226

Българин

преди 12 години

До МаркЕй Марк ти си магаре тъпо и те проклинам да умре *** или всичките ти скъпи роднини,както и проклинам Боико и бандата му да бъде убит с камъни от тълпата

225

Анонимен

преди 12 години

221 - Тоя пък! Май от Долно *** не си излизал:)))

224

до 195

преди 12 години

Прав си.Лично един от днешните шефове на Бдж каза 'че за да се изплатят стари кредити,правителството на Тройната коалиция е теглили нов кредит.Добра политика,няма що.В тази компания няма ли икономисти.На какво се базира финансовата им политика.Може би мотото им е било,дайте да грабим днес и сега и колкото си може повече.Само бъдещето ще покаже дали Герб са по -различни.Сега можем само да гадаем.

223

Анонимен

преди 12 години

Do Mal4oNiama smisal da pishem pove4e!!Tozi narod ne iska da se obrazova!!!

222

Анонимен

преди 12 години

Do 217Ti iavno ne pravish razlika ot Ikonomika i Politika!!

221

до 180

преди 12 години

Ми щото не ползваш, затова мислиш, че са празни и е разточителство. Проблема е в цената. В цяла Европа ЖП транспорта е по-скъп от автобусния. Тук има смешни цени.

220

до Малчо

преди 12 години

Пообразовай се, преди да пишеш. Кражбите и корупцията, лихвите на банките сринаха системата в Европа. Социалната държава няма алтернатива, освен революция, разбира се.

219

Анонимен

преди 12 години

Ako imate leva..., obrashtajte dokato e VREME!!! i to v YUANI!

218

Пор

преди 12 години

Къде си виждал пътническа железница да работи на печалба? Ти си с промит мозък. Да не сме в Швейцария? Тук въпроса е до държавна политика и държавна антиполитика - вече 22 демократични години. Спрете с комунизма, демокрацията и с другите подобни тиквени идеи. Тук става въпрос за геноцид.

217

Анонимен

преди 12 години

214 - Хахаха! Примера е САЩ нали:))) Там не е социализъм! Бе много сте прости герберите бе!:)))

216

Анонимен

преди 12 години

Da se radvame , 4e Evropejcite oshte tarpiat nashiiat valuten BORD!!!Ina4e sme zagubeni!!Levat ni i 10 centa ne struva!!!

215

Анонимен

преди 12 години

А магистралите кога ще се самофинансират?

214

Малчо до 188

преди 12 години

И още нещо!не давай за пример Европа, защото и там се вихри извратен социализъм!Затова и еврото потъва и ЕС е в криза!Но това е друга тема!Нямам време да изнасям лекции на комунозаври!А е и безсмислено!А и никой не ми го плаща!

213

Анонимен

преди 12 години

Do 210TO4NO!!!

212

До 197

преди 12 години

Пред В и Ф се пише ВЪВ!

211

Анонимен

преди 12 години

Do 202Zashto 4akame pari samo oe Evropejcite??Dokoga te shte ni plashtat vsi4ko???Ia pomisli?BDJ triabva sama da se samofinansira!!! Ako ne moje....***!

210

Малчо до 188

преди 12 години

Боже! Как може да ме питаш нещо толкова очевидно!Ами естествено, че като се приватидзира БТК и собственика веднага оптимизира структурата и от губеща я направи печеливша! Направи и мобилен оператор!!Това е кардиналната разлика между държавното управление и частника!Щом и това не си разбрал , за теб надежда няма!Не си за това време!Живееш във времето на "Работническо дело"!Много е тъжно и ти съчувствувам, защото очевидно си обработен здраво от комунопропагандата! Няма да ти е лесно!

209

Анонимен

преди 12 години

198 - Уби ме като написа, че ще спрат инвестициите:)))))) Не знаеш ли, че изобщо няма инвестиции!:) Последното беше със земята на китайците - 10 млн за 20 000 декара! Трагедия! кой ще инвестира при мутри!

208

Да

преди 12 години

Н я м а н у ж д а от с т а ч к а!Предлагаме Генерално решение: Учредяваме ФОНД, средствата за който се набират от заплатите на всички от ГЕРБ (милиционери, полицаи, тъмничари, общинари и т.н.) и всякакви други ***, които са гласували за ГЕРБ. Размер 75 % от заплатата. С този фонд ще се финансира БДЖ, дупката в НОИ и всякакви други щети и колосални вреди, нанесени от некадърниците от ГЕРБ. Само така тъпанарите като отидат да гласуват ЩЕ МИСЛЯТ, АМА МНОГО ЩЕ МИСЛЯТ!!! Ако са оцелели при управлението на ГЕРБ

207

льохман

преди 12 години

198 брей, *** си умен бе.Е и като съкратят тия работници, кой ще ремонтира и поддържа вагони, машини и т.н.?Ония от канцелариите ли,дето са виждали вагони само на каледнарите по стените.Или ония "нови мениджъри", дето смениха доставчици на резервни части и купуват по-скъпи, но пък с комисионна.