23

24/100

преди 4 години

Предлагам на БДЖ да ми я подарят и в знак на благодарност да ме возят една година безплатно в първа класа.

22

Анонимен

преди 4 години

Подобна кола струва истински пари когато е в автентичен вид без модификации, и по нея са сменяни само консумативи и масла. Идеята е да е в заводския вид без побългарявания. То по селата има стотици 124-ки от нормалните модификации, но са пълни гълъбарници.

21

Тони

преди 4 години

Тази колажи да ти я подарят , ще се видиш в чудо да намериш оригинални части, да не говорим какви пари ще струват.

20

Коце кмета

преди 4 години

В туй състояние ако вземат 10, да почерпят! 60 бона биха взели, ако колата е в идеално състояние, а тя явно не е. Колата не е масово производство, защото самата идея и е глупава за масовия потребител - бизнес клас кола с двигател на тунингована лимузина и със същата цена. Иначе возията на тия класики е такава, че днес Мерцедес да тичат срещу тях, не могат ги стигна. За други марки да не говорим.

19

Хм

преди 4 години

Наскоро гледах едно предаване за подобен AMG. Купиха го за 2500 долара, направиха му пълен ремонт, нови джанти и гуми, кожен салон и проие и го продадоха за 30000 долара. 60 000 лв може и да струва, ама след основен ремонт и модификации

18

пецата

преди 4 години

явно някакви цените биха я купили тая кола защото аз не мога да разбера как един ръждясал дръгел ще струва толкова пари, дето такива ги карат MaHgaлите по селата

17

Уау

преди 4 години

70 бона за кофтор?

16

Анонимен

преди 4 години

Мизерия, като всичко с БДЖ.

15

Анонимен

преди 4 години

Като гледам как е прашасала , най вероятно никой не я палил години наред, което значи ,че става само за скрап. Тъй че давам 300лв, от мен да мине

14

Анонимен

преди 4 години

Мутренска кола, не бих я купил..

13

Анонимен

преди 4 години

Най-важното е колата да е карана поне няколко пъти в годината и да са сменяни течностите. Ако е залежала десетина години в гаража без каране и без махнати течности, ще има сериозни дефекти само от стоенето.

12

Хапльо

преди 4 години

Моделът не е обозначен отзад, значи колата е със сериозни заводски модификации по желание на първия купувач. Още по-апетитно за някой маниак, ама както винаги проблемът е да срещнеш предлагането и търсенето - как обявата да стигне до маниака. За съжаление май ще си доизгние в мръсотията.

11

Kireto

преди 4 години

Ех, тази кола е ел класико. Класическата 124, 124 купе, 190 и 128 на Мерцедес е нещо уникално. Возията е несравнима със сегашните модели коли.Да караш такава кола е истинско удоволствие. Дори преди 30 години Мерцедес са били уникални в това, което правят

10

Анонимен

преди 4 години

И това Чочоне е някакво българско мутренско наименование заради раздутите калници, колата се нарича 500Е преди фейслифта и Е500 след него.

9

Анонимен

преди 4 години

Абе ти я купи и я закарай на сервиз с идеята, че ще сменяш само един датчик... :)

8

Анонимен

преди 4 години

Тая 25-годишна кола е супер рядкост и е легенда. Колата е ръчно сглобена от Мерцедес, и след това са пращани в завода на Порше където да сложат двигателя. Ако повредите са дребни от сорта на някакви датчици това е нищо, само ръждата не трябва да е сериозна.

7

Наблюдател

преди 4 години

Смешна обява.

6

Анонимен

преди 4 години

60 000 лева за 25 годишна кола с повреди. 60 000 първи път... втори път... продадено на господина с опрения пистолет в главата.

5

шматка

преди 4 години

Защо някой да даде тези пари.От БДЖ пак са се объркали.Стара е за проданМлада е за ретроДрът барутник

4

Анонимен

преди 4 години

Е сега вече с продажбата на тая калакотра БДЖ ще си стъпи на краката!