93

Анонимен

преди 10 години

пълна мамоумщина, тези катажии кога ще проумеят, че причината за катастрофите са не "висока" скорост, а "несъобразена" скорост и с 50 да се движиш пак можеш да направиш катастрофа с тежко пострадали. натоварват водачите психически със знаци 60км/ч през 100 метра, запалени фарове постоянно ти светят в насрещното това всичко изморява и притъпява вниманието ужасно много. катастрофите ще намалеят когато водачите станат по отговорни и мислещи не като ги превърнат в роботи спазващи ЗДП

92

boc

преди 10 години

И на 100 км/ч. да я ограничат, нищо няма да се промени, докато не се въведе строг и повсеместен контрол!Я да е като в нормалните държави, на всеки 15-20 км да има камери, па да видим тогава, такива фукнета, като N 92 как ще правят Сф-Варна за 4 ч.!Убеден съм, че всяка една камера ще се изплати за по-малко от половин година!!Да-ама НЕ!Политиката е да се избиваме по пътищата!Все пак това спомага за изпълнението на планът Ран-Ът!!!

91

Обективен

преди 10 години

В Германия няма ограничения, но стават в пъти по-малко катастрофи. Там обаче карат хора, а не маймуни като в БГ. И карат нови коли, а не голфове и разхлопани БМВ-та на по 20 години и 300 000 км пробег.

90

x

преди 10 години

Нефелно. И какво ще промени това? Катастрофите ставаха и ще стават независимо дали "разрешената" скорост е 140 или 130. Вместо да си чешат езиците, или задниците, с такива безсмислени "решения" да вземат да сложат камери на всеки 2 км, или патрулки направо - и без това полицаи с лопата да ринеш. Това със скоростта е идиотизъм.

89

хлъц

преди 10 години

Сидерастчета,живи ли сте !? Мърдате още и бълвате ли бълвате омраза и жлъч към всички и най вече към комплекса си Бойко !

88

Реален

преди 10 години

От коментарите се вижда ниското интелектуално ниво на повечето *** по пътищата. Нищо чудно, че бантускотците намаляват като популация. Това се нарича естествен подбор. Нищо страшно. Решили да се трепят по пътищата - ми да се трепят!

87

Анонимен

преди 10 години

мутрата ще се прави на умник скоро

86

Анонимен

преди 10 години

Когато карам по магистралата обикновенно е под лимита и всички ме минават с поне 30 - 40 км/ч повече, т.е. никой не го грее колко е ограничението.Да направят глобите по 500 лв. и да взимат не книжката, а колата за 1 месец!

85

Анонимен

преди 10 години

как така?ми хората (да се разбира софиянци) как ще ходят до морето с 10 минути по-дълго пътуване?БонБонко пак ще се пени по тел'визоро

84

До 87

преди 10 години

Да караш със съобразена спрямо пътните условия скорост му е майката. Няма значение дали разрешената скорост е 130 или 140 - когато има гъста мъгла намаляваш скоростта до 50км/ч и джиткаш. Пък може да се наложи дори и по-бавно да се движиш. Просто трябва да се съобразяваш с пътя и всичко ще бъде наред.P.S. Ако условията са лоши дори и на магистрала имаш право да караш с под 50км/ч.

83

Гларус

преди 10 години

Имаше едно време такава песен :"Със 100 километра в чаасс ,аз летяяя...."

82

VAG GROUP FEN

преди 10 години

ХАхахахаха.. те дето се вика паднаха от власт, за промени и анализи говрят .. Я ОСТАВКА ВЕДНАГА . Иначе ако знаеш къде са камерите, и на 50 км да го сложат, все тая . аз правя София - Варна за 4 часа , включително 5-10 мин почивка на Търново, и досега НИКОГА не ме е снимала камера. Просто ги знам къде са .

81

@@@@@@@@@@@@@@@@@@

преди 10 години

Предлагам за по-голяма безопасност , скоростта да се намали до 100 км. в час, даже най добре е с 50 км. в час. така ще има още по-малко катастрофи! Даже ако може да не пътуват автомобили по магистралите, че да няма никакви катастрофи!Айде моля ви се, стига с глупости!

80

Анонимен

преди 10 години

Това няма да намали катастрофите, а единствено ще увеличи приходите на милиционерите.

79

Анонимен

преди 10 години

Законът и сега е добре. Aко се спазва законът за движение по пътищата, жертвите на пътя ще намалеят хиляда пъти. Трябва да се помисли как този скапан народ, ще проумее в крайна сметка, че никой не е по-голям от закона, и законът е, за да се спазва от всички, и е измислен, за да се живее по-лесно, спазвайки го.

78

Порше

преди 10 години

Абе друго си е, чалгата да дъни на МАХ, до теб да седи мацка с мноооого силикон, да си си взел "белото" и да летиш поне с 200! Къв си маж! 4 часа във фитнеса, много татус, бръсната тиква и черна фанелка тип ББ! БГ СУПЕРМЕН! И как да се спазва сега 130?

77

Анонимен

преди 10 години

"За мен един от основните проблеми е, че в България никой не прави разлика между понятията 'максимална разрешена скорост' и 'задължителна скорост'"По-скоро ни куца понятията "съобразена скорост" и "безопасна скорост".

76

Препатил

преди 10 години

До АнонименОТ 30 ГОДИНИ СЪМ ШОФЬОР. ПОВЕЧЕ ОТ 90 КМ НЕ ВДИГАМ. ХЕМ БЕЗОПАСНО ЗА МЕН И ВОЗЕЩИТЕ СЕ С МЕН ХЕМ НЕ МИ БЪРКА В ДЖОБА. НО ТАКИВА КАТО МЕН СЕ БРОЯТ НА ЕДНАТА МИ РЪКА. ВСИЧКИ ОСТАНА ЛИ СЕ ПРАВЯТ НА ТАРИКАТ СЕЛЯНЧЕТА И СИ МИСЛЯТ ЧЕ СА БЕЗСМЪРТНИ. НЯМА БЕЗСМЪРТНИ. ИМА ГУШНАЛИ БУКЕТО. РИТНАЛИ ПОПО И ИЗГНИЛИ В ГРОБИЩАТА. -------И аз съм като теб. Карам кола за 30 000 лв, но не вдигам повече от 90 км/ч. Познати ми викат: "Ти си луд бе, такава кола пък караш като дядо". *** им обяснявай

75

до 76

преди 10 години

Какво е нормална скорост? Щото при всяка скорост можеш да излетиш от пътя! Е, ако караш с 5 км/ч може и да не излетиш, ама ти с толкова ли караш или ти гасне колата, хахаха

74

Ай сиктир

преди 10 години

Климатът в България се променя и става по горещ. Защо трябва да караме на фарове като скандинавските държави, където е предимно мрачно и а деня къс. Пълна глупост на Боко Фуражката, за сметка на хората, които плащат повече за фарове и акумулатори! Фаровете са изчислени за малко натоварване, предимно през нощта. Само някой автомобили имат специални дневни фарове и за тях трябва да важи ограничението.