Нещо си сбъркан. Описваш случай в Германия, при който 5 нормални деца, учат заедно с 15 други нормални деца. На всеки нормален човек е пределно ясно, че децата със СОП са нормални деца и че децата без СОП също са нормални деца.
И да я натискат, и да не я натискат - късно е вече! Такава обида мъчно се преглъща... Майката няма да им го даде вече, ако ще директорката и Господ да я натисне! Такива грешки обикновено са веднъж, и не се прощават.
В Г-я има например в целия випуск 2интеграционни класа,които се обучават деца с СОП заедно с другите деца.Работата обаче е много трудна,затова там пресъства задължително и ресорсен учител редом до обикновения учител.Класовете са от20ученика.5деца със СОПи 15 нормални.Но родителите на нормалните деца дават съгласието си ,че нямат нищо против детето им да бъде в такъв клас с проблемни деца.Освен това,ако проблемните деца са много шумни или агресивни ресорният учител ги извежда от стаята .
Сега тази директорка ще я натиснат от министерството и регионалния инспекторат да приеме това дете, да се извини на майката, а може и да я понакажат леко, за да отбият номера. А би трябвало да бъде осъдена за дискриминация, както е по закон. Всичко това няма да се случи, ако случаят не стигне до медиите, но стигна.
Точно "нормалните" деца често са по-опасни и по-проблемни от дете с лека форма на аутизъм. Разглезените богаташки мамини синчета и дъщерички ме притесняват повече как влияят на детето ми.
училищата не са привилегия само за разглезените силиконови кифли и плиткоумните анаболизирани и напомпани батки. Трябва да има и малко разнообразие, някое дете със СОП например.
Винаги има опасни и проблемни деца, които пречат на останалите и то без да са със СОП, както ни внушаваш. Ако послушаме съвета ти, то едва ли не всяко второ училище трябва да е специално по твоите разбирания, каквото и да означава това, най-вероятно искаш детски затвори.
До Анонимен 135Проблемът не е в чиновниците, директорите, малките душици, защото над тях има други, там горе, които им диктуват какво да правят. Има едни тайни нареждания, които ние простосмъртните не ги знаем. Нареждане как да се отнасят към хората с увреждания, към възрастните, болните, турците, ро.мите... Ако някой даде гласност, че е третиран различно, ония отгоре казват- Ние не знаем, не сме наредили такива работи, гледай сЯ кВо ще го направя директора, чиновника, оня дето е ниско долу.
До мамин БорисчоУниакно плиткоуно мнение! А ако беше твоето дете? В зоопарка ли ще го пратиш? ***!
До мамин БорисчоМили ми Смехурко,*** другаде. Ти деца нямаш, неграмотен си, *** си като *** и нямаш идея какво представлява това конкретно дете и като цяло какво означава аутизъм. "Истерия" е твоята готовност да си отпишеш несъществуващото ***, за да не "психяса" от контакта с някой друг. И аз не искам да съществуваш, *** на - любезно ти обяснявам.
Ако едно дете е опасно или пречи на съучениците си, да проблемното дете трябва да се прати в специално училище.
моето не го искаха и без да е със СОП в 3-те най-близки училища, та сега си чупя краката след работа, в задръстванията да успея да го взема, дано всичко е наред с малкия Борис!
За да се развива по-нормално едно дете с проблеми в общуването, трябва да е сред останалите деца, а не изолирано някъде. Същото важи и за другите видове проблеми. Някои мислят само за останалите деца, но това дете какво да го правим? Ако го изолираме очевидно последиците са много по-лоши като цяло.
Всички си мислим, че големият проблем на България е Бойко, Корнелия Волен или някой друг от голямото "Добрутру", но истината е, че големият ни проблем са всички тези чиновнички, буквояди, които са свикнали да прехвърлят топката, вместо да търсят решение. Те са навсякъде, смучат нашите пари, седят си там последните 30 години и чакат пенсия. Те са причината цялата машина да не работи! Тази директорка, заедно със всичките си заместнички трявба да бъде изгонена на момента, както и всички като нея!
Значи много се плашите от едно първолаче със СОП, което може да срича и пише, както другите деца на неговата възраст, но без проблем си избирате за премиер да ви управялва някакъв съмнителен индивид, на който му е трудно да построи 2 логически правилни изречения.
Познавам лично три случая на деца с аутизъм.Първият беше тежък случай и детето си го гледаха е къщи и никой и не мислеше, че това дете може да учи изобщо. Вторият случай е значително по-лек. Детето си учи в обикновено училище и децата нямат проблеми с него., въпреки че си личи аутизъм. Третият случай беше също по-лек, но по-рано взеха мерки и сега детето учи в САЩ в обикновено училище, като в началото имаше и учител с него. Случаи разни.
До Анонимен 125Училището е за ВСЯКАКВИ, както ти ги наричаш. Училището не е за богоизбрани или самозабравили се и мислещи, че са каймака на България.Който иска привилегии и се смята за над другите, да отива в частно училище, да си плаща и да получава привилегировано отношение срещу заплащане.
"Заместник-министърът лично се ангажира да помогне с каквото може" ?!?! Честно ли до там я докарахме? Да се налага министър да "помага с каквото може" ?!?! Що за нелепа територия обитаваме ?!?!
Напред! Науката е слънце. Но не и за 32-ро СУ, не искат Борис!