31

Обективен

преди 7 години

Истината е, че места за паркиране имаше, докато не започна хаоса в общината с безразборното презастрояване на София, вкл. и върху паркинги. От доста години, вместо да си гледа работата, общината въвежда нови и нови такси, за да ни скубе повече. Синята и зелената зони са пример на ненужно плащане за неща, които общината е длъжна да осигури по принцип.

30

ключът от бараката

преди 7 години

"За последните 15 години повече от 600 млн. лева са били акумулирани..."А ползата нулева, че и отрицателна даже.

29

до край

преди 7 години

разбрахме, че си общински т.рол!...не се натягай!Всички глупости, които си надраскал, биха имали резон, ако има стандарт на живот и заплащане, НО докато "бизнесмни" и "държава" го играят комбина, звучиш като п.алячо в цирк!

28

Край

преди 7 години

Местата за паркиране са ресурс и то ограничен - всички ограничени ресурси трябва да са ПЛАТЕНИ за да има ред в ползването им. Ползва този които може да плати. Това желязната логика. Къде ще си дявате "новия внос" не знам. Режете ги на пикапи и си карайте бали на село.

27

Анонимен

преди 7 години

Синя и зелена зони на територията на всички градове с население над 200000 души. В големите градове на България стана нентърпимо на апартамент по три трошки, блокчета наредени едно до друго. А в Дания ако колата ти е над 1.2 или 100 коня или пък ако имаш втора кола в семейството 120% ДДС на машината плюс убийствени такси. А тук какво е държавата с най-много коли (трошки) на глава от населението и най-мръсния въздух в ЕС.

26

Презастрояване

преди 7 години

Не може да се диша в тези квартали просто защото любимите ви "архитекти" и общинари разрешиха да се строи върху мсяка педя земя. Без улици, без паркинги и без планиране на средата. Този град е опропастен от тях. Защо ги държим на власт?

25

Анонимен

преди 7 години

Някои нямат Край в избиването на комплекси.

24

Анонимен

преди 7 години

Навсякъде в София общината е длъжна да поддържа ред в паркирането. Няма никакво значение дали има или няма синя зона - общината е длъжна да осигури реда.

23

Край

преди 7 години

Ще имат право да имат коли само тези дето могат да си ПЛАЩАТ колата да е изправна, да не замърсява, да се паркира. Другите в автобуса. Модела всеки левчо с кола от автоморгата в Италия е комунизъм.

22

Реалист

преди 7 години

Общината пак е пълна с некадърници. Ако ще се разрешава паркиране върху част от тротоара, очевидно е по-добре там да не е тротоар, а място обособено за паркиране, т.е. предварително да се стесни тротоара в точно определени граници. На много места в центъра на София има такива тротоари, които общината е определила и като места за паркиране. Нормалното е общината да си изпълни задълженията и да не позволява паркирането на неразрешени места. С това зоните нямат нищо общо, както ни внушават.

21

Край

преди 7 години

"Някой да осигурел паркинг" Във всички градове по света паркинга си го осигурявате вие. В Чикаго и Ню Йорк първия час ви е 20 долара. Така е и в Истанбул и даже в Солун - е идете да видите. Проблема на Виенчанина не е да си купи трошка за 3 хил. евро. Проблема му е че не му дават да я регистрира и НЯМА къде да я държи. Доста простовато племе сме българчетата.

20

Анонимен

преди 7 години

Почти във всеки квартал има общински терени които общината продава на частни предприемачи за застрояване. За паркинги не мисли никой. А това с ограничаването на броя на колите поставя въпроса - кой ще има право да има кола и кой не. Че то да си върнем социализъма тогава.

19

Миков

преди 7 години

Искам да помоля Общината да включи и Зона Б-5!!!!!!!Много Ви моля господа общинари.

18

щщд

преди 7 години

Да се направи,като в Германия.Представям в общината адресна регистрация,плащам 30 евро за годината ,дават ми пропуск,който е на предното стъкло и мога да паркирам в зоната на моя квартал. По една кола на апартамент. Всички други,включително знайни и незнайни навлеци - платено паркиране на час.

17

Факт

преди 7 години

Колите в София очевидно не са много, както твърдят някои. Проблемът е, че няма нормална организация на движението и паркирането, което е задължение на общината. Вместо да си изпълнява задълженията, общината въвежда забрани, каквато е всяка такава зона. Само малoумниците могат да се радват на това.

16

Край

преди 7 години

Решаването на промлема с паркирането в София е индикатор за това дали българите могат да се организират. България ще се управи когато последната кола слезе от тротоара и повече никога не видим кола там. За сега няма изгледи. Паркира се като в Момбай.

15

Пак лъжа

преди 7 години

Голямата лъжа в действие - хората искали Зелена зона.Странно защо никой не се усеща как ни лъжат, за да въведат тези зони!?Къде е лъжата? Общината е длъжна по закон да осигури ред в паркирането на цялата територия на общината, без значение дали има или няма синя,зелена или пембена зона. Общината съзнателно не спазва закона, за да може "хората да поискат зелена зона", та да имало ред в паркирането. В интерес на истината и след въвеждането на някаква зона, доста често пак няма ред в паркирането

14

Край

преди 7 години

Няма друга столица в Европа дето за 500 лв. да си купиш "кола" и да можеш да си караш из целия град и да си паркираш безплатно. Личната кола в големите градове е скъпо удоволствие.

13

Край

преди 7 години

В София всеки ден се регистрират 600 коли които вече няма къде да паркират законно. Няма къде и да се движат - средната скорост в час пик е около 12-15 км. /час.Издушихме се в най-голямата автоморга на ЕС - София.Софянчето трябва да бъде ПРИНУДЕНО да се качи на градски транспорт а ако има колица тя да малка икономична и ЕКОЛОГИЧНА.

12

Край

преди 7 години

Едниственото решениие е НАМАЛЯВАНЕ броя на колите:1. затягане на прегледите 1/3 от "колите" са реално скрап и замърсяват в пъти над допустимото.2. въвеждане на платено паркиране в ЦЕЛИЯ град. В подобни на София градове в цяла Европа няма безплатно паркиране.3. вдигане на данъка за МПС драстично.4. парите от 2 и 3 в силен градски транспорт.