На един съсед Жигулата му е още в движение, а я купи чистак нова през 1979 година. Навърта огромен километраж с нея.
Преди 1989 почти всички съседи и познати си накупиха нови Лади и разбира се не се чакаше по десет години, както се лъже сега. За Лада се чакаше малко, а другите коли се купуваха при първа доставка. Карах Лада само на шофьорския курс и си беше много добра кола. Имах двама познати със западни коли Волво и Форд и Ладата не им отстъпваше.
това се правеше почти във всеки гараж! Няма българин от онова време, който не е реставрирал стара кола, защото други нямаше. Сега е същото, рядко човек може да си позволи нова кола, пак се возим на стари трошки, но вече западни.
БЪЛГАРИО помни атентата на ГАРА БУНОВО и сладкарница в СЛИВЕН загинаха МАЙКИ ДЕЦА ЕДНОТО ДЕТЕ БЕШЕ ГЛУХОНЯМО и що за наглост политик от дпс построи паметник чешма на атентаторите в ада да горят
ще търсиме соца имаше работо сигрност спокойствие а сега 31 години див капитализъм фашизо олигархия
Това са мокри сънища на някакви русопати.Руските коли бяха назад във времето от запаните си аналози. След 50 г младите не знаят какво е било навремето и не могат да сравняват. И разбира се ще им пречат.Това е пропагандна поръчка. Но какво е било навремето, като се види настоящето и пак ще изпихнат като спукана гума.
Сега ще я вкарат в някой музей и ще лъжат младото поколение че това е била руската кола по времето на социализма.
И ние правехме *** Рено и то по-хубаво, ама Брежнев изсъска на бай Тодор и започнахме да купуваме лади.
Тая кошница елегантна и стилна!И не забравяйте че е крадена от Фиат руските алкохолици кола не могат да направвт
Евтиния! Българина обича да си губи времето с безумни идеи, които само той намира за интересни, след което започва сам да се превъзняся с поредната си простотия.
Тия с какви инструменти са бачкали. Нали ги влече старото. Гедорето беше кът. Да имаш гедоре все едно сега имаш последният Айфон. Тези инструменти, дето сега ги имаме всички бяха мечта за много хора. Рееставратори.
Някаква глупост, некакъф ад. Какво ме грее как е тунингована. Израснахме с такива коли. 1 ден караш, 2 дена лежиш да правиш. И все нещо си правиш. Айде стига.
При управлението на Герберите вече не мога да си изляза от блока.От коли всякакви.При Луканов ни раздаваха купони и ходехме да чакаме сутрин от 5 часа за мляко. То свършваше в 6 часа.За Жан да ти припомням ли?
Елегантна и стилна: Как българи реставрираха ВАЗ 2101 "Жигули"