Прав си, а още по-лошото е, че се сече с и без официално одобрение вътре в градовете. Борисовата градина скоро ще се превърне в Борисово поле, а появата на спирка на метрото или ремонт на пътя всъщност е равносилно на смърт за всички дървета в района. Скапана държава с много объркани приоритети. Едно дърво расте с десетилетия и тези грешки са непоправими.
2 милиона миризливи трошки и един милион още по-миризливи собственици. Шофери, чалга и социал е положението у нас.
Аз притежавам автомобил дизелов 1,9 тди на около 18 години. Наистина вече ме е срам да се движа с него. Пуши, трака, има катализатор, но какво от това? Ако държавата ме субсидира 4-5хил. лева и 2-3 години без данък, и подарявам този автомобил и си купувам турбо-бензин евро 6, с обем 1,2 или 1,4 литра.
Е нали от месец насам ни облъчвате с платени социологически проучвания как българите били забогатели? Откъде тогава толкова много трошки?
Коли и жени -втора употреба, храни и лекарства-второ и трето качество, така е в ЕС, недейте да ревете!Европа на две скорости, каза баба Меркел!Викат му евроатлантически ценности!
Който върви срещу народа си, скоро ще отиде по дяволите! Командно административният метод има малко предимства и много недостатъци, обаче тъпоумната фандъчка не може да го разбере,щото от куха тиква семе взема!
Гербавите като ще ми се правят на "европейци" вместо да мислят да данъчни облекчения при купуване на нова кола, мислят как да спрат 2 милиона автомобила от движение.
Фандък, според тебе защо 2 милиона коли са на над 20 години- защото България е пълна с ретро маниаци и колекционери на класически автомобили ли?
До Анонимен 24Колите тук са достатъчно по евтини, но си остават скъпи спрямо доходите. Вземи провери в Германия колко струва съответния модел спрямо тук. Разликата може да достигне до към 5к евро
Господа и госпожи ,знаете ли къде отидоха българските гори кооито пречистваха въздухът ни и спираха ерозията и наводненията? От Родопите, Странджа, Стара планина, Средна гора и пр. всичко се изсече и изнесе- най много в Гърция. Акациевите лесозащитни пояси също ги няма. За какъв чист въздух тогава говорим.Сега намерихме виновен - колите без катализатори.
Преди да се измисли катализатора не се тровехте. Значи сте много мaймyнитe, а от там и колите
Карай си 20г дарак на газ, няма проблем. Нека сложат данък за такива от по 500 кинта. Аз на чисто нова кола плащах по 420 лв данък, защото тровя в пъти по малко!
Това е поредната глупост в ушърб на хората в полза на автоморгите,продавачите на катализатори и изкупвачи на коли за скраб. В Европа сме единствената държава ,оято не дава никакви преференции при закупуване на нова кола,дори да си дал старата за скраб. ВРусия имаше три кампании за по 60 000 ПС. Целта е от собственика на МПС да се съдерат максимален брой кожи според икономическите възгледи за максималната печалба.Екологията е само параван за алчността.
Предлагам за всички коли без катализатор данъкът да е 1500 лв, ако колота е над 10 години още 1000 лв, а ако е над 15 години още 1000 лв.Това е начинът селяните да бъдат накарани да слязат от таралясинците си, с които ни тровят или да съберат пари за нормална кола с катализатор.Иначе на добра воля и с добра дума нищо не става - когато трябва да плати 3 500 лв на година силно ще се замисли. Защото в много от случаите това е повече от стойносттта на пушещите таралясници.Елементарно, Данче.
Ако го направят това, ще се вдигнат много кражбите на катализатори, защото не са евтини. Ще има много пострадали хора. Повече вреди, отколкото ползи.
Защо облагат автомобилите на конска сила а не на обем на двигателя? Модерна кола 1000 кубика, Евро 6, 7 се облага с данък колкото 10 бр. стари Лади - убиват всичко от лакомия, и после защо въздуха бил мръсен...
Вижте сега, на моя Мерцедес от 68-*** му е разрешено да се движи без катализатор, защото му сложих оригинално радио Блаупункт. Вашите коли ще ги спираме от движение.
Мръсен въздух: 2 милиона автомобили без катализатори у нас