79

Анонимен

преди 7 години

Може да е с Евро 5,6, или колкото си иска и пак да пушляви като кюмбе. Износен мотор, задръстени филтри, прецакани egr колани и всичко това не без съдействието на лошите горива и масла.

78

Анонимен

преди 7 години

Защо тогава купуват дизелови автобуси?Защо не си изпълняват задължението за контрол по строителните обекти?Защо издават разрешителни за строежи в така наречените въздушни коридори на София?Май причината е друга а не замърсяването. Просто искат да направят оридвижването на армията от чиновници, депутати и всякакви други хрантулници по-лесно.

77

Георги

преди 7 години

До АнонименСамо да ти кажа че колите с газови са доста по-безвредни от 20 годишните дизелови и бензинови автомобили. Образовай се !

76

Анонимен

преди 7 години

Предлагам много ниски данъци на електрическите коли и високи на колите с газови уредби.

75

Пенчо питанката

преди 7 години

Ама ще спрат и тези с електрическите автомобили, нали? Защото в обшината са *** :DА иначе технически преглед се минава със свален катализатор ;) А защо просто не спрат от движение всички автомобили, които не покриват евро5 (или 4, все тая)?

74

Goshko

преди 7 години

Софийска община говори за чистота на въздуха а още таркалят нафтовите икаруси.. направете го безплатен целогодишно за да има някакъв ефект. Най голям ефект обаче ще има адекватна мрежа от велоалей,удобна за велосипедистите не само да отбием номера..

73

Анонимен

преди 7 години

До До 94 - стига глупосдружба-4 до Павлово. Пробвай и тогава говори

72

Петър

преди 7 години

"Сигурно е вече, че електронните билети и картите ще може да става чрез компютър и телефон."КАКВО Е ИСКАЛ ДА КАЖЕ АВТОРЪТ?

71

До 94 - стига глупос

преди 7 години

Ти сигурно работиш в Панагюрище, щото няма разстояние в София за час и половина, като се има предвид, че винаги частично може да се използва метро

70

Тони

преди 7 години

Пак Българска недомислица, как ще спрат всички коли, тия акъл имат ли? Хората в Европа вече са го измислили и го прилагат - в много германски градове всички превозни средства имат стикери в зависимост от това колко замърсяват и тези от тях, които са над определана граница не се движат в центъра на гарда. Така всички стари таралясници без катализатор се карат само извън големите градове.

69

Анонимен

преди 7 години

***, размърдайте се и спрете да тровите вас, нас и децата ви/ни! Не виждате ли, че ад да се кара в тия задръствания и коства само нерви! По-бавно е и е по-скъпо и не обяснявайте версиите с 2-та литра газ! Айде който не газ ок/почти не замърсява/ ама дизелите......Вече има метро почти до всички краища на София!

68

До

преди 7 години

работата ми са 17 км. С градския транспорт и ходенето пеша от/до спирките е час и половина в една посока. И да ми платят, не бих си го причинил.

67

Анонимен

преди 7 години

Номер 71 - точно така! Само че, през 90-те се почна с мутрите, за съжаление. сега толсова много мутри се навъсиха, че вече няма спасение....

66

Анонимен

преди 7 години

Аз съм си купила карта за цялата година? Как ще мога да се възползвам за дните с безплатен транспорт?

65

Анонимен

преди 7 години

Еееее, доживях!

64

Анонимен

преди 7 години

До Анонимени наложително ако имаш ранни или късни смени, когато градския е на 20-40 мин., или сменяш 2 или повече транспорта...

63

Анонимен

преди 7 години

"Сигурно е вече, че електронните билети и картите ще може да става чрез компютър и телефон." - Браво бе редакция, всичко разбрах!

62

иван

преди 7 години

ами ние с картите, как ще ни компенсират, че сме платили и неможем да позваме безплатно?

61

Eдин

преди 7 години

ден без коли и градският транспорт колабира. И в момента с тези половинки рейсчета е ужас, а ако трябва всички да се мачкаме в тях ще има размирици. Метрото за повечето квартали е лукс.

60

До 81

преди 7 години

Що пишеш глупости бе! Карта за целия градски транспорт е 50 лева! Ако можеш да смяташ, смятай