27

БГ Съдия

преди 12 години

Второто предложение с по-малкото точки и стикера ми се струва смислено.

26

Факт

преди 12 години

Пак катаджийски простотии! Няма ли кой да закрие КАТ като изключително вредна структура, влошаваща безопасността на движението?

25

ostavime

преди 12 години

Айде бе, изтрепахме се по пътищата докато се измисли нещо. Само приказки. Няма ли да има поне едно действие? Няма ли поне един осъден? Няма ли нещо да се случи, преди всички да измрем от безразсъдни шофьори? Никой няма страх от КАТ - НИКОЙ.

24

Ристо Мотористо до20

преди 12 години

Така е прав си че с мощтна кола по-лесно се изпреварва, ама трябва и да можеш да я караш, а това е проблем на голяма част от младите шофьори. И се съгласи че с BMW M5 по-лесно ще се пребиеш отколкото с ФИАТ Пунто 55. Та като си млад шофьор с Жигулата леко леко па когато стигнеш

23

rock-n-rollah

преди 12 години

Жалко. Сега ще пусна обява да си продам колата и ще се движа само на места където има дървета и стълбове по тротоарите. Белким те ме предпазят от безразсъдството на 16год. шоферчета с 18 год придружители.

22

Морф

преди 12 години

Аз смятам, че промени в тази посока трябва да има! Но дали предложените са най-добрите е спорен въпрос. Аз лично не познавам водач на МПС който в рамките на 3 години да не извърши нито едно нарушение, най-малкото от невнимание. Случва се на всеки водач, да не говорим за новите такива.. Този критерий ми се вижда преувеличен. Лостовете за контрол на този проблем отдавна са измислени и не е нужно да откриваме топлата вода. Просто да вземем опит от други държави.

21

до Червената помия

преди 12 години

Това с полигоните и всичко казано от теб съм съгласен, с изключение на едно, УСТРОЙСТВО НА АВТОМОБИЛА...за чиии х*и ми е да знам какво прави автомобила. Достатъчно ми е да знам 3те *** в краката волана и скоростите. А това КАК точно се задвижват е БЕЗУМИЕ...Ти знаеш ли как точно ти работи хладилника или компютъра (какво става когато цъкнеш копчето и светен) съмнява ме повечето да знаят

20

Анонимен

преди 12 години

по мое наблюдение по опасни са шофоьри с по голям опит ,защото вземат да мислят че са много добри и спазването на закона е само за новобранци .Скоро имахми спор мои приятел които има над 20г стаж и се устанави че не знае елементарни неща да не говорим за новите знаци

19

boomslang do 15

преди 12 години

И с какво ако мога да попитам карането на по-мощна кола трябва да е с дебела застраховка!? Затова, че ако караш жигула и се наредиш след ТИР ще има да чакаш, докато ти се отвори възможност да изпревариш, а с мощната на първата права освобождаваш място и за другите!?

18

до христо_bsh

преди 12 години

Това мислене ВИНАГИ ИМА ЗА КАКВО ДА СЕ ХВАНЕ...е на човек който ВИНАГИ е в някакво нарушение. Ти когато караш по правилата и турско да стане няма да те глоби НЯМА ЗА КАКВО. А пък това че си карал без колан с телефон, изпреварваш на забранени участъци...ТОВА НЕ Е ВИНАГИ ИМА ЗА КАКВО ДА СЕ ХВАНЕ

17

az

преди 12 години

С изпитателния срок ОК, но това с придружител е МЕГА ГЛУПОСТ. Все едно придружителя може нещо да направи когато малкия *** скочи на газта. И какво ако аз съм взел току що що книжка и не съм на 18 ами примерно 30 возя мъртво пияния си придружител брои ли се? КАК ще разберат че съм млад шофьор? Ще спират всяка кола след 23 часа ли ***

16

Анонимен

преди 12 години

По-спешният проблем е в тези, които вече са изкарали книжки... за тях нещо ще се прави ли?

15

Ристо Мотористо

преди 12 години

Трябва да има промяна в Закона за застраховането, млад шофьор по-скъпа ГО както е в Германия например, неможе аз с всички категории и 25 години стаж да карам кола 120к.с и един льольо на 18 дето взел книжка оня ден и кара 200к.с кола да плащаме еднакво. Искаш мощтна кола дебела застраховка. А в нормалните страни има случай в които може да ти откажат застраховка.

14

христо_bsh

преди 12 години

да....ще дам 1000 лв за курс изпити книжки и така на татак....и ще ме спре някой полицай и ще ми каже дай пари защото винаги има за какво да се хванат и да си имислят.....и после пак 1000 лв...демек всяко нарушение ще ми струва 1000 лв !!!!

13

Шофер

преди 12 години

Шоф.книжка да се изкарва след 21год.възраст,всичко друго е ала-бала и прибиране на пари защото както е тръгнало след няколко години ще започнем и на 14год. да ходим на курсове.

12

Анонимен

преди 12 години

Най-много ме дразни нежеланието да се реши проблема с не спирането на пешеходна пътека.А е толкова просто.Правят се гърбици на пътеките и готово.На всички пътеки гърбици!Така няма да се бутат пешеходците на пътеките,защото ще си пазят автомобилите.Отделно в листовките въпроса е зададен агресивно и си седи по социалистически.''Кой е с предимство?''Ами на българина му е писнало от активни борци и партийни величия с предимство!На запад в листовките въпроса е зададен без агресия:Кой трябва да спре?

11

Анонимен

преди 12 години

предния пост беше до 7

10

до 2

преди 12 години

Глупости. За шофьор не се необходими кой знае какви знания или състезателни умения. Проблема идва от безрасъдното каране, а не от възможностите на шофьора. Ако ще и 1 година да станат курсовете все тая.

9

nqkoi_si

преди 12 години

Проблема не е само в младите шофьори и липсата на опит, знания и рефлекси... Професията ми е такава, че на седмица имам по около 1000 км градско шофиране във Варна и впечатленията ми не са повърхностни. Трябва да има на определен период от време, примерно на 2-3 години, проверовъчни тестове за всеки шофьор. Не може чичо от село, със стаж на хартия от 30 години, а на практика, карал от тях до нивата, да ти взема предимството, да минава на червено и т.н. , а него да не го проверяват за нищо!

8

Иван

преди 12 години

Това е поредното доказателство за безумията,гъзомийничеството,наглостта и т.н. на правоимащите и съответно - законодателите! Безмозъчната съпоставка - така е в другите страни, е гавра, защото в другите страни,могат и да крадат, но създават ред и дисциплина с десетилетия.Има и действащи закони,действащи институции и действащ принцип- задължения -отговорност!На прима виста резултатите от предлаганото- по висока корупция,повече убити и осакатени по пътищата и т.н.