Хубаво си е камиончето! Няма ли да направят такива красиви елекро -лимузини за нашите депутати и министри?Те ги заслужават!!
Това е вярно. Само че Японците ги купуваха и после ги претопяваха за да правят Хонда, Нисан и други :)))
Не! Аз не съм човек!И това дето Турция е на 16-то място в света икономически е дело на нехора.А България, че е икономически на майната си е дело на Великите Българи!И социализма си го носи в гроба, където той вече е.
34, единствената причина много производители да се местят и да избират Румъния е, че имат много повече работна ръка и пазарът е много по-голям от нашия. Затова и ние отворихме клон на Румънския пазар, а не на българския! Много е трудно намирането на достатъчно квалифицирани кадри при население 6-7 милиона, да не говорим за реализацията на продукция
ЛИЧИ СИ, че нямаме традиции в автомобилостроенето. Стъклочистачката е монтирана по възможно най-тъпия начин- горе, в средата. Така, при дъжд, тя ще чисти един триъгълник в средата на стъклото, а пред водача ще остава друга триъгълна част от стъклото непочистена. Казано с други думи, водачът ще управлява само с дясното си око. Лявото око ще го ползва за страничното огледало, щото има само едно такова :))
Това е то, най-великото произведение на българската технологична мисъл за 1300 години съществуване, машала!
Navremeto horata ni dadoha usloviq da proizvejdame Renault i vzeha,che izbqgaha v Rumania poneje ni usetiha!Posle Setra,Man i Skoda ni prashtaha hubavi dvigateli,nie edno savremeno kupe nemojahme da izmislim,a nqkoi hora jiveqt s elektrokarite i motokarite kak sme gi iznasqli!
30 км ,че кой ще го изтърпи на пътя? Тия акъл имат ли?Че то 70-те години имаше такива и се движеха по- бързо.
браво, подобни електромобилчета се произвеждат и се движат и тук в Швеция. В определени области биха се ползвали с голям успех, например строителството. Дано успеем да си възвърнем изгубените позиции, нашите електро-кари бяха много популярни и успешни в миналото
Товарният БГ електромобил на турне