оня сега с магистралите и пътищата да дава отчет... къде са парите от разликите и защо това се случва
Нещо не виждам оставки на отговорни другари пардон те ве4е са господа. При загинали 16 4овека какво още трябва да се слу4и за да си подадат оставката цялата управленска върхишка. Сигурно ще трябва да настъпи краят на света ли. Спите Овце спите и това ще ви унищожи.
Избирайте си ДОКАЗАН, повтарям ДОКАЗАН ПРЕСТЪПНИК за министър прецедател и очаквайте нещо различно - на куково лято!!!
Катаджийте които първи коментираха случая и са били на самото произшествие казаха че тахографа е на 41 км/ч после Цацаров измъдри отнякъде 53 км/ч, адски съмнително видимо се пънат да омаловажат отговорноста на АПИ и фирмата изпълнител
До АнтонСтига с това "Гербаджийство", "Бесепарство" и темподобни!Нито Бойко, нито Корнелия управляват автомобилите! Има пътища, които не са ремонтирани от времето на Тодор Живков и по тях стават произшествия, е той ли е виновен?Като стане белята, никой не търси вината в себе си а друг трябва да е виновен!За магистралите има ограничение на скоростта, но всички карат като "откачени" и никой него спазва! Като стане "сакътлъка", пътя е виновен!
човека си го каза, асфалта който е ползван е за алеи в паркове, сигурно са го гепили от някой обновление на парк и са го наместили там, а пешоходния тротоар и мантинелата просто не искам дори и да ги коментирам
Така е...! Шофьорът ще отиде в затвора, хората от АПИ-ГЕРБ ще продължават да си пишат писма с едни фирми и да ни обясняват, как можело и да ги съдят, ама пропуснали да го направят...!
Май Байко пак ще вдига кръвно. Нали помните, това се случва паралелно с едни събития около Орлов мост. Дали не сме засъсняли вече?
Странното е, че автобуса се е ударил в 3 коли, видя се бордюр и след това мантинелата. Би трябвало скоростта да е намаляла и може би да се овладее автобуса. Казаха, че фирмата е изпълнявала редовни курсове по този път, т.е. шофьора не минава за първи път и знае пътните условия. И при това си позволява скорост над допустимата. Защо не му проверят разпечатката на телефона, да не се окаже, че се е разсейвал с него. Иначе за пътя да се вземат незабавни мерки.
Не е достатъчно само да построиш път, а и да го построиш качествено и безопасно!!! Но докато се избират изпълнители на такива обекти с обществени поръчки - кой даде най евтината оферта, няма как да е качествено евтиното!!! Искат се фирми с опит в това строителство, с реноме, с история!!! А тук .. съсбират се двама трима тарикати, правят едно сдружение.. взимат поръчката по втория начин.. и от тук на там се започва, дай да видим от кое колко можем да спестим икономисаме и откраднем..и.. Своге!
До SSе шофьора ще отнесе цялата вина, като гледам. После човечецаще трябва да им ги изплаща на тях, което не е реално..., сигурно и правнуците му ако има такива няма да могат да го изплатят, това са нереални работи
*** народ, слаба държава и лоши пътища разбира се. Причината е в споменатите на първо място.
АПИ това, АПИ онова, ама приели пътя без никакви забележки и за малките деца е видно че мантинелата е като парапет на декоративна тераса
Трейс Груп е навсякъде, получава всички договори за ремонт и изграждане на пътища. Кой и срещу какво ги избира!?Всеки е карал по ремонтиран от тях път. Няма нито един качествено изграден или поправен пътен участък! Тази фирма е престъпна!
Вече са повдигнати обвинения на шофьора.А сутринта един от гербаджийските министърчета калинки каза че 20 членна комисия е подписала документите за приемане на пътя БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКА. А тях кога? И забелязвате ли банкянския мишок как скри иначе е на всяка манджа мерудия! Тези трябва да бъдат изметени час по-скоро. И преди изборите си припоменте тази трагедия когато боце започне да ви говори за пътища и растеж
Съветвам близките да искат от Лев Инс /ако не обявят фалит и те сега/ 10 млн.лв. обезщетение ,колкото е лимита по полицата ГО, после онези да се оправят с пътното или изпълнителя на ремонта.
Тази ули4ка казвам ули4ка щото на това неможе да му се каже път няма износващ слои асвалт които трябваше да бъде по груб а не гладък какъвто са сложили пишман маисторите. Този гладък слои при дъждовно време губи сцеплението с гумите и при аквапланинг какъвто сее полу4ил заради обилният дъжд липсата на вираж и канавка автобуса сее хлъзнал като на динена ***. Но е по лесно да се изкара вод4а виновен а не тези коирто са прибрали 23 000 000 лев4ета. А кои са ги прибра ли се пита в зада4ата.
Пътят-убиец: Лоша плътност, слабо сцепление. АПИ знаели, и?