Ами наистина кола или електрокар, поне е по евтин и безопасен от чина идеята -електричките.:))
Хе хе.Вижте американски коли от 50-те,60-те -70-те години.Хром,никел,дърво,естествена кожа,лукс и класа,произведения на изкуствотоПростор..Сега Бакелит,пластмаса,синтезира,ръбесто и тесноЖалки подобия на автомобили...
Само забрани и ограничения, нещо хубаво няма ли. Днес колите, утре какво. Нека хората да кажат, стара кола или трошка електричка, която зимата не може да върви, ако върви, без парно, за да има батерия, която кой къде ще зарежда от днес за утре е въпрос, освен това са опасни, самозапалват се и в гараж лошо.:))
Аха... важно е как се поддържа, но старата кола, нова не може да стане. Отделно новите са в пъти по-сигурни от старите консерви...
Една кола не е важно на колко години е, а как се подържа. Новите са доста по калпави от по старите.
Явно имаш досег с новите автомобили...по форумите...Аз за пореден нов автомобил за 100к съм сменил едно реле на свещите гаранционно. Останалото са безгрижие и консумативи. По окачването нищо не е пипано...Най-големия ми проблем е с AndroidAuto, че се свързва на 50%...толкова
Кой каза, че в Бг искат да карат електрички. Цял нормален свят ще карат коли, в ЕС електрички, тротинетки и колела.
За класическите коли в нормалните държави има отделна категория и дори не плащат данък. Логиката е че това някой ценител и ентусиаст дава пари за да подържа и възстановява тези коли, и хората ценят това като културно наследство. И в България има такива хора. Обикновено тези коли изминават много малко километри и емисиите са пренебрежимо малко.
До GhostОбява във продавалник Заменям 20 г. мерцедес за нов москвич, бонус - лимитирана серия защото е верижна версия и с лична манивела
Т.е. сменяме 20-годишни мерцедеси с чистак нови дачии!? Нали така сменихме мостквичите навремето...Затова си пазим алекото насело :)
Аз имам къща под Витоша, джип и тесла. А стандартния *** не е бил с девствена жена, след 30 рядко изобщо е с жена и дори веднъж в живота си не си е вземал кола от магазина с найлоните. Но самочувствието му е като на арабски султан. Замислете се.
И държавата като ще спира колите над 20 години, да даде пример! На БДЖ парка да е на 20 години най много, градският транспорт да не е с автобуси на 40 години, а чисто нови. Хайде да ги видим тогава? Да покаже държавата как става? БДЖ има композиции от ВСВ още в движение, но видиш ли колите ще спираме защото са на 20 години. В половината градове автобусите са по стари от водачите си, хайде общините да си сменят автопарка с чисто нов. Линейките са тотал щета, да ги сменят с чисто нови и тях.
Програмистите са yбитаци. Те нямат контрол над държавата и никога няма да имат. Навсякъде по света е така. И в САЩ е така и в Русия също. Вижте снимки на американските военни с кюлчета злато в Ирак. Това един програмист кога ще го направи? Никога. На много умни им трябва някой пpocт да ги ръководи.
Може да а е чисто нова, но шофера да се прави на майстор, да си подменя части с китайски дрънкулки от Али Експрес, да зарежда нафта крадена от корабите и да и е махнал катализатора защото са му казали, че така върви повече. Е това кола ли е или гробница? Пък нека е нова, не е до колата, а до собственика. Има коли на 20+ години които са изрядни, има и нови които с тотал щета, затова държавата да си оправи контрола, а не да забранява под общ знаменател.
Готвят забрана за вноса у нас на твърде стари автомобили