Що се занимавате с Виваком бе!?Навремето се включих към Бол.бг,които впоследствие бяха купени и сега фирмата се казва Пауърнет!За 4-5 години интернета ми е спирал има-няма 5-6 пъти и проблема е бил разрешаван супер бързо!Случвало се е да закъснея с плащане и са ме изключвали!Плащам си и интернета тръгва в рамките на десетина минути!Виваком ако ще да се кръстят Марском си работят със темпове и методики от социализЪма!Един път ми пускаха домашния телефон 5 дена!Айде нема нужда!
Мтел са най-яки! Нема такава фирма! 4 сметки накуп за Коледа ....и сега 4 сметки на куп за Великден!
Незнам за кое точно нямаш думи, но както можеш и сам да видиш на сайта, цените за СМС към българските оператори са стандартни - 0,14 лв.А обаждането към оператор се таксува 0,02 лв. за обаждане, а не за минута разговор.SMS към всички оператори в България-0,14 лв.SMS към чужди оператори-0,22 лв.SMS <-> e-mail-0,14 лв.
Тоя Генади и мен ме е нервил.Някой знае ли му адреса да му надуя вивакомския нос? Щото по телефона беше крайно смел и накрая ми каза "айде няма само с теб да се занимавам".Дайте му адреса, моля виииииии
Бях на виваком-adsl 2г. и ми писна от недоразумения и проблеми и се откачих със зор.На една "хармония" ме бяха хакнали та плащах нета и на домашния телефон , и на мобилния - и така 2 год.Сега плащам 18лв. на месец за 36Мб/с. и съм много доволен.Нета ми просто лети и не прекъсва никога.
А бе и аз се чудя на тия кол-центрове. То се наслушах на Бах, Моцарт и Вивалди значи. В момента всички оператори са заети, много работят тия хора. А най-любимото ми е. След 30 мин. слушане на опера А, ще ви прехвърля към колегите и айде още толкова. Станах направо любител на класическата музика. При някои има и денс парчета даже, поне разнообразяват мелодиите.
..факт е , сладур!Общо взето няма коректност от страна на нито една телеком компания.Чак ми стават смешни призивите да се преориентираме към М-тел, Виваком или Глобул.Един и същ shit са.Просто от години никой не направи усилия да ги озапти!Дори и мазната ни еврокомисарка по потребителските въпроси!Аз самият ползвам айдиесел от БТК с години и нямам проблем, но това изобщо не важи за мои познати!От Мтел съм направо отвратен.Те просто се оляха и изобщо не става въпрос за мес. им сметки!
Кой още ползва стационарните телефони? Това си е чиста отживелица от типа на дискетите.А по голяма глупост от услугата на БТК "пусни си сам интернет" няма. Къде и да отида все се намира някъде незащитена мрежа VIV_NET.
Всички големи компании са такива!!!Къде е държавата като лагораторен орган?Имат съпорт - хубаво, ама като чакаш 30 минути за връзка с оператор, това съпорт ли е?След като са толкова заети защо не наемат още хора? И интересно как при всички няма връзка с някой по на горно ниво в йерархията, от служител в офис или оператор в кол център?Ама така е, пълним чуждите банкови сметки и после ревем че имаме безработица!
Тия от Мтел са ужасни.Как едно време нямаше този проблем и сметките си идваха навреме, а сега не знаеш колко говориш, колко плащаш, кога плащаш. После се натрупват едни сметки. Само пред техните центрове са опашки. Писна ми!
Преди около 2 месеца в разгара на сезона в Банско тази псевдокомпания остави без интернет най-водещите хотели в курорта. Четейки тези редове се едно-същата история. Никаква ангажираност от никой...Тотална липса на координация между кол-центъра, офисите и технически отдел. Все едно, че всеки служител си е отделна конкурентна компания. Проблема се реши от самосебе си, когато БТВ дойде да снима репортаж и въпросната Румяна (единствената с фамилия там) най-после се замисли за имиджа им...
Аз още преди няколко години се откачих напълно от БТК и сега само слушам с насмешка за проблемите на колегите. Все пак защо още сте към БТК /Виваком/? Кеф ви е да си имате проблеми ли, или какво?
Служителите в магазините на мобилните оператори гонят таргети, за да вземат по още една заплата отгоре. Отиваш да си платиш сметката и се почва- цифрова телевизия имате ли, а интернет ползавете ли, да Ви предложа по ефективен тарифен план с повече минути, договора Ви изтича скоро да Ви го преподновим и да си вземете нов телефон. Няма мира от тях, ако клиента има нужда ще си се информира сам. Да му мислим ние потребителите.
Аз имах няколко договора с Виваком и когато реших да ги прекратя, трябваше да чакам около 3 месеца за да се стигне до някакъв резултат. През това време два пъти се смени акаунт мениджъра, като единия от тях упорито 3 седмици отказваше да ми вдига телефона. Накрая трябваше да говоря с някакъв супервизор, който свърши работата. Повече никога, никакви отношения с Виваком.
Въобще не се учудвам на проблемите на авторката с Вива ком. Аз самия, заради техните простотии (спиране на нета без предупреждение, при неплащане, и след това 5-7 дни си без мрежа, макар че си плащаш още на същия ден след спирането) си смених доставчика (сега съм с Мегалан) и съм супер. Не плащаш - спират го - плащаш го по ИНТЕРНЕТ (дават ти достъп до е-рау) и ти го пускат ВЕДНАГА. По-евтин и по-бърз интернет, имат офиси навсякъде и работят до 8 вечерта. Резнах си и стационарния телефон.
Просто Генади!