна заплата пътуват с метро, така може да стане и тук.

91

Dd

преди 5 години

Поне 200 лв на минута за паркинг. Тези 200 лв/мин. трябва да бъдат разпределени така.66.6лв - зачислени към банковата сметка на Фъндъчка, за да може да си построи още една къща за 1 милион лв в София.Останалите пари без 6 лв - директно да се внася към офшорната сметка на офшорния адвокат на Тиквата,за да може да се плаща подръжката на имението в Лос Анджелис за 40 милиона долара.Последните 6 лв да бъдат дадени в кеш на "Цвъчко Убиеца",за да може да си купи поне още 20 апартамента.

90

Aleksander

преди 5 години

Hahaha, bg arhitekti na bg gazovo parno otoplenie v sofia...

89

Стрънжата

преди 5 години

В мутроландия рекета е издигнат в култ

88

Байфидан

преди 5 години

Аман от фандъковизми. Тая е малкият Боку. Кога и свършва мандата, че ни съсипа града тази проклетница сел ска

87

Анонимен

преди 5 години

А тротоари за пешеходците ще останат ли?Практиката показва, че слагат няколко знака малко боя и тротоар почти не остава. Остават разбити тротоари, милиони печалба неизвестно за кой и никакви инвестиции за подобряване на градската среда. Грандиозните а ла Фандък ремонти пък се плащат та от парите на данъкоплатците.

86

Гашо

преди 5 години

Браво. Дано да се реализира. Синя зона 5 лв. зелена 3. Но да е платено паркирането и пред блоковете в Люлин и Младост...левче на час. Да ги питам тогава бачкаторчетата от гетата, с таралясниците на по 20 години ...инак чипосани и без катализатор. Стадото трябва да разбере, че колата не е за всеки. Не може да ми дойдеш от селу в Софията за 1200 лв. заплата и да искаш да си паркираш моргата без пари. Като нямаш голям доход...качваш колелото.

85

Анонимен

преди 5 години

А нещо против уродливого градоустройство на столицата?Презастроени райони, които спомагат за тежкия трафик.Цариградско в часове пик е ужасно, а великата община планира и още няколко небостъргача до Метро и Форд тоуърд.Това, велики кмете...според вас ще спомогне ли или не на трафика?

84

Анонимен

преди 5 години

До 83Тоя пък се обижда, че колата му не била стара трошка...тук имаме особен вид комплексар...важно му е да не му обиждаме колата :)))Пич, и ново Бентли да караш, това не оправя проблема с паркирането в София.

83

Зозо

преди 5 години

Както обикновено, ривем срещу следствието, а не срещу причината. За форумните край-ни драскачи е ок София да се застроява всичко възможно зелено, понеже така се "развивала", обаче после колите били много. Някой мрази да мисли и това не съм аз.