27

Пепи

преди 2 години

У Испания са на 120 километра . Даже вътрешните магистрали на Каталуня и Област Мадрид са на по 100 километра . Ама това не пречи да се кара с до 150 . Защо до 150 - защото глобата е 50 евро и не взимат точки .

26

Поредната простотия!

преди 2 години

Направете магистралите трилентови и ограничете скоростта на лента. Оправете настилката, защото в момента дори "новата" такава при Ст, Загора друса та ти избива бъбреците. Премахнете ЛОКВИТЕ! В 21ви век по магистрала има ЛОКВИ! Безумие! Достройте Хемус и направете Черно море! Оправете знаците, че е безумно на магистрала да има включване от страничен път и да на самата магистрала да има зна за начало на магистрала! Този знак трябва да е малко преди включването! Не на магистралата! ***!

25

Анонимен

преди 2 години

Компромисно решение - да се ограничи скоростта до ремонтиране на магистралите. После пак да се вдигне.

24

Анонимен

преди 2 години

На магистралата не са опасни онези които шофират със 130-140, а онези слабоуминици които се тътрят с 80-90, за тях трябват тежки наказания.

23

Док

преди 2 години

Всеки от вас/нас, които са/сме активни водачи можем да посочим на момента поне 10 критични точки по пътищата в регионите в които живеем или шофираме. Но всеки също ще потвърди, че на тези места присъствие НЯМА или е много слабо за сметка на "хранилките". Ето срещу това трябва да се борим за да има ред и дисциплина по пътищата.

22

Анонимен

преди 2 години

Естествено, че някой герберски мало.умник е вкарал закона за 140 км/ч , те некадърни да шофират с 80 , 140 ще въвеждаме. Направете го 120 макс и за превишаване - 5 бона глоба и година без книжка, да видите как рЕзко ще намалеят джигитите.

21

Анонимен

преди 2 години

Лойко глигана може и да не е направил един сантиметър път, но за сметка на това дължим още няколко стотин милиона, гарантирано от гроп.

20

Анонимен

преди 2 години

Магистрали, пътища, инфраструктура, столицата е като мариопул ама след бомбите, герп са чума.

19

Анонимен

преди 2 години

Има 5% повече жертви защото спряхте всички ремонти по магистралите и е пълно с дупки

18

Док

преди 2 години

Трафика се движи със скорост колкото позволява пътя. Никакви други ограничения и т.н. не действат у нас. А това е плод на дългогодишната целенасочена политика на КАТ да се нагушват ежедневно от хранилики, а не да упражняват ефективен контрол върху безопасността на движението. Все едно като намалите от 140 на 130 и гъзарите дето карат с 200+ ще се кротнат..хаххааа.

17

Анонимен

преди 2 години

И на 100 и на 80 км/ч да намалят скоростта - пак ще има проблеми. За да са абсолючтно безопасни магистралите ни, предлагам да се въведе по тях 0 км/ч

16

Анонимен

преди 2 години

Поредната ненужна простотия на тези некадърници. Сега няма много глобени, затова искат да я свалят, да може да нълнят касата с глоби.

15

maca

преди 2 години

Оправете пътищата, а не налагайте ограничения. Обикновено ПТПтата са заради несъобразена скорост, ама с какво не е е съобразена скоростта с некачествения път нали? И за това си оправете пътищата!!!

14

Анонимен

преди 2 години

Ако извадят милиардите от чекмеджето на оня от Банкя всички магистрали ще бъдат ремонтирани както трябва.

13

уд

преди 2 години

Магистралите не са опасни, опасни са задкормилните устройства.

12

Анонимен

преди 2 години

След цялото рязане на лентички и обикаляне с джипката ето и резултата, милиардите в чекмеджето, пътища няма, бойко даже пита за още.

11

уд

преди 2 години

Магистралите не са опасни, опасни са задкормилните устройства.

10

Анонимен

преди 2 години

Новите за 9 месеца разрушиха пътищата дето герп строяха 12 год.

9

Анонимен

преди 2 години

Бойко направи 500 млрд магистрали, оказа се че не ставали, някои били незаконни, а други даже не били магистрали, трети са откровено опасни. Само че милиардите са окрадени и ние сега пак ще плащаме ако искаме пътища.

8

Анонимен

преди 2 години

Боковите магистрали!!!