До Анонимен 90Да де, но статията е за това как разсъждават поне част от клиентите им. Които, между впрочем, са по платежоспособни от голяма част от тези, които са уж напреднали дигитално.
Никога мъртвата машина не може да е над живия организъм .Няма и да бъде. Тва е временна грешка на човечеството, временна заблуда. И това ще мине, но ще трябват оше 20-30 години, докато го разберете, самоуверени малчовци. Таман да остареете и ще ви просветне- след дъжда качулка.
Някой 15 годишен пъпчив се смята за много по-умен от дядо си, защото можел да натиска някое и друго копче по-бързо. А управляващите се забавляват да управляват точно тези натискащи нужното копче.
До Анонимен 86Да му мислят тия поколения. Нали са се яхнали върху телефона и смятат, че той всичко ще им оправи. Машината за тях е безгрешна. На добър път.
Дигиталното обслужване е много добро, докато системата работи, няма бъгове и може да ти отговори на въпросите, запитванията. Когато въпросът ти е извън предвидените "често задавани въпроси" настават безкрайни и не винаги успешни опити за свързване с жив консултант. Големи фирми наемат 5 консултанта и клиентите да се оправят онлайн. Нищо, че в онлайн указанията няма отговори на техните въпроси.
Някога, някъде някой неандерталец е разсъждавал също като вас и затова Хомо Сапиенс го е изместил като доминиращия вид. Но поради факта, че част от неандерталския ген все още съществува в нас и явно се проявява от време на време в индивиди където и двамата родители носят повечко от него е и причината все още да има човешки същества които искат с тоягата да бият по монитора и са твърдо против прогреса. Спокойно, след някое друго поколение и вие ще последвате съдбата на неандерталеца.
До IUnknownИ лекари няма да ги лекуват. Ще има телемедицина и докато стигнеш до живия лекар ще трябва да си почти умрял. В другите случаи ще ти отговаря дигитален медицински консултант.
И на тва ше му дойде края. Всяко чудо за три дни. Бъдещето не е в дигитализацията. Невероятно, но факт. Айде почвайте сега тирадите с/у " неграмотните панелистанци". Ама гледайте самонадеяността да не ви изиграе лоша шега. Щото тя винаги така прави.
Ааа нашите възрастни си имат социални асиситенти. От Вятово, Горна Оряховица и гр. Левски са хората. Те са оторизирани от МВР и мобилните оператори да ги обслужват по домовете. Пенсионера само предава пачката на асистента. Тези които не могат да ходят мятат директно кинтите от балкона.
До 74-тото: дразним се когато карат пенсионер с 20 болести да се явява през 3 години на ТЕЛК комисия, ама ако е да стане дигитална и вече големия проблем! А факта, че няма да караме клетия човечец да обикаля по 50 доктора за да изкара хартиите и да ги занесе на комисията не се сещаме, че е даже улеснение за него! А като те карат да обикаляш за УП-та по фирми които я съществуват, я не вместо НОИ и НАП да се попитат една друга и да си съберат само информацията не било плюс за всички.
Радославе, вече няма да бъда любезен. Научи се да четеш с разбиране. Опитай се да вникваш в това, което другите ти казват. Научи най-после, че на този свят няма нищо абсолютно, че за всяка ситуация може да има различни гледни точки. Пробвай да влезеш в обувките на другия, дори и на тази, за която смяташ, че е по-важно да си направи ноктите, но не и да гледа детето си. Не лепи етикети на хората. И накрая - Не съди, за да не бъдеш съден. Разбирай го както искаш, няма да те ограмотявам повече.
70 Човекът не може, да стигне до своите пари. Явно, не си прочел статията, защото си неграмотен във всяко отношение.
До 74-тото: по твоята логика да вържем 20 човека до всеки пенсионер да са готови да го обслужват? Нали има роднини този пенсионер? Да ги е възпитал така, че да му помагат като е в нужда! Той щом е с паркинсон или Алцхаймер така или иначе не е препоръчително да обикаля сам наляво надясно! Нали като е всичко дигитално децата му ще могат от разстояние да правят всичко вместо него и даже пак е в негов плюс защото толкова болен човек няма да му се налага в пек или студ да обикаля по улиците!
До анонимното/анонимната/ безполовата 74: тъй като на вас безполовите ви е трудно да си представите, че света не се върти около вашата шизофрения и ви е голям проблем да се адаптирате ще ти го кажа просто! Има опция, гишетата работят до обяд! Ще стане по рано и ще отиде да си изтегли парите навреме! Няма как гишетата да са отворени 24/7 защото видиш ли на него му скимнало в 2 през ноща да отиде да си изтегли пари! Още повече, че той не оперира с банка ежедневно, а 2-3 пъти в месеца!
До анонимната 74: такива хора имат роднини, имат асистенти, имат и възможността да ходят преди обяд до гишетата в банките! Проблема им е ако беше прочел правилно и с разбиране, че гишетата не са отворени точно когато той иска и, че цялата система не се съобразява с това кога той ще реши, че на него му е удобно да излезе да си свърши работата! Там му е проблема на господина както и на теб, че системата не е ангажирана само и единствено с твоето персонално удобство!
До 123: Еми дай тогава да върнем стария начин на живот когато децата са работили във фабриките и са ги ползвали да се навират и да смазват части на машини защото са малки? Проблема с децата не е в дигиталната среда, а в родителите които предпочитат да си решат проблема като метнат един телефон пред детето вместо да си губят времето с него! Какво е виновна средата, че някаква си и е по важно да си прави ноктите и да си поства снимки от спалнята вместо да си гледа детето?
До 123: болести които ги има и когато същия този човек стой на гишето да обработва хартия. Нали като има дигитализация и електронни системи доста от справките, декларациите и тн. ще отпаднат защото институциите ще си ги събират по служебен път? И какво толкова имаш да правиш в банка, че да ти е проблем? Все едно оперира със сметка за милиони и влага с 200 фонда и търгува на борсата! Големия проблем, че един ден ще му се наложи да си пропусне турския сериал за да отиде по рано до банката!
Тотален контрол, това е целта, вече влизат чрез Интерфейс Човек-компютър в мозъка хора за гаври!Чрез кулите на Виваком! Хакват секюритито към антените на Виваком!
Бясна дигитализация - зад борда падат възрастните, хората с увреждания, бедните