Луксозен влак баба ми, като се сетя ква е мизерията в БДЖ-то, ми става лошо. Отвънка дрънкулник от 1вара световна, а отвътре купета и столове от на Наполеон времето и измежду тва некъв кирлив бюфет. Тва е Бг лукса, честито на печелившите хаха и барче ще има, все едно тва е нещо незнам си колко луксозно и сигурно 1 вода ще е 5 лева. Що не турите и едно мини молче в тоя разкош, а?
Ако довършат магистралата, ще се пътува за около 4-4,5 ч. Друг е въпросът, че автомобилният транспорт не е екологичен.
ахахаха :) влака няма нужда да спира за "един фас и ***" 6 часа е горе долу добре :) да има време в петък да излезем по-рано от работа, качваме се на влака и се започваме във вагон ресторанта :) на бургаската гара ще мислим как да слезем :)))))
И какво като работи в жепето? Големи специалисти сте всички бе мама му стара, айде оставете човека да си пише ако не беше той нямаше да знам половината неща за БДЖ дето сега ги написа :) на който не му изнася да си кара колата или да се метка на рейса, който иска - джапанките в сака и билет за влака :) тая година съм решил да го пробвам влакчето, че си е тръпка с влак на море да се ходи :) спомени спомени, а и може някоя нова щуротия да се направи :) без БДЖ по-зле така, че не мрънкайте!
"Първият влак, който ще пътува от София до Бургас за по-малко от 6 часа, ще тръгне в петък"Нагла лъжа!!! Преди 35 години влака Бургас - София е бил 4 часа! В началото на студентските ми години(1993-4) беше 5 часа и 25 минути.
Ей това българите сме големи прасета една хубава новина и 10001 говняни коментара много мрънкате бе господа. Ей заради това ще сме си вечно в ***
А бе добре си е БДЖ-то! То ...как иначе ще познават хората характерното усещане, на което не се е наслаждавал само този, който не е пътувал с тях! Става дума за единствената по рода си миризма "на влак".... Много пъти съм се чудил, как го постигат?! Явно имат някакъв супер таен ароматизатор и го ползват навсякъде! Пък колко е силееееен! Просмуква се във всички дрехи, цялята ти кожа замирисва на това. И всички влакове миришат така! До един! И този новият, вероятно, на същото ще мирише! :))))))))Иначе, майтапа на страна! По времето на края на соца, влаковете в България (естествено, също пропити с характерния аромат "на влак") се движеха горе-долу с такива скорости, които сега ни представят като постижение... Затова и някак си не мога да приема на сериозно тези "постижения" и "нововъведения". Пък и ароматизатора си им все същия...оня от тайната рецепта.... :))))))))
Какво да ви кажа за родното БДЖ? Мъкааааа. Натъкнах се на следния случай. Как е възможно БДЖ да наема човек за служител, който до скоро е обикалял по вагоните да проси. Та същия този просяк го назначили на работа и междувременно продължава тайно да проси.
при 380 км разтояние за 6 часа това си е направо смехория в европа влаковете през началото на 20 век са се движели по бързо смятаите за каква технологична изостаналост говорим. Още по страшното е че на тези от БДЖ им е на хвалба такова постижение правете сметка какви *** ни управляват
Така като го гледам този влак е немски, защото съм се возила на такъв. Да спомена, че дупка на тоалетната няма, а има резервоар с химически разтвор, така че ако не пробие дупка няма как да "оцветите" майката природа. Наскоро пътувах с експреса София - Ф. Оряховица и имаше тоалетна хартия+вода+течен ***!
За мене е от статегическо значение въпроса, ще мога ли да си отварям пак бирата на чугуненото пепелниче в купето с гравиран ндпис БДЖ и дали завеските ще са прани за последно през 1980година
В момента коментираме един влак, а не кой работи в системата на БДЖ. Аз може и да не работя там - не бъди толкова сигурен. Но това не е предмет на статията. Има други статии в които се обсъжда корупцията и кражбите в БДЖ, които никой не отрича. Но сега говорим за въпросния влак.
не изпитваш ли неудобство ,че работиш в тази система в която има служители събирани от кол и въже?всякакви типове ,съдени с присъди които и за бакшиши не стават -ги прибират в БДЖ-то?Жепеец -не е професия -това е диагноза!!!!!!!!!!!!!
В БДЖ така яко се краде, като за световно. Даже и тока го купуват от фирми посредници, за по добро източване. Много администрация, и малко работници. И безкрайно много фирми пиявици, през който минава всичко преди да влезе в БДЖ.
Ако на някого много му се клати влакът - нека "не пикае". В автобусите също няма тази екстра ! А за пътуването с кола - не сте ни конкуренция. На запад този вид транспорт не е толкова предпочитан и е доста скъп. След време като сложат тол-такса 20-30 Евро между София и Бургас - пак ще си говорим.
С влак до морето – за 6 часа, в сепаре с мокър бар