Естествено че ще гръмне зеления балон. Винаги идва един момент в който будалите свършват. Сега като гръмне и жилищния балон, ей така на глобално ниво да ги изплющят едно хубави барабар с банкерите и ще се оправи всичко. Ще се наиграят и зелени, и инвеститори, и биткойнери.....всички които си мислят че са по големи от пазара и всичко им е ясно.
Електрокара е като секс с гумена жена-секс,ама не съвсем.Та и електрокарите-кола без душа.Изкуствена работа.
Поредният провал на ЕС политиките но успех на корупционните му схеми за субсидии на приятелски фирми като Фолксваген. Милиарди ЕС пари бяха хвърлени на вятъра за некадърните немци.
какъв слабо умен трЕбва да си да си купиш втора ръка електричка ??? когато вече батерията е пред умиране и да се набуташ ? електричката не е ЕКО,колите на газ са ЕКО,тролейбусите са ЕКО ,но трябва да ни втълпяват че черното било бяло и умнокрасивите паветножълти се хвърлят по глава
Имам познат бивш луд фен на електричките. При наличието на собствен 7-местен автомобил, постоянно ползваше каршеринг електрички. Сега меракът му започна да се изпарява.
До 24 : само чета с интерес какви извинения си измислят, нищо че никога няма да могат да си купят нещо различно от 20 годишен гълъбарник от автоморгата в Германия.
Имам доста пари, но за коли не давам и не ме интересуват изобщо, последната по-голямата част я изплати фирмата и ако има начин да летя със самолет, бърз влак или нещо друго не ползвам автомобил. Това не е лош вид транспорт но на пътя е пълно с аборитени които се мислят, че са опънали господ за шлифера.
Бай Ганио мнителния дизел автоталиб-разбирач се кефи, ама не се сеща, че EVто няма развит пазар за секънд хенд, щото много малко хора си продават EVто, тък като разходите са нула, рейнджът спада само с 10% за 8 години. За кюнците винаги ще има пазар - Африка и Balkans - синонимите на мизерия. Сйй ю! 02852
Под "потребители" предполагам имате в предвид източноевропейците, защото така работеше системата "на Запад": караме си новите коли като пичове и след 3-5 години ги пробутваме на висока цена на ей онези бедни балъци на Изток. И те да му мислят как да ги поправят или рециклират. Пък пичовете си купуват още по-нови коли. Ама нещо балъците на Изток се свършиха. Та сега пичовете да му мислят.
До ПрограмистЕлектромобили е имало още през 40-те години, но нали си програмист, сигурно го знаеш това нещо... :)))
Като зависиш от 1 тон електромобил, не знам на глу пен дера Мъск какво му е в разнебитената глава... :))) Нито е иноватор, нито е някакъв свръх умник, просто си избива комплексите Илона :)))
Електромобилите ще са най-големите замърсители. Като им се изтощят акумулаторите и аре на сметището. А и с бубулечки искат да ни отхранват. Ферми за буби. Нема ги гоним по поляните. Всичко ще е фирмено, изискано и по евро стандарти.
Зелените са като децата. Не, по-наивни са. Обикалят останалата безплатна станция и се дебнат да заредят, карат се кой да се вреди. Тръгнат занякъде, почват сметки. Къде ще спрат да зареждат, колко ще чакат, докъде ще стигнат, с каква средна скорост следва да се движат, ще има ли задръстване, да включат ли климатика, колко студено ще е навън. Толкова излишни въпроси само за да са интересни. Аз ще карам ли да отида с семейството от А до Б или ще смятам всичко това?? Хора без работа.
А си купих втора ръка кола двг от Германия 2019 на 5 години. Карам си я вече пета, доволен съм. Та, защо някой миналата купил електричка, вече иска да я разкара? Значи не е особено доволен или батерията деградира. Другата причина може да е птп, смачкана и някоя я оправил, след като я е взел на безценица. Опасна. ПТолкова пара за нещо, което може да се кара само в града. Няма как да има пазар, докато не се измисли надеждна технология. Като се запали една отделя емисии за живота на 20 двг коли.
Технологията не е готова за масовия потребител! Не искам да пътувам 30км встрани от дестинацията си за да заредя, не искам да чакам 30-90мин, за да заредя, не искам колата ми да се зарежда по-бавно зимно време щото батериите не работят добре на студено. При темп под 10С и над 30С батерията ти пада по-бързо, ако я зареждаш над 85% батерията се прецаква по-бързо, но на всеки 100 000км трябва да я смениш така или иначе шото капацитета и ще под 60%, а нова батерия струва почти колкото колата!
Никой не иска употребявани електромобили, новите се продават по-трудно