"НашиОТ няма 2лв. в джоба и кара Е60ка, струваща наполовина на нормална заплата за София," - Откога станах по 30000 лева заплатите...
До 38 "Просто немците объркаха играта заради изискванията на ЕС" - мухаха.... Немците са некадърници. Дан'би изискванията на ЕС да им пречат да правят качествени бойни машини Пума, при които от 12 произведени, 12 са некачествени? Дан'би ЕС да им пречи, че от 4 подводници в пристанището на Пирея, само 2 са произведени качествено?
Аудито което се отървах от него , като тръгна да дъдг път и започваха да светят всички лампички по таблото .Всеки път по някой чип . Нямам случай в който да отида до морето и като се върна да не съм на сервиз . Сега съм с една Акура , не е известна марка , но сега разбрах какво е да караш и да си свиркаш .
А чували ли сте леки за леки коли които карат на "ВОДА"? Да чрез изгаряне на "ВОДА"? Ееее някой ще каже .. тоя е много голям тъшунгер! Как може да се изгаря ВОДА? Ами ето така! Българинът Илия Вълков (Yull Browm) - Изобретателят на "Браунов Гас" - с много ниска ел енергия, но с честота на резонанс на водната молекула се разпада на два атома "Водород" и един "Кислород" (Браунов Гас) и веднага се изгаря в двигателя на леката кола!
Китайските така или иначе ще наводнят пазара и дано да можем да си ги позволим , поне най накрая да покара народа нови коли . Ако случайно не ги пуснат в европа , ще караме Дачия и готово
Малко им остава на евробирджиите. Дръпнатите вечв им дръпнаха чергата и е въпрос на лош вкус да купуваш на немчугите прескъпите и чупливи таралясници на двойни цени а фи(а)тките познайте колко пробег имат на хибрид пандата си на батерия? 1 (с думи един) километър! И това се прави да получат от регулаторите ЕКО стикер! То Г-н Флинтстоун може по- далеч да я подкара на кракомобил без двигател и батерии. А французите кой ги е излъгал, че могат да правят коли? Убитаци, продаващи на араббели бокл
Фолксваген и феновете му па'раз'итират на гърба на данъкоплатците като мен. Да фалират, а до 5 години Европа ще бъде освободена от ЕС
Последно като избирах , гледах коя е най масовата в световен мащаб .Оказа се бензинова Тойота .Добри коли са Тойотите , но при нас като нови са на много високи цени . Значи ако европейските страни не са манипулирани да купуват немските марки , едва ли ще се котират по света .За Китайските какво да кажа , на всяко изложение се вижда как са по луксозни от немските и на поне 4 пъти по ниски цени .Просто немците объркаха играта заради изискванията на ЕС
Европа щяла да рестартира автомобилната си индустрия,но забележете,с автомобили произведени в турски грозен Китай . Защото в Европа няма автомобилостроене вече.Интересна турска статийка
Европа щяла да рестартира автомобилната си индустрия,но забележете,савто обили произведени в турски грозен Китай . Интересна турска статийка.
В Америка забраниха ДИЗЕЛА през 2008 година! Браво на Америка! На Собствениците на дизелови леки коли им платиха и им иззеха колите. Идва и края на обикновенните леки коли на бензин. В момента се изхвърлят и ЛИТИЕВИТЕ БАТЕРИИ на Ел колите, понеже са тежки и с тях не може да се кара без да се зарежда на всеки 100 километра. Леките Коли с карусерии от КОНОПЕНА пластмаса, тежат 200 кг. и с Батрии от КОНОПЕНИ нано частици могат да карат след зареждане 1500 км. !
НашиОТ няма 2лв. в джоба и кара Е60ка, струваща наполовина на нормална заплата за София, но пръв да коментира НАТО, ЕС, колко кофти е и новите коли какви били. Жалка картинка е нашиОТ бачкотещ бачкер. Смях да има. Добре, че сме хитрите програмисти с новите коли, та да има бачкотещият бачкер да говори за нас.
Последно гледах Опел Корса , магазинска цена над 40 000 лева , е как да си купи човек . По добре Дачия дъстър , по евтино , по красиво , по голямо , и на всичкото отгоре с фабрична ГАЗ
Европа няма нужда от автомобилна индустрия ,а от хляб и война срещу китайците,които са първотурците и ни превземат с десето качество ненужности. По *** народ от китайците няма! Само църнокожите им съперничат .
СКАПАНАТА ЕВРОПА Е ПРИНУДЕНА ДА ...СТОПИРА , НАТООООООВЦИ , ЗАРАДИ МАЛКО УМНИ УПРАВНИЦИ КАТО УРСЪСЕЛА ФОРДОЛНОЛАЙНО !!!
Китай пуска коли за 10 000 евро и с доволно екстри . Когато купувах една немска марка , ми поискаха да платя за калобрани . На последното изложение във Варна , всички гледаха колите на Донг фенг , със седем годишна гаранция и кожени салони на всички модели . Германците просто изтърваха пазара откакто свалиха качеството . Аз самия от фен на немските коли , в момента карам японска и нямам нищо против да карам китайска , ако покрива нуждите ми .
Българите дори и руска лада или москвич не могат да си позволят днес, скъпи са им, а 20 годишните западни таралясници които карат скоро ще им ги забранят. И от 2027 г Еврокомисията въвежда нов въглероден данък на бензина, горивата ще скочат драстично. Но за какво ви е скъп бензин, като нямата кола, електричките са толкова скъпи, че ще са достъпни за елита, а българите на колела и пеша.
Китай настъпва, Европа е принудена да рестартира автомобилната си индустрия