До 13 Хемус. Във Великобритания не гледат дали е ръждясал или не, проверяват газовете, спирачки, окачване и грайфер на гумите. Друго не ги интересува. Технически преглед струва £35-45.
95 000 автомобила са били допуснати, 153 не са били, а около 1400 е трябвало да направят промени. Тоест според статистиката около 10% от автомобилите не успяват да преминат ГТПАбе научете се да смятате преди да пишете подобни глупости. Пари взимате за тия драсканици.
С Дунев, без Дунев - все тая. Вижда се, че ще ядем калая. Не е случайно, че засега страдат колегите, каращи бензинови коли. Дизеловите засега минават метър.Целта е да бъдат противопоставени водачите на МПС и гневът на хората да се размие. При това положение какво ще стане със застрахователите, с винетките, с данъците, които плащаме? Много хора ще бъдат засегнати, а това ще ескалира и просто не искам да си представям какво ще последва.
с тези щуротии няма да оправят екологията , просто едни търговци ще си продадат изхвърлените дизели от европата , хората няма да си купят нови коли . Колата ми е на газ не гори масло и харчи 11 газ и малко бензин за палене , но щом държавата е рекла ще я сменя за един дизел за 3000 лв и разхода пак ще е същия като пари
Единствената разлика беше дистанционното отчитане. Промяна в изискванията за ГТП няма. Тоест хаосът е всъщност реални прегледи по съществуващите критерии. Даже се изненадвам че толкова много минават.
Не ходете в сервиза на Румен Дунев ! Там работят млади тарикатчета, взети буквално от улицата. Дунев е инструктирал тарикатчетата да надписват труд за несъществуващи дефекти и проблеми ! Аз няколко пъти пострадах от тях (дори ми бяха сипали вода в съда със спирачната течност !) и вече не стъпвам там. Много мои познати също се оплакват от сервиза на Дунев. Разказаха ми за страхотен скандал, при който пострадалия клиент е заплашил, че ще ги съди - те веднага са казали, че са допуснали грешка !
За 3 м. ще прекратя лъжливити прегледи. Ще направя 5 държавни пункта в страната. И 1% от колите ще ги викна на контролен преглед за газовете до три дни след като са минали преглед в частен пункт. Намеря ли кола, която не издържа - пункта който и е правил прегледа остава без лиценз.
Какви са причините въпросните автомобили да не могат да преминат прегледа? Въвеждат се някакви правила едни не успяват да минат и после директора го изкарват виновен. Това е глупаво, още повече че въпросните правила едва ли директора ги е въвел сам. Ако има неизрядни автомобили е по-добре че не минават, а не да се движат някакви кюнци по пътищата дето не можеш да видиш пътя от дима който бълват.
Според властите в бг обгазяването от горските пожари не е опасно за здравето, но газовете от ДВГ автомобили са много опасни. Ако не си оправят системата за ГТП, да връщат парите за данъци, ГО и витетки. Май цялата държава не отговаря на технимеските изисквания и постоянно я връщат за ремонт (избори).
А искам да попитам тоя Румен Дунев какъв е, че на всеки въпрос относно автомобилите тоя е отгоре? Държавата специалисти няма ли? Тоя ли е най-големия авто разбирач у нас? Само неговото мнение ли има значение?
Искам да попитам оня умник в Ловеч дето казва че бре като колегите си.Приятел ти нормален ли си гледаш ли как карат как вдигат шум ми гониш и ядеш на изрядни хора хляба дано да имаш съвест да видиш един ден това което виждат хората в Ловеч вие сте срам за държавата не за града
Хаосът с годишните технически прегледи продължава