32

мухахах

преди 6 години

Докато не се изхвърли руската техника летците ще гинат.

31

Анонимен

преди 6 години

До шматкаДва наши и един румънски туристически МИ-8 паднаха около 1999-та година на Малдивите. Чупи се вала към задната стабилизираща перка, започва да се върти и губи височина. И стържеш телата на туристите от предните стъкла на вертолета, ако летците са успели да скочат преди това.

30

Интересен факт

преди 6 години

Разговарял съм с британски пилот на Апачи и той ми казаха, че са ги водили в Украйна, където са имали възможност да пилотират Ми17. Това което го беше впечатлило, беше че устройство на вертолета, прибороте и самото управление на машината, по нищо не се отличавало от западните аналози - сядаш и пилотираш.

29

мм

преди 6 години

Риска да загинеш в ПТП в България е стотици пъти по-голям от това да паднеш с хеликоптер

28

Анонимен

преди 6 години

Някой насила да ги е карал да станат военни.Не.Всеки ден умират хора.Миньори под земята,работници на полето и т.н.

27

Ганчо

преди 6 години

Защо са летели ? Нали турската авиация пази бг небето .

26

Анонимен

преди 6 години

Цялата държава е в колапс,на всяко едно ниво!Поддръжката на техниката е трагедия,както и грижата за хората.Пилотите (да почиват в мир)били опитни,летели реално по 1час,пишели 5 и горивото се изписвало за касата на Хунтата.......

25

Ала-Бала

преди 6 години

Изглежда Марешки е прав.

24

Анонимен

преди 6 години

Срга Карамочанов ще лети на баба му с фърчилото.

23

Анонимен

преди 6 години

купувайте пак ... самолети "рециклирани" и "реновирани" самолети от olx...

22

Анонимен

преди 6 години

ами ако хеликоптера беше паднал на площада, по време на парада?

21

Анонимен

преди 6 години

Катастрофиралият вертолет Ми-17 е машината, която носи националния флаг по време на военните паради на 6 май и тя е единствената от този тип, която е била в летателна годност, каза Каракачанов.=има ли по-голяма метафора от това - да падне от някакви си 30 м височина единственият хеликоптер, годен да носи знамето ... на паради ?!амин!

20

Анонимен

преди 6 години

Някой ми е откраднал единият ботуш , ако утре видя. някой с три ботуша да му мисли !Чорба каша ,чорба каша , боб фасул ....

19

Факт

преди 6 години

До АнонименФакт е че работя в завод,където се работи по същия начин(като в армията),ако и да е частен!Абсолютна мизерия!Само че когато нещо изгърми-заводът просто спира.При авиацията явно е по-зле по обясними причини.

18

Анонимен

преди 6 години

Новина ще имаше ако Карамочанов се беше истъркулил и паднал от хеликоптера.

17

Анонимен

преди 6 години

До ФактФакт е, че нямаш никаква идея за какво говориш.

16

Факт

преди 6 години

Авиационната техника иска перфектна поддръжка и НОВИ части за влагане,а не машините да се "изяждат взаимно.Виждаме,че и сравнително новата западна техника започна да дава фира по същите причини като старата съветска.Проблемът е системен.Впрочем,бях свидетел на катастрофата и определено бе технически проблем!След зависването вертолетът се завъртя на 270 градуса,наклони се на една страна и рухна на земята до пистата за рулиране!

15

Освен това

преди 6 години

Като гледам статията заради демографската кризаПилотите (като всички останали професии)Не са първа младост. Не че са били стари но целия екипаж е бил над 45 годиниИмаме ли 28-30 годишни пилоти?

14

Анонимен

преди 6 години

Когато Господ е раздавал акъл , военните са правили маневри под моста.

13

Анонимен

преди 6 години

... докато дори в изостаналата анадолска турция вече се произвеждат хеликоптери ...