38

Анонимен

преди 7 години

Аз не карам по тротоара, ама ги разбирам колегите - на платното всеки само се чуди как да те прегази.(и на някои главни булеварди тротоарите вече са велоалеи, ако не си забелязал)

37

Анонимен

преди 7 години

баси колко е просто решението, ама пак ще ми нашлякате хиляда минуса на коментара.....сори, но ще го кажа:МАХАЙТЕ СЕ ОТ СОФИЯ!!!!!

36

спонсор на МВР

преди 7 години

За пешеходците, още по-опасни от автомобилите, са велосипедистите, които карат агресивно и арогантно по тротоарите!

35

Анонимен

преди 7 години

Оффф мнгоо ви разбират главите... Ще строим подземни паркинги под блоковете ... айде конструкторе ми обясни как ще копаеш под основите на блок ...Новоизгражданите блокове правят подземни паркинги, защото иначе не им одобряват разрешението за строеж.Хората казват, че трябва да не се ползват колите, ВИЕ питате защо не правят паркинги за повече коли да има ....Б*хти *** племе, честно!

34

Новите столичани

преди 7 години

Изберете си едно (може и две):-не бе аз шото бързах-аве къф си ти да ми казваш кво да правя-аве те знаиш ли кой съм аз?-ми те всички така правят-абе тя държавата на кво дередже е ти за мен си се фанал

33

Анонимен

преди 7 години

Иска се комплексна политика. Градът трябва да се разлее настрани, да се осигури градски транспорт. Многоетажните паркинги останаха една добра идея на хартия. Могат да се изградят и подземни /под междублоковите пространства, а зелените площи отгоре да се запазят. Работодателите и общините в много европейски градове предоставят безплатни поименни карти за транспорт на служителите. Но, тук при нас... кога ли някой горе ще започне да мисли за хората и града?

32

Анонимен

преди 7 години

В повечето европейски столици е лукс да имаш кола.В България всяко семейство дрипльовци има поне по две. Това е някакъв странен феномен.И всеки кара сам колата си. После - що има задръствания :D

31

Анонимен

преди 7 години

Къде отиват парите от синя и зелена зона ? Това са огромни суми ?!!!!!

30

Бай Иван

преди 7 години

Абе вие ходили ли сте в някоя друга европейска столица ?Където хората живеят в блокове си паркират пред тях, няма значение дали си в Берлин или в Рим. Най-простото е да отвориш google map и да провериш.Единствената разлика е че там автомобил на тротоара или в градинка няма да видиш.

29

Joko

преди 7 години

1,60 лв билетчето !!!!

28

Анонимен

преди 7 години

Входна такса при влизане в София е решението.

27

Анонимен

преди 7 години

Те му викат: "Много коли имаш, трябва да разтовариш", то рупа и те пита: "Ама защо няма паркинг в центъра?"Ти му викаш: "На тротоарите не трябва да има коли", то рупа и те пита: "Е, къде да паркирам тогава, работата ми е на цели 20 минути пеша"

26

Не е така

преди 7 години

До Кореняк Сф:Не си прав/а. Всички нормални европейски столици стимулират хората да слязат от автомобилите си. Виена има такава програма и за последните 5 години автомобилният трафик в центъра на града е намалял с 25%. В Талин градският транспорт е безплатен за жителите на града. Да, добре е да има подземни/надземни паркинги, за да се освободи градската среда, но те няма да допринесат за чистотата на въздуха - особено дизелите с гориво, смесено с котелно е след това сепарирано.

25

Анонимен

преди 7 години

А виждате ли какво казват специалистите, КОИТО НЕ СА ОТ ГЛУПАВИТЕ БЪЛГАРИ??ЧЕ има паркинги около църкви и паркове, което е грешно.А долу половината коментари са, че няма място за паркиране в центъра, което било проблема???Айде сега ги съпоставете двете "мнения" и вижте как мисли българския гражданин и каква е логиката на развитие на европейските градове...

24

Анонимен

преди 7 години

Администрацията ни е допотопна соц клика. Ако имаха малко мозък, първо щяха да въведат данъчна ставка спрямо еконормата на колата. Второ щяха да глобяват яко за каквото и да било неправилно паркиране, каране в БУС лента, изоставени автомобили и т.н. Трябва да се оправи и събираемостта, сега под 30% си плащат глобите. Трябва да се прекрои ГТ да е удобен за всички, да е по начесто. Трябват качествени велоалей. И трябва промяна в мисленето, сега всеки селянин е взел една барака и кара у Софията

23

.

преди 7 години

В отвратителен град го превърнаха "столичаните"

22

АнтиКаруцар

преди 7 години

Къде отиват парите от Синя и Зелена зона?Защо не е построен поне един паркинг, ЕДИН?!?

21

Анонимен

преди 7 години

Просто трябва още паркинги да се направят, то как "Още" като до сега са направили няколко буферни на метрото и само това е...Проблемът с многоетажните паркинги е че трябват стопанисване, в ръцете на общината това е едни "поръчки". В ръцете на частника това не е рентабилно - ако направи сграда и я продаде ще вземе в пъти повече пари за по-малко време.

20

Стефанов

преди 7 години

Има метро, но градският транспорт (трамваи, тролеи и автобуси) не го "обслужва". Хората не слизат от автомобилите си, защото не им е удобно да се предвижват по така направените линии и интервали на движение, губи се много време. Да не споменавам цената на билета. Много е просто, не може да прилъжеш хората, че се справяш с проблемите на Гр.транспорт, за да си правиш актив...

19

Анонимен

преди 7 години

Само дето тротоарите са разбити заради паркиращите върху тях коли??Проблема е в матриала скъпи съграждани, защото всеки си прави каквото иска, контрола от СДВР е 0-лев, за да може да се взимат рушвети.Тротоари има и се ремонтират, а след 5 месеца са изпочупени от колите по тях. Алтернативи има - нови превозни средства и добър градски транспорт. Аз стигам до работа по-бързо с градския отколкото с кола.Имаме ги условията, просто *** си знае неговото и нИще промяна.