15

+++

преди 5 години

България и Германия са в съвсем различно положение с използването на колите, но форумните експерти като номер 1, едно си знаят, едно си баят. В България няма наднормено замърсяване заради колите, а в Германия има, въпреки по-новите коли. Замърсяването в Германия се дължи на много по-голямото използване на колите и това при по-голяма гъстота на населението, Колите в Германия изминават над 10 пъти повече километри на година в сравнение с България, а и са доста повече. Затова имат замърсяване.

14

Анонимен

преди 5 години

Дизелите са си мръсни и няма нужда от кавичките

13

до1

преди 5 години

ми точно статия за наивници като теб, сега като няма почки що не реват че софия е ***, щото няма сажди.

12

Анонимен

преди 5 години

*** бере зарзавата на немеца и му купува моргите, после се чуди колко е велик немеца е що ги направихте велики. Немеца иска още и още шоуто трябва да продължи опита се да издокара и ислямистите като *** да му блъскат ангария ама ислямиста не е научен да работи.

11

Един от Северозапада

преди 5 години

До Анонимен1А се смеехме на македонците, че са въвели максимална възраст на внесените автомобили...То и африканците вече въведоха.Само у нас може да се внесе 20 годишен опел, да му напълниш маслото с графитни добавки, и да я продадеш като Нов внос, каран само от немска бабичка, до магазина само.Но не споменават, че магазина е в съседния град, на 100-150 км, и че бабата е навъртяла наз 300000 с нея.

10

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 1От това което си написал си личи, че си абсолютна нула относно ДВГ пиши за нещо друго не и по тази тема.

9

do 7 Анонимен

преди 5 години

като свършат европомощите и крадените държавни пари българина ще си ходи пеша.. и по-добре

8

Петър

преди 5 години

Аз карам само нови коли, сменям ги на 5 години. Всичките ми познати и приятетели при демокрацията карат само нови коли, не познавам човек който кара кола втора ръка.

7

Анонимен

преди 5 години

Нещта при нас полека се обръщат. Все повече хора си позволяват нови автомобили.

6

Анонимен

преди 5 години

Тез гробници втора употреба отдавна трбваше да им турят едно мито и здрав акциз и хората да си купуват хубави руски нови коли не тоз скрап дето замърсява въздуха ама не глобяват себе си задето позволяват вноса на завмърители, а обвинват гражданина сетне.

5

Тодор Живков

преди 5 години

И не забравяйте да си вземете банани в таралясника на мляскате банани докато правите тапи по магистралите към границата на път да излизате за чубжнина, защото сега има свобода, може да се излиза в чужбина.

4

анонимен

преди 5 години

Мечтая да се купя Запорожец. Желязна кола, и съм чувал че сервизите отказват за замерват отработените газове - повреждат се уредите.

3

Анонимен

преди 5 години

Така като кажат-таратайки.10-12 годишен автомобил втора употреба понякога е доста по-добър от последни модели по-евтини коли.В африка карат превозни средства понякога сглобени от частите на 4-5 различни марки и модели автомобили.Например каросерия на камион с двигател от автобус и кабина от пикап.А в България са просто евро 3 или 4.И всичко това попада под общ знаменател "***"

2

Анонимен

преди 5 години

В ЗАПАДНА ЕВРОПА И САЩ КОЛИТЕ СА СЪЩИТЕ. В АНГЛИЯ ПОЛОВИНАТА НАСЕЛЕНИЕ КАРА КОЛИ ВТОРА УПОТРЕБА.

1

Анонимен

преди 5 години

Точно така, таралясниците за източна европа и африка. А според форумните експерти замърсяването идвало от горенето на въглища...