137

Затваряне

преди 5 часа

ако ще има по центъра трябва е само за лични автомобили защото как ще зареждат магазините, ако се повреди нещо как стигнат да го поправят?

136

Радослав

преди 5 часа

Така хем хората ще си остават по родните места и ще имат работа там, хем софиянци ще са доволни, че градът им не е задръстен от провинциалисти и всички ще са доволни. София просто не е проектирана за 2+ милиона население.

135

Парадокс

преди 5 часа

хем все подобряват хем все по-зле става. От 6 години пътувам от провинцията до София и все по-зле става положението. За си избием разходите от висене по задръствания и липса на паркинги вдигаме цените , пък и не само ами всички .от 8 часа работен ден ако 4 часа са ти висене по задръствания и обикялане в търсене на място за паркиране няма как да има производителност.

134

Радослав

преди 5 часа

Проблемът на София е политиката на централизация която държавата води. Само изместете министерствата и агенциите на по логични места (други градове в държавата) и само от техните служители ще падне населението на София с половин милион. Като се сложат и централи и офиси на фирми които са там защото министерствата са там и ето ти още 300-400 000 по малко в София. В момента всеки който иска нормална работа или доход отива в София, не защото иска да е там, а защото няма друг вариант.

133

Гошо

преди 5 часа

Терзиев, София не е разчетена за този трафик. Колкото и буферни паркинги да има те няма да са достатъчни. По Цариградско има постоянно задръстване . Не може да има разширения защото няма на къде. Може би еднопосочно движение е един от изходите.

132

Реорганизатор

преди 5 часа

Лесно: 1.Премести половината от държавните структури от средата на София в провинцията. 2. Затвори центъра за движение. 3. Направи широки велосипедни пътеки между блоковете. 4. Събирай такси за влизане на коли в центъра. 5. Дишай чиат въздух

131

Анонимен

преди 5 часа

УЖАСЯВАЩА НЕКАДЪРНОСТ И ЧУДОВИЩНА КОРУПЦИЯ, ТОВА СА ДВАТА НАЙ-СЕРИОЗНИ ПРОБЛЕМИ НА БЪЛГАРИЯ!!!

130

Анонимен

преди 5 часа

Ако решите да пооправите малко градския транспорт много хора с удоволствие ще го използват (включително и аз).Наскоро колата ми беше на ремонт и се наложи около седмица да го използвам.Равносметка - с колата стигам за 10-15 мин, а със смяна на 2 автобуса това време се увеличава на около час и половина (разстоянието е около 4 км).Най-големият проблем е, че автобусите и спирките са препълнени, но едва ли г-н кмета го интересува, него все пак го возят с хубава нова кола, платена от народа.

129

Мумбай на Балканите

преди 5 часа

Затваряй центъра за коли и готово. 2 милиона с трошки се врът на лево и на десно с коли все едно карат в багажника Панагюрското съкровище. Колелета или метро само в централната халка на столицата. Кака мара с голфо ходи да си прави маникюра от Банишора на Витошка.

128

Анонимен

преди 5 часа

Сф е проектирана за 50 хиляди човека возещи се на каруци а не за 2 млн каруцара

127

Дигитализейшън

преди 5 часа

На нашия некой да му каже най-накрая , че трафика не е признак за развитие , а точно обратното. В Индия и Пакистан също има трафик ;) . Богати са тези държави, в които и богаташите използват обществен транспорт, а не тези , в които бедните се возят с коли.

126

Развива се

преди 5 часа

В посока бъдещо гето. При това скъпо.

125

Дарвин

преди 5 часа

Всички се движат с коли, дори децата ги водят до даскало с коли. Едно време ако те вземат или докарат с кола ваще значеше , че си или болен или си направил някой гаф като да смъкнеш некое голямо стъкло с глава. Умишлено се съботира транспорта с влакове и тролей за да се продава нефт и коли. В Дания всички са с обществен транспорт или колела.

124

Анонимен

преди 5 часа

Всяка нова кооперация трябва в плана за конструкция да има подземен паркинг САМО ЗА ЖИВУЩИТЕ ! Зад всяка стара соц панелка пространството с подземен паркинг.Възможно е , но никой не се наема да го направи .

123

до 121

преди 5 часа

Ми не мисля да си ходя по родното място. Купих ск апартамент в София и от 10 години живея тук. Парите и развлеченията в София са доста повече.

122

ВСЕКИ ДЕН

преди 5 часа

минавам покрай детелината на бу. България и околовръстното. Задръстванията са в резултат на потресаващата им некадърност, а не защото се развиваме.

121

Троян

преди 5 часа

***, които ходеше за гъби, във моята гора ги намери::)

120

Бай Тошо

преди 5 часа

Васко оправи ни градския за да не пътуваме с коли. Срам бе от Дианабад до Гео Милев се стига по-бързо пеша отколкото с градския.

119

Анонимен

преди 5 часа

Задръстванията ще спрат когато всички придошли софиянци си отидат по родните места.

118

Анонимен

преди 5 часа

КАТО ИЗБИРАТЕ ЗА КМЕТОВЕ УЧИТЕЛКИ ПО РУСКИ, ОФИСНИ ЛЪВОВЕ ОТ АЙТИ СЕКТОРА И ГЛАВНИ АРХИТЕКТИ ОТ СЕЛО ТАКА СТАВА