До БатманБоко ни оправя бакиите сътворени от червените червенотиквеничета, които издърпаха България не 12 години назад ами с цял ВЕК, мило момченце. А, ти искаш за 12 години да ни прероди Бойко?Абе, я си влючете на режим on line СИВОТО ВЕЩЕСТВО(доколкото имате бразди по него) мишки нещастни!
София е последният бастион на комунизма от 30 години. Там не се премахна системата на перфораторите, която всички други градове в България забравиха отдавна. Спазва се комунистическият принцип: "Транспорт на всекиму според потребностите, плащане от всекиму според желанието."
Карайте си колите и не се занимавайте с обществен транспорт. Нито е по-евтино, нито по-удобно. Отделно е мизерията
Това беше въведено в Англия преди 12години. Смятайте колко сме назаде. После Боко да ни обяснява къде сме били и колко на пред!!!! Пффффффф
За колко време с тази сума от 90мил. Щяха да поемат разхода на градският транспорт така,че цената или да е символична или да е абсолютно безплатен.Сума равна на 56 200 000 билета
Приходите от платените зони в София са около 50 милиона лева на година. За какви 13 милиона пишат тук?!
До Анонимен 64Ама защото при вазе гратис не може нали. Я си признай иначе би ли дупчил и ти билетче
От над 20 години избягвам адският ранспорт и се движа пеш. Блъсканица, смрад, студ зимата и адска жега лятото...благодаря за тези екстри. Забелязал съм, че на средни дистанции стигането пеш до определена точка е съвсем малко по-бавно от придвижването с градски транспорт. В пиков час често е и по-бързо. А ако все пак се наложи да използвам транспорт от както билета стана 1,60 го правя само по един начин и това е гратис.И вярвайте не е от измекярство, но не съм съгласен да ме правят на ***!
73 млн.лв.??? Глупости, глупости тъпотии..... Колко от хората над 55г.примерно ползват смартфони? Как така се отделят такива огромни суми. Това ли е най-важното болния проблем на софиянци? Липсва всякаква достъпна градска среда. Пример: по линията на 5-цата на Красно село уж временното строителство се превърна в постоянно, хората едвам слизат и се качват на спирките, трудно се придвижват старите хора, да не говорим колко е сложно за майки с колички и хора в неравностойно положение. Стръмни пътеки направо към платната.
Поредното безумно източване на пари през градския транспорт! Рейсовете са през половин час, не можем да ги дочакаме, трамваите са отпреди 100 години - мръсни и неклуматизирани, а те ще монтират нова тикет система!
Софиянци, откакто се помня - повее от половин век, масово не плащат.Но са първи в граченето.
А в по-напредналите държави хората влизат в градския транспорт директно с безконтактна дебитна или заредена карта и не се занимават с QR кодове или хартиени билетчета
Кратко ясно и точно-и най вече-УМНО !!!.......................................................
Обичайната система по света е: картонено билетче, не което - при "валидиране" - се отпечатва часът и мястото на "валидиране"; някъде клъцват и ъгълчето на билета, за да се избегне повторното му използване. Останалото е работа на контролите. Никъде не съм виждал "тъчскрийни" и други подобни глупости. Наистина - *** няма, гайда иска!
Много е важно всяка система да е "срещу"!Забрани, принуда, спиране...Това е моделът на управление.Така прогрес няма
Край на перфораторите: Слагат система срещу "споделеното билетче" в София