35

tfbaf,

преди 6 години

няма как да спрат 2 млн. коли. причината е проста- в. златев е човек на бай х.й.

34

До 27

преди 6 години

Прав си, а още по-лошото е, че се сече с и без официално одобрение вътре в градовете. Борисовата градина скоро ще се превърне в Борисово поле, а появата на спирка на метрото или ремонт на пътя всъщност е равносилно на смърт за всички дървета в района. Скапана държава с много объркани приоритети. Едно дърво расте с десетилетия и тези грешки са непоправими.

33

Анонимен

преди 6 години

2 милиона миризливи трошки и един милион още по-миризливи собственици. Шофери, чалга и социал е положението у нас.

32

Анонимен

преди 6 години

Аз притежавам автомобил дизелов 1,9 тди на около 18 години. Наистина вече ме е срам да се движа с него. Пуши, трака, има катализатор, но какво от това? Ако държавата ме субсидира 4-5хил. лева и 2-3 години без данък, и подарявам този автомобил и си купувам турбо-бензин евро 6, с обем 1,2 или 1,4 литра.

31

Анонимен

преди 6 години

Е нали от месец насам ни облъчвате с платени социологически проучвания как българите били забогатели? Откъде тогава толкова много трошки?

30

Анонимен

преди 6 години

Коли и жени -втора употреба, храни и лекарства-второ и трето качество, така е в ЕС, недейте да ревете!Европа на две скорости, каза баба Меркел!Викат му евроатлантически ценности!

29

Анонимен

преди 6 години

Който върви срещу народа си, скоро ще отиде по дяволите! Командно административният метод има малко предимства и много недостатъци, обаче тъпоумната фандъчка не може да го разбере,щото от куха тиква семе взема!

28

Анонимен

преди 6 години

Гербавите като ще ми се правят на "европейци" вместо да мислят да данъчни облекчения при купуване на нова кола, мислят как да спрат 2 милиона автомобила от движение.

27

Анонимен

преди 6 години

Фандък, според тебе защо 2 милиона коли са на над 20 години- защото България е пълна с ретро маниаци и колекционери на класически автомобили ли?

26

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 24Колите тук са достатъчно по евтини, но си остават скъпи спрямо доходите. Вземи провери в Германия колко струва съответния модел спрямо тук. Разликата може да достигне до към 5к евро

25

Анонимен

преди 6 години

Господа и госпожи ,знаете ли къде отидоха българските гори кооито пречистваха въздухът ни и спираха ерозията и наводненията? От Родопите, Странджа, Стара планина, Средна гора и пр. всичко се изсече и изнесе- най много в Гърция. Акациевите лесозащитни пояси също ги няма. За какъв чист въздух тогава говорим.Сега намерихме виновен - колите без катализатори.

24

МaйМyнaтa

преди 6 години

Преди да се измисли катализатора не се тровехте. Значи сте много мaймyнитe, а от там и колите

23

Анонимен

преди 6 години

Карай си 20г дарак на газ, няма проблем. Нека сложат данък за такива от по 500 кинта. Аз на чисто нова кола плащах по 420 лв данък, защото тровя в пъти по малко!

22

Анонимен

преди 6 години

Това е поредната глупост в ушърб на хората в полза на автоморгите,продавачите на катализатори и изкупвачи на коли за скраб. В Европа сме единствената държава ,оято не дава никакви преференции при закупуване на нова кола,дори да си дал старата за скраб. ВРусия имаше три кампании за по 60 000 ПС. Целта е от собственика на МПС да се съдерат максимален брой кожи според икономическите възгледи за максималната печалба.Екологията е само параван за алчността.

21

ханкрум

преди 6 години

Лятото луноходи ли караме

20

Анонимен

преди 6 години

Предлагам за всички коли без катализатор данъкът да е 1500 лв, ако колота е над 10 години още 1000 лв, а ако е над 15 години още 1000 лв.Това е начинът селяните да бъдат накарани да слязат от таралясинците си, с които ни тровят или да съберат пари за нормална кола с катализатор.Иначе на добра воля и с добра дума нищо не става - когато трябва да плати 3 500 лв на година силно ще се замисли. Защото в много от случаите това е повече от стойносттта на пушещите таралясници.Елементарно, Данче.

19

Анонимен

преди 6 години

Ако го направят това, ще се вдигнат много кражбите на катализатори, защото не са евтини. Ще има много пострадали хора. Повече вреди, отколкото ползи.

18

zeus

преди 6 години

2 000 000 коли, по 1 000 лева на катализатор, ей го новото дране за 2 милиарда ;)

17

Държава

преди 6 години

Защо облагат автомобилите на конска сила а не на обем на двигателя? Модерна кола 1000 кубика, Евро 6, 7 се облага с данък колкото 10 бр. стари Лади - убиват всичко от лакомия, и после защо въздуха бил мръсен...

16

Боко Тиквата

преди 6 години

Вижте сега, на моя Мерцедес от 68-*** му е разрешено да се движи без катализатор, защото му сложих оригинално радио Блаупункт. Вашите коли ще ги спираме от движение.