62

Анонимен

преди 6 години

Никъде не прочетох какво ще се прави срещу печките, които замърсяват много повече от колите. Както и за братята роми които горят автомобилни гуми и т.н.А може ли да ми обяснят от общината на какво се дължи замърсяването на 01,01, когато нямаше трафик в София.

61

Анонимен

преди 6 години

От Столичната Община просто да сравнят таблиците със замърсяването през отоплителния сезон и другите сезони и ще им стане ясно откъдре идва проблема !

60

Анонимен

преди 6 години

Мен само едно нещо ме дразни от всичко. Само едно:"Следващата стъпка е въвеждане на т.нар. зелен билет за градския транспорт." - ОБЕЩАНИЕТО Е БЕЗПЛАТЕН, А НЕ ДА ПЛАЩАМЕ ПАК ЗА ЛЪЖИ!!!!!!!!!!!!!!БИЛЕТА ОЩЕ СЕ ВОДИ НЕЗАКОНЕН ОТ СРС, А ДЕЦАТА И УЧЕНИЦИ е НЕЗАКННО ДА СЕ ГЛОБЯВАТ ( ТЕ НА СА НА ТРУДВИ ДОГОВОРИ). АНАРХИЯ КРАЙНА ФАЗА КЪМ СРИВ- ФАЛИТ

59

Анонимен

преди 6 години

първо трябва да измислят стикети за хибридите, както електрическите, така и на LPG и CNG.Тази стандартизация се отнася само за двигатели с вътрешно горене, които работят на бензин или дизел. В Сф 1/3 от колите поне са преработени допълнително на LPG/CNG, а има и доста фабрични такива. Хибридите на ток (комбиниран ДВГ с електромотор), които харчат по 2-3 литра градско, как ще го сравняваш с един обикновен ЕВРО5 двигател с разход от 7/100?

58

Една добра идея

преди 6 години

Случайно ми попаднаха данни за забраните за движение на стари коли в един датски град.Доста са любопитни-нямат право да влизат ДИЗЕЛИ от Евро 5 надолу,обаче БЕНЗИНОВИ МОЖЕ,стига да са оборудвани с КАТАЛИЗАТОР.На практика старата бензинова кола с РАБОТЕЩ катализатор(още по-добре на газ) замърсява по-малко от доста нов дизел.Ето го решението за бедните!Накратко-забрана на дизели над 10г.Впрочем в САЩ проблемът е решен точно по тоя начин(защото нямат собствени високотехнологични дизели).

57

аз

преди 6 години

Много интересно "еколозите" опищяха орталъка против втория лифт на Банско. Щели да отсекат малко дървета. Угодно мълчат при вида на пушещите комини... Те в печките горят синтетични дърва... Спокойно и мадър Раша няма да ви се разсърди ако спрете да купувате домбаски въглища от нея. Нали газта пак е от там.

56

Анонимен

преди 6 години

Странно къде беше смога лятото? Основната свинщина идва от печките с твърдо гориво, спрете да ни замазвате очите с глупости! И колите замърсяват, но не и колкото печките дето се тъпчат с какво ли не!

55

Анонимен

преди 6 години

До Анонимензелен е билета щото ще го плащат само зелените, *** няма да го плащат.

54

Факт

преди 6 години

Най-простият начин да се реши проблемът със замърсяването в София е тя да не бъде столица!Когато административният център на България бъде преместен,цялата бюрокрация ще се изнесе и населението ще спадне с поне 1/3.Което ще е напълно достатъчно.Може да се построи изцяло нова столица,което няма да е прецедент.Не ще да е чак толкова скъпо.

53

Анонимен

преди 6 години

защо не се въведе изискване за филтри на комините на къщите, чувал съм че има такова и вероятно като се сложи като гориш гума вътре пушека ще си се връща при теб. Друг е въпроси шведи и други представители на скандинавците доколко ще го спазват това.

52

Анонимен

преди 6 години

Лифтовете ще оправят въздуха, питайте Каролев и Нено Димов

51

Анонимен

преди 6 години

Значи преди, като беше 1 лв билетът не беше зелен, а сега позеленя.

50

Анонимен

преди 6 години

чувал съм, че в Банкя е най-чистия въздух и това се дължало на разположението. А в Красна поляна и Западен парк най мръсен. Но е по удобно за живот в тези квартали, отколкото в Банкя или не? Щото в Банкя си жвееш на чисто идваш до София ад изхвърлиш малко отрови с колата си през деня и пак си се прибираш в Банкя, но пък всеки ден пътуваш и кое е по вредно стреса от ежедневното пътуване или живота сред отрова и шум?

49

Анонимен

преди 6 години

Да друг е проблема, Белград не е в затворена котловина с планини от всички страни

48

:-)

преди 6 години

Обърнете системата за данъчното облагане на МПС. Тези с Евро 5 и 6 категория с минимален данък, другите с троен. Преференции в данъчното облагане на имоти за абонатите на топлофикация и газовите дружества ( все пак софия е газифицирана). Акциз на твърдите горива, парите от него във фонд за насърчаване покупките на климатици, газови котли, санираници и всякакви еко-съобразни дивотии. Е вярно електората ще скочи, но ако искаш да живееш в столицата се съобразяваш с живота в нея.

47

Анонимен

преди 6 години

Хора в Белград къкви таралясници карат-пълно е със застави и голфчета 2 дизелови.Там въздуха е много чист и нямат проблеми хората.Така че очевидно тук проблема е друг.

46

Я гледай....

преди 6 години

До Гетата 38 От кога обитателите на гетата станаха избиратели на ГЕРБ.? *** освем Би Си *** друго не знае.

45

Отговор

преди 6 години

До Пръц Бойко е слънце , но не може да огрее на всъкъде.

44

Реалист

преди 6 години

Не е ясно каква е връзката между смога и цените в сините зони. Ако цената стане 10 лв. на час ще изчезне ли смога?Кой каквото и да казва , знай че става въпрос за пари , а не за чист въздух.

43

Реалист

преди 6 години

Абсолютна глупост. Ще бъде поредното финансово дране без резултат върху въздуха.