Идеята е все по-малко хора да могат да карат коли и не само това ! Иначе всичко е конспирация , да знаете ! :))
Освен ако не ти носи данъчни облекчения, не виждам много смисъл да си купуваш нова кола, особено пък на лизинг. Значи ти нямаш пари да платиш кеш, ама отиваш и си купуваш нова кола и плащаш високи вноски.
За година и половина euribor, по който се изчислява лизинга на автомобили (независимо дали договора е в лева или евро), отиде от -0.5 на 4 :) +2.5 от лизинговата компания и смятайте. Това ги чака и хитреците с ипотеките точно след 12 месеца :)) Продавайте и погасявайте още докато може.
Самсунг е марка за неудачници и който използва телефоните им, не е добре приет в обществото, и на него не се гледа с добро око.
До Анонимен 6 - Даже не говорим за богати, а за превилигировани! Скоро и парите ням да ти помагат, ако не си от нашите.
До 1 хубаво си писал ама не си написал причините. BASF основната му суровина каква е ? Газ и петрол за химическата индустрия. А откакто взеха да купуват и да се занимават с американските неликвидни и с лош имидж като монсанто нещата вървят все по-зле.
Освен, че от 9 месеца, вече трябва да чакаме по 15-16+ за нова кола, сега и ще плащаме повече .... Якоооо!
Колата е само за богати, жилище само за богати, образование за богати, лечение за богати, храна е само за богати. И какво остана.
Че кой ти купува нова кола в БГ ве мен, ние изкупихме всички трошки от западните морги :))) Чисто новите коли в БГ са около 1%, другото е втора употреба :))
Не купувайте телефони Самсунг, ако имате малко себеуважение. Те подкопават авторитета на човек.
Още през септември нямаше признаци на криза. Но ефектите от рецесията станаха още по-дълбоки, тъй като клиентите внезапно започнаха да анулират поръчките си. Само за няколко седмици пазарът на практика се срина, казва директорът на завода на BASF. Над 75% от бизнеса на BASF се намира в чужбина, но това, което се смяташе за предимство, сега е проблем. Компанията трябва едновременно да се бори с рецесията на всички фронтове по света. Спадът в бизнес активността е навсякъде, дори в Китай, където BASF построи почти копие на основния си завод в Лудвигсхафен.
Все по-трудно ще купуваме нова кола, скача лизингът