Предлагам на БДЖ да ми я подарят и в знак на благодарност да ме возят една година безплатно в първа класа.
Подобна кола струва истински пари когато е в автентичен вид без модификации, и по нея са сменяни само консумативи и масла. Идеята е да е в заводския вид без побългарявания. То по селата има стотици 124-ки от нормалните модификации, но са пълни гълъбарници.
Тази колажи да ти я подарят , ще се видиш в чудо да намериш оригинални части, да не говорим какви пари ще струват.
В туй състояние ако вземат 10, да почерпят! 60 бона биха взели, ако колата е в идеално състояние, а тя явно не е. Колата не е масово производство, защото самата идея и е глупава за масовия потребител - бизнес клас кола с двигател на тунингована лимузина и със същата цена. Иначе возията на тия класики е такава, че днес Мерцедес да тичат срещу тях, не могат ги стигна. За други марки да не говорим.
Наскоро гледах едно предаване за подобен AMG. Купиха го за 2500 долара, направиха му пълен ремонт, нови джанти и гуми, кожен салон и проие и го продадоха за 30000 долара. 60 000 лв може и да струва, ама след основен ремонт и модификации
явно някакви цените биха я купили тая кола защото аз не мога да разбера как един ръждясал дръгел ще струва толкова пари, дето такива ги карат MaHgaлите по селата
Като гледам как е прашасала , най вероятно никой не я палил години наред, което значи ,че става само за скрап. Тъй че давам 300лв, от мен да мине
Най-важното е колата да е карана поне няколко пъти в годината и да са сменяни течностите. Ако е залежала десетина години в гаража без каране и без махнати течности, ще има сериозни дефекти само от стоенето.
Моделът не е обозначен отзад, значи колата е със сериозни заводски модификации по желание на първия купувач. Още по-апетитно за някой маниак, ама както винаги проблемът е да срещнеш предлагането и търсенето - как обявата да стигне до маниака. За съжаление май ще си доизгние в мръсотията.
Ех, тази кола е ел класико. Класическата 124, 124 купе, 190 и 128 на Мерцедес е нещо уникално. Возията е несравнима със сегашните модели коли.Да караш такава кола е истинско удоволствие. Дори преди 30 години Мерцедес са били уникални в това, което правят
И това Чочоне е някакво българско мутренско наименование заради раздутите калници, колата се нарича 500Е преди фейслифта и Е500 след него.
Тая 25-годишна кола е супер рядкост и е легенда. Колата е ръчно сглобена от Мерцедес, и след това са пращани в завода на Порше където да сложат двигателя. Ако повредите са дребни от сорта на някакви датчици това е нищо, само ръждата не трябва да е сериозна.
60 000 лева за 25 годишна кола с повреди. 60 000 първи път... втори път... продадено на господина с опрения пистолет в главата.
Защо някой да даде тези пари.От БДЖ пак са се объркали.Стара е за проданМлада е за ретроДрът барутник
БДЖ продава легендарния си Mercedes "Чочоне" за над 60 000 лв.