На низшите форми на живот не се полага да ползват постиженията на цивилизацията, какъвто е автомобила. Чобаните трябва да ходят пеша или да се возят в градският транспорт. И да си знаят мястото
Ами не е професия. Сори, но единственото, което се изисква за това е да можеш да пазиш равновесие. Това, че си пълен провал в живота, се сърди на себе си и на провалените ти родители. Това са професии, които може да ги вършат от 12 годишни лапета до 100 годишни старци. Мога да взема и афганистанец да ги върши за 2 долара на ден и не виждам какви умения и знания развиваш като ги извършваш, както и каква стойност придаваш на себе си и обществото.
Държавата трябва да вдигне заплатите и да намали цените за да имаме пари да купуваме ефтинко и да се кефиме на живота.
В моето семейство всички караме електрически автомобили, и всички мои познати и приятели карат електрически автомобили, аз не познавам никой който кара бензин или дизиел.
Държавата трябва да въведе ограничение до колко стари и до какъв километраж коли могат да се внасят в България, ... в противен случай алчни, прости селяни под формата на авто-търговци и купувачи, вече ни превърнаха в автоморгата на Европа.
БМВ вече не може да произвежа. На сайта им може да се види, спрян е култовия модел М5 не може вече да се купи, а от цялата серия 5 са останали само електрички по 100 хиляди евро и две мизерни бензинови конфигурации с двигатели като на Дачия. Вече няма материали, няма алуминий, енергията скъпа. Да правим скъпи електрички, тях така и така никой не може да ги купи на тези цени.
Пазара е пренаситен, сулю и пулю започна да вкарва трошки в бг , някоои обяви в карс.бг стоят от повече от година и смъкват цената, но пак нокой не купува
BMW уволни 700 работници. В някои страни от ЕС дилърите на BMW съкратиха служителите си наполовина.
Антирекорд 2022г - произведени 9.3 милиона автомобили, най-ниското ниво, както през 1993 когато са произведени 9.2 милиона. Нормално в ЕС се произвеждат около 14 милиона автомобила годишно.
Както казах, ако си разносвач на пици или бакшиш, ти трябва, но това така или иначе не е професия.-----Както казах, глупаво е да се изказваш по въпроси, за които имаш ограничено знание и опит.
Zeekr 007 - 2.6 секунди ускорение до 100 км/ч, цена 44 хиляди долара, обурудване както в немска кола лукс класа от порядъка на 120 хил долара.
Тие автоджамбази с тези безумни цени на таратайките втора/трета/пета ръка ме принудиха да си купя нов автомобил от магазина. Само преди 3-4 години никога не бих си помислил, че ще предпочета нова кола, спрямо 5-6 годишна такава. Ами то разликата в цената не е голяма вече, с малко пазарлък. Карайте си строшляците и им пълнете гушите като за последно.
И да - аз съм софтуерен инженер, макар да не ми е точно такава позицията и заплатата да не ми е 20К, честно казано това е доста висока заплата и съм далеч от нея. Но и да я взимам - ще си купя нов автомобил само по една причина, а именно по-голяма сигурност за мен и семейството ми. И няма да имам втори ;)
За ****ьо кола втора ръка е кола на 300 000 км, под 300 000 я брои за нова. Това само в БГ го има, може би в Африка също.
Едно от недоразуменията е, че в семейство, което има базови доходи, всеки има личен автомобил. Това трябва да се спре и хората сами да се осъзнаят. Не трябва да имаме по 2 коли, не трябва да имаме по 3-4 имота. Това са огромни разходи.
Какво ще кажете за рикша. Може да взема няколко за таксита в центъра на София. Почти без замърсяване и малко емисии не изгорели газове. Метан малко и въглероден двуокис .
"а 120к лв.. Чисто нова. В момента дилърът я купи прещастлив за 105к.. Едва 15к обезценяване" да, но е редно да смебтеш и инфлацията... Сега съшият модел, нов, ше е поне 150-160 000 лева.
Както казах, ако си разносвач на пици или бакшиш, ти трябва, но това така или иначе не е професия.
20-30% е скокът при цените на колите втора ръка и обслужването им