Съвсем съзнателно не ди купувам нова кола, макар че съм с 5000 евро заплата.Никога не може да ми излезе по-евтино новата от добре подържана стара.
Сравняваш цени на техника през 38 години. Кажи колко струваше един телевизор в САЩ 38 години преди телевизора София 81, т.е. през 1943 година. Колко амарикански заплати?
До Анонимен 68Равняваха се дръжки! Една Лада за която се чакаше 5-6 години струваше около 8к лв тогавашни. При 150-200 лв смятай колко излиза, а в момента една Лада е за без пари. Толкова за равнениетоЕдин скапан телевизор колко струваше? София 81 или Велико Търново 85. Колко се чакаше? Около 6 месеца или година? Защото сега отивам да си взема един 42 инчов за половин заплата!
Нямаше привилегерованост за София. Всички висшите започвахме работа с една и съща заплата за първата година. Преди много години с 105 лева, после с повече, аз започнах с 175 лева, 250 през втората година, а пет години по-късно вече взимах 400 лева, без да броя премиите, а те бяха още половин заплата при яко бачкане.
Вероятно от скромност, въпреки че икономиката ни цъфти и всички са богати....баси тъпите статии пълни с лъжи.
В България е на мода втора употреба коли и дрехи.Какво очаквате от хора които купуват отпадъка на европейците.
Българите мислят че колите не са лукс а необходимост. Ужасно са закъсняло.Колите вече са Пролем.На всеки по голям град
Българската демокрация е див популизъм. В България можеш да регистрираш и караш всичко. Всичко . Неграмотния ром също.От това по добре не става
До 39"Това за 105 лв заплата са явно някакви седер астко герберастки митове.Моята заплата в началото на 80 те беше около 700 лв, като в добри месеци и с изпълнение на плана, нощни и празнични минавах 1000 лв.Бях началник смяна на Стан-1200 в ПСВ на несъществуващия вече КРЕМИКОВЦИ."--- По същото време, началотона 80-те години, без да съм партиен член, назначен за началник някъде, получавх 165 лева като млад инженер, по Единна Щатна Таблица , еднаква навсякъде.Софиянци-привилегировани и тогав
ЗАЩО КУПУВАТЕ СТАРА КОЛА1-дохода ми ме позволява за по нова2-фен съм на ретро колите 15+3-харева ми да ми хлопа ,скърца и бучи и да е на реални 600к км4-хобито ми е да ремонтирам стари коли
Няма нищо лошо в старият автомобил стига той да минава качествен технически преглед. Колкото до данците, тук идва интересното ... ЗАЩО е на база конски сили и годините на колата ... защо не е на база вредни емисии. Мога да карам 10 годишна кола с 120 конски сили двигател и вредните ми емисии да са същите или по-малко като на кола с 75 конски сили но на 10-12 години и същите като на кола на 2 години със 101 конски сили ... трите коли не са с еднакви данъци ... Защо?
И като мислят в западна Европа толкова за екологията,защо се произвеждат постоянно коли които никои не купува.Може да се каже че в България в това отношение е на първо място тъй като ние не си сменяме колите през 2 години и така опазваме околната среда.А това за екостандарта са врели некипели всички разбраха .какво значение има колко годишна е колата ако е поддържана като хората
Аз лично карам кола от 2000лв, толкова ми позволява заплатата. Екотаксите отиват в частни фирми които са на някои хора и държавата не ги закача. Пране на пари, обир посред бял ден!
Идеята е да стане автомобила лукс.И да се фръцкат една шепа правоимащи с къде къде по джиджяни возила. А!Данъкоплатеца беден гореща му супа.Амин.
До Абе, еййй...всъщност е нещо като домашен танк! двигател като селска мома - *** и як! гори всичко, върви навсякъде, носи товар около тон и влачи ремарке! толкова елементарен, че правиш ремонт с тел и тиксо! имаше легенда, че на старите модели купето е правено от стари немски каски, но всъщност беше много здраво!! минуса беше - лаком двигател, много лапаше! и най важното, правеше собственика си добър автомонтьор!
Наясно ли си, че предлагаш автопаркът в България да остарее повече? Този експеримент със забраната на вноса на коли над определена възраст, навсякъде където е правен е довел до по-голямо остаряване на автопарка. Причините са очевАдни.
заглавието е сгрешено! не КАКВИ коли купуваме, а ЗАЩО ги купуваме е правилното! ако заплатите ни бяха европейски, щяхме да купуваме само нови от клас евро 15 нагоре! с мрз от 250 евро, ще купуваме коли от 1000 евро! и както го е казал поета, за прочелите, това е толкова просто и логично! ама отде акъл!
До Анонимен 60Увеличават се митата върху вноса на стари коли и всичко ще се подреди. Когато една стара кола която сега е 7000 с новите мита излезе 20 000 тогава ще се премахнат фирмите продаващи коли с превъртяни километражи. 99 процента от колите на старо са приврътяни километражи.
Какви коли купуваме? Стари, до 7 бона, но лачени