Правилно някои се сетиха за рисковете, ако не кацнеш на планираното летище глобата е от 2000 евро от заплатата на пилота затова от алъчност ще утрепе хората ама да не и намалят заплатата
Ти ако си мислиш че като има буря и пилота хваща щурвала и започва да го върти , си доста ограничен , съвременните машини са пълни с датчици и както ти казах могат сами да излитат и сами да кацат , датчиците засичат скороста на вятър, влажност, и т.н. всичко това коригира автоматично скороста или траекторията на приземяване , ако е рисковано машината никога няма да позволи кацане . Затова и казах "ало ваньо"
До коджакафалияЕ тя и моята кола нова,та нова,скъпа.....копчета да ти види окото,чак им се чудя на баварците от къде им е дошло на акъла за някой от тях,но.....Когато тръгнем по румънските чукари през зимата,съпругата ми все не ще да я кара.А КОПЧЕТА ИМА!!!
Може би по-разумно би било да поиска дивертиране и кацаце на някое друго летище, с по-подходящи климатични условия за момента. Поемането на високи рискове в авиацията рядко е оправдано, но е лесно, когато крайния резултат е положителен. Слава Богу всичко е било наред!
"кой знае" А ти знаеш?Оди и ти да трОшиш, та да те "направят пилот".Карай си магарето и не му се бъркай, че ако вземеш акъл да му даваш, си Уйдел у рЯката.
Поредната февинистка простотия - първата буря, първия приземен самолет, това никой друг не го може. И да пилотската професия е мъжка и в това няма нищо лошо, тази статия само потвърждава правилото.
До коджакафалиятаКато попаднеш в буря или има инцидент ще има да се молиш тоя "статист" да знае какво да прави...
Адмирации за пилота, но нека и да не заБравяме, че все пак става въпрос за професия, на която тя се е отдала. Както във всяко друго начинание човек трябва да бъде професионалист. В противен слручай не го прави. Оикновен ден, с обикновени задължения, и обикновенна проява на професионализъм. Нищо в повече от това таксиджията от кв. Левски да кара в 20 см. сняг в изрината от общината София.
Да тръгнеш със самолета и да се завихри буря и да кацнеш е едно, но да тръгнеш със съзнанието, че има вече опасна буря и въпреки това да кацнеш... малко безрасъдно? Без да омаловажавам работата на командир Косева, малко ми прилича на журналистическо изхвърляне цялата работа.
Бурята не спира пилота: Командир Косева приземи самолет в разгара на "Киара"