12

Анонимен

преди 6 месеца

До j ---И какво се очертава на практика :Проба-грешка , проба - грешка , или ,... ремонт на ремонта , НА РЕМОНТА!

11

Анонимен

преди 6 месеца

До До 1..Субсидиите са предназначени , за ЧАСТНИ ЧЕКМЕДЖЕТА !

10

j

преди 6 месеца

В крайна сметка, след като държавата десетилетия не може да предостави качествена услуга, ред на частният сектор да опита

9

Анонимен

преди 6 месеца

Време е и за ШАРЛАТАНИТЕ да залебят , от каквото може да докачат !

8

Анонимен

преди 6 месеца

Поредното нещо, което ще се затрие. После ще вдигнат цените частниците и хората няма да имат алтернативи за евтин превоз.

7

До 1

преди 6 месеца

Чакай бе, какво е БДЖ, защо за толкова години нищо не се промени, а субстии по 170 млн. лева от 2009 година се дават ей така. Не часника, ще го вземе и ще го направи да печели, ако е по-удобно и по качество, защо да не изберем влак, предвид, че по пътищата е масово клане?

6

Анонимен

преди 6 месеца

А релсовият път , частен ли ще бъде , или същият ПОДСКАЧАЛНИК ?

5

Анонимен

преди 6 месеца

БДЖ е пред закриване. Часните ще земат пътниците и край.

4

Pimk

преди 6 месеца

не е ли свързано с почетния ?

3

anli

преди 6 месеца

Нали затова дадоха на концесия летището за да финансират БДЖ и кво стана, нищо

2

затова разсипаха бдж

преди 6 месеца

За първи път: Частни влакове ще возят пътници у нас

1

Анонимен

преди 6 месеца

продадоха държавата и в момента мафията крала години започва да върти бизнеса на държавата. Няма държава! има мафия с държава.