До шматкаДва наши и един румънски туристически МИ-8 паднаха около 1999-та година на Малдивите. Чупи се вала към задната стабилизираща перка, започва да се върти и губи височина. И стържеш телата на туристите от предните стъкла на вертолета, ако летците са успели да скочат преди това.
Разговарял съм с британски пилот на Апачи и той ми казаха, че са ги водили в Украйна, където са имали възможност да пилотират Ми17. Това което го беше впечатлило, беше че устройство на вертолета, прибороте и самото управление на машината, по нищо не се отличавало от западните аналози - сядаш и пилотираш.
Някой насила да ги е карал да станат военни.Не.Всеки ден умират хора.Миньори под земята,работници на полето и т.н.
Цялата държава е в колапс,на всяко едно ниво!Поддръжката на техниката е трагедия,както и грижата за хората.Пилотите (да почиват в мир)били опитни,летели реално по 1час,пишели 5 и горивото се изписвало за касата на Хунтата.......
Катастрофиралият вертолет Ми-17 е машината, която носи националния флаг по време на военните паради на 6 май и тя е единствената от този тип, която е била в летателна годност, каза Каракачанов.=има ли по-голяма метафора от това - да падне от някакви си 30 м височина единственият хеликоптер, годен да носи знамето ... на паради ?!амин!
Някой ми е откраднал единият ботуш , ако утре видя. някой с три ботуша да му мисли !Чорба каша ,чорба каша , боб фасул ....
До АнонименФакт е че работя в завод,където се работи по същия начин(като в армията),ако и да е частен!Абсолютна мизерия!Само че когато нещо изгърми-заводът просто спира.При авиацията явно е по-зле по обясними причини.
Авиационната техника иска перфектна поддръжка и НОВИ части за влагане,а не машините да се "изяждат взаимно.Виждаме,че и сравнително новата западна техника започна да дава фира по същите причини като старата съветска.Проблемът е системен.Впрочем,бях свидетел на катастрофата и определено бе технически проблем!След зависването вертолетът се завъртя на 270 градуса,наклони се на една страна и рухна на земята до пистата за рулиране!
Като гледам статията заради демографската кризаПилотите (като всички останали професии)Не са първа младост. Не че са били стари но целия екипаж е бил над 45 годиниИмаме ли 28-30 годишни пилоти?
Каракачанов: Хеликоптерът е паднал вероятно заради неизправност