17

Край

преди 5 години

Според някой пътя в дефилето трябва да е магистрала. И от къде пари бе чоджум. С винетката от 100 лв. за година ли. Толкова струва да минеш еднократно от Солун За Атина -46 евро в ЕДНАТА посока.

16

Един от всички

преди 5 години

Факат, е че доста хора не спазват ограниченията, но ако действително е бил с 53 км/ч не вярвам да помете 3 коли и да се хвърли от пътя. Проблема с превишените скорости е проблем на КАТ и ниските глоби на водачите. ТРябва да се бръкне в джоба на българина за да е по спокоен, както кара извън БГ. Там всички сме по правилата, защото има закони и ГЛОБИ ! Основния проблем е корупцията и занижения контрол на всички строителни обекти... пътища, сгради, канализации и прочие.

15

до до 8

преди 5 години

Къде там е пропаднал пътят или говорим на изуст?

14

до 8

преди 5 години

Къде е пропаднал там пътят бе, ей, пъпеш?!Пътят в участъка на катастрофата, а и не само там, е идеално гладък, без дупки, с нужната знакова сигнализация, единствено с по - ниско сцепление и дотам. Това, че гришата е ЛОШ водач, незнаещ, че когато завали, се кара с повишено внимание, пнеже на пътя се образува една смес от вода, прах и ***, коят е бая хлъзгава, си е лично негов проблем,. Проблем е, че в автобуса е имало колани, които овчеглавите баби не са сложили. С това приключва сагата.

13

До 8

преди 5 години

Значи според теб трагедията в Своге е пи вина на водача? А не ужасни път, обрасъл, пропаднал, пълен камуфлаж... Злато ще има периодично траур в тази държава. Неовинявам водачите, които като седнат зад волана си мислят че всичко им е позволено. В чипа е проблема.

12

Чичо Иван

преди 5 години

60% от катастрофите били заради водачите. Естествено, статистиката ще е такава, защото се дава от КАТ. А при тях, всяко станало нещо е виновен водача.Преди 6 месеца жена ми пътуваше към Плевен - на участък с органичение 60, тя кара с 50. Попада в огромна неравност на пътя и колата излиза извън пътя.Полицията идва и й съставя глоба и отнемане на талона + контролни точки, поради "НЕСЪОБРАЗЕНА СКОРОСТ". Никога държавата няма да е виновна, докато най-лесно е да напишеш "несъобразена скорост"

11

Анонимен

преди 5 години

При този неработещ КАТ и лошите пътища на ГЕРБ, цяло чудо е, че катастрофите и жертвите не са десет пъти повече. Май българските шифьори са значително по-добро шофьори, отколкото разни насионал-нихилисти непрекъснато ни внушават. Простото сравнение по българските пътища на шофьорите - българи и чужденци го потвърждава. Чужденците шофиращи в България са много по-лоши шофьори от българите.

10

Край

преди 5 години

А пътищата ни са такива каквито можем да си постоим. Българи са крали българи са строили. В момента българите получаваме пътищата си ПОДАРЪК от ЕС. И парите от винетките не стигат и за ремонтите даже. Ама и това ще свърши. И тогава сегашните магистрали ще са хубав спомен. Ще караме по картофени ниви.

9

Психодиспансер

преди 5 години

Да започнем със знаците, остарели, нацвъкани на всеки 10 метра, несъобразени с пътната обстановка. Знак А 12 (неравности по пътя) е най- честото решение на АПИ за пътната мрежа, Цялата пътна мрежа е осеяна с него, за да могат КАТ да ви пишат любимата им ''несъобразена скорост'' и отговорността да е единствено в шофьора. Мога да напиша трактат по тематиката, но в дъното на всичко са неработещата държава, липсата на гражданско самосъзнание, балканската самонадеяност и простотията !

8

do 6

преди 5 години

Ей го, и ти си от тези, на които друг им е виновен. Ти нямаш ли самоконтрол, очаквай друг да ти наложи такъв. После не сме били робска нация с робска психика.Трябвало е под турско да си останем, нищо не става от нас!Осман Паша: Знаете ли, Генерале, какъв народ освобождавате?

7

Край

преди 5 години

Българина е не просто лош шофьор - той е ДИВ шофьор. Лошия шофьор кара бавно и прави малки бели. А дивия се хвърля с главата напред в стената. Ежедневно виждам изпреварвания на забранено без видимост. Дивака вика - "А дано нема" и се хвърля. Да де ама некога ИМА и си иде някое семейство невинно.

6

Анонимен

преди 5 години

Всичко е много комплексно, но най-важната причина са с капаните пътища и най вече новите. Крадене поне 20% останалото влага те, а не обратното 80% в джоба

5

Факт

преди 5 години

Над 90% от нарушенията, които приписват като вина на шофьорите, са следствие от липсата на контрол на пътя. В този смисъл 55% са заради неработещия КАТ, 40% са заради лошите пътища и 5% са по други причини.

4

Анонимен

преди 5 години

Цинично, но просто го приемете, че на година ще има едни 1000 жертви и нищо няма да се оправи. Купете си сигурна и тежка кола, шофирайте предпазливо като се пазите колкото може от идиотщините на околните МПС-та, и вероятността да се окажете сред тези 1000 пада значително. Естествен подбор.

3

BG

преди 5 години

От АПИ сложили камера и установили че никой ! не спазва ограничението от 40 км/ч. Ха, ха, ха - че това всеки може да го каже на АПИ и без камера !Кара се по ограничениченията докато вземеш книжка в колата на инструктора, после всеки почва да се перчи "к'ъв пич е на пътя и глей ся кво шъ става" И си става - челен удар, пропаст, дърво ... После разчитай пътя да бъде грапав и мантинелата да те удържи !

2

Анонимен

преди 5 години

Това, дето го е писал 1 е абсолютен факт. А направят ли по-добри пътищата, е тогава ще стане юруш и още повече ще почнем да се избиваме. Вече имаме и статистическо потвърждение на новите магистрали около София.Българина е ЛОШ шофьор и това се потвърждава от безпристрастната статистика.

1

Анонимен

преди 5 години

Виновен е лишият материал, човешкият такъв.Това е като да имаш вързано свирепо куче, да отидеш до колибата му, да те ухапе и после стопанинът/кучето да са виновни!Купени книжки, трошляци с неподходящи гуми и необлсужена спирачна система, чувство за безнаказаност и силна вяря, че иконата, лепната на таблото, те пази и на теб инцидент не може ти се случи, водят до тъжната родна картинка.И положението няма да се оправи докато на всеки км няма камери!Контрол и само контрол му е майката!