ами обществения транспорт требе да е по евтин от личния вие ми кажететръгвам зимъска на работа примерно мръзнем на спирката 15-20 мин влизам у замръзналио автобустаксуват ме левче после спира автобуса на 5 мин пеш от работата и так далее на обратното същио проблем2 вариант качвам се на колата парното на 6 разход 1.2 лв спестени 0.90 лввъпрос за чий .............. ми е този градски транспорт
ЗНАЧИ ТАКА...НОРМАЛЕН БГ РАБОТНИК РАБОТИ В ИНДУСТРИАЛНА ЗОНА...ДО ТАМ ТРЯБВА ДА СМЕНИ 2-3 ВИДА ТРАНСПОРТ...И ОБРАНО...ТОЕС...6.4-9,6...ПО 22 РД...140,8-211,20ЛВ...ЗАПЛАТА 500ЛВ...И ТО АКО НЕ ТЕ КАРАТ ДА РАБОТИШ СЪБОТА НЕДЕЛЯ И ТО БЕЗПЛАТНО....ЕТНОСА НЕ ПЛАЩА..ПРО.СЯЦИТЕ, КЛОШАР.ИТЕ, И НЕ.РАТА КОИТО НИ ДОКАРАХА СЪЩО...СЛАГАНЕ ПАРНО...ДАНЪЦИ, ХРАНА...РАЗБИРА СЕ ЗА РОБИТЕ ВАКАНЦИЯ НЕ СЕ ПРЕДВИЖДА...ФАНДЪКОВА И ЕДИН 1% НЯМА ДА ВЗЕМЕШ НА ИЗБОРИТЕ ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА БОКО...
Ей айде стига глупости де, как може да увеличите цената тъкмо преди да успея да събера пари за БМВ 3 ка с газова?
Всеки 10-ти се води гратис... е, спокойно като направите билетчето 1,60 ще е всеки 3-ти. Така, че ако мислите да си закърпите дупките в бюджета, в голяма грешка сте.
Добре де аз не разбирам нещо. Новите автобуси, тролеи и трамваи са закупени по европейски програми. Цената на горивото падна. На база на какво увеличават цената? От всичко изписано си личи че ние ще плащаме на гратисчиите нали така? За какво? За това че автобусите в пиковите часове са през 30 минути и не можеш да влезнеш в тях? За това че лятото не се диша, за това че няма една спирка като хората и ако вали ставаш вир вода. Далече сме от качеството на услугата за която трябва да да заплатим 1.60
Сега ще вдигнат билетчето. До няколко месеца ще вдигнат и картите. Научиха се как се прави, за да няма протести на гражданството. А някои пак ще се возят безплатно. Та така.
До НаскоМи как какво? Основният аргумент е, че вече осем години цените на билетите не са вдигани! Много силен аргумент, нали? И понеже всичко друго е отишло нагоре, що и билетчето да не стигне висините на другите цени! С едното левче, дето я го плащат, я не, народа ще вземе да забогатее и преяде, ето ти грижа за здравословното състояние на гражданите. Тия от девет кладенеца вода ще ти докарат, за да докажат, че трябва...Ама що мълчите, бре?
Ами засилете контрола и спрете да си затваряте очите за всички гратисчии.Трябва ли останалите граждани да плащат за това.
"Пътуващите без билет или карта са били 10-12% от всички, които са ползвали градския транспорт, сочи анализ на Центъра за градска мобилност.""Всеки десети потребител краде ток, предупреждава ЧЕЗ"Явно всички са решили да отпишат едно 10-12% от приходите и да прехвърлят разходите върху редовните платци.
"Всеки десети се вози гратис в столичния градския транспорт", а след като билетчето стане 1,60 - всеки ТРЕТИ! Фънди и *** от т.н. център за селска мобилност да намерят начин гратисчиите /90% от тях ***/ да си купуват билетчета. По същият начин /разбирай най-лесния/ се опитаха да решат въпроса и с паркирането /синя зона, зелена зона/, е и какво от това? Явно селският център за мобилност се е превърнал в черната каса от където се облажват общинарите, пък и не само те! Фънди, време е белчи
Тази цена ще ме накара да се откажа от транспорта . Вероятно зелената зона и синята не носят достатъчно приходи и сега е време да се вдига цената на билетчето та хората пак да се качат на автомобилите. Метрото за това ли се строи с евроредства, за да се вдига цената с 60% на билетите...
Вместо да си подобрят събираемостта, ще увеличават билета. Това е най- глупавото решение на проблема. Билетът трябва да е на достъпна цена за да може всеки да не се чуди как да мине гратис, а да си го заплати. 1.60 лв билет не отговаря на качеството на услугата на СКГТ.
Ползвам градския транспорт рядко, но винаги си плащам билетчето. Сега вече няма да слизам от колата, а ако случайно реша да се кача в градския ще съм гратисчия. Европа трябва да гоним първо по жизнен старндарт, после по висоци цени и глоби!
С две думи, гратисчиите са си гратисчии, няма да ги закачаме. Нека останалите да покрият загубите. Поредното замитане под килима. Вече и аз ще го кажа - ГЕРПъ са абсолютни ***, само за крадене мислят.
На кой болен мозък му хрумна тази идея и с кой акъл я приеха в комисията???Депутатите,които се возят в държавни автомобили за наша сметка изглежда въобще не са наясно,че сега вече никой няма да си дупчи билет и горко на контрольорите,които ще се опитат да глобят някого.На никой от тях ли не му светна,че единствения начин е да намалят цената на картите и билетите,за да печели градския транспорт.Сега и тези,които се возеха с гр.транспорт ще се качат на колите си,защото ще им излезе по-евтино.
Това решение като нищо ще доведе до спад на приходите. Хората, които редовно ползват гр. транспорт и сега се возят с карти. Другите, просто ще намалят пътуванията или ще се пробват да минат гратис. Това с глабата е много адски смешно (такава глоба и в Германия няма). Чудно как ще ги събират.
Пак ни лъжат, сега поскъпва билетчето и хвалят колко евтино се пътува с карти, като дойде септември, изведнъж ще се присетят че нещо май много са евтини тия карти, а и от доста години не са поскъпвали и ще удвоят цените. За да стимулират използването на билетчета...
До 10 ФориА справедливо ли е богат кога влезе в магазин да си купува хляб за 1 лев,а не за 5 лева бройката??Справедливо ли е богат да не плаща за супер лимузината си винетка от 100 лева,а не от 500???И...............ред въпроси в тази насока!!Мисли с главата си бе,човече!!!
На комисия билетчето от 1,60 лв. мина, остава СОС