До Анонимен112Ти колко мислиш, че кара *** у провинцията? Я врътне, я не врътне годишно 5-6 000 км.За толкова нова кола ли да взима?Няма смисъл.
*** винафи е бил ***.20 годишен дизел?!Това кола ли е???Дайте си им каруците с магаретата на тези провинциалисти и да се свършва с тая простотия.
Това са добри новини, хората поумняват, от друга страна високите разходи също принуждават много хора да се откажат, което пък не е добре.
Не разбираш какво четеш.2,745 милиона са само леките автомобили, а 3,63 милиона са всички автомобили (леки, товарни, автобуси, специални и влекачи).Да нямаш наистина инсулт?
Много страшна тайна се оказа броят на личните автомобили, както и броят на личните автомобили в градовете областни центрове, вкл. и София. Досега няма публикувани такива данни, което дава възможност на Фандъкова да сравнява ябълки с круши - броят на личните автомобили на 1000 човека население в градовете в ЕС, с броя на всички автомобили в областите София-град и Софийска област спрямо населението само на град София и "умно" да заявява, че в София има най-много автомобили на 1000 жители в света.
То хората се стопиха, те за колите им думат. Няма хора, няма пазар, няма инвестиции, няма коли, няма движение, няма такава държава.
За момент си помислих, че съм получил инсулт! Тук братче някакви цифри летят с бясна скорост нагоре-надолу! Значи веднъж през 2016-та са 3.2млн коли, после през 2019 стават 2.75 след това следва извод, че от всичките 3.6млн коли(???) 1.57млн са стари. След което ни ги разбиват по вид гориво, което се ползва - 1.2млн дизелови, под 1000бр електрички, и 1.2млн + 100хил. бензин, или аз съм *** или ни се губят 250хил-1.1млн коли. Чак ми е жал за учителката по математика на г-жа Петя Славова
Мерцедес в България масово не са тузарски коли, основно са 20-годишни Е-класи и Ц-класи, успяващи да се движат по-дълго време от "нормалните" коли преди да отидат за скрап.
БЪЛХАРИНЪТ ОБИЧА ДА СЕ ПРАВИ НА "ВАЖЕН" АМА СЕ НЕ МУ СТИГАТ ПАРИЧКИ ЗА ЗАСТРАХОВКИ, ВИНЕТКИ И Т.Н.
При ГЕРБ използването на автомобил, доста поскъпна, особено за хората с малки доходи, използващи по-стари автомобили. Нищо чудно, че автомобилите намаляват с 158 хиляди на година.
Не само, че автомобилите намаляват, но и се използват по-малко, особено личните автомобили. По брой изминати километри на един личен автомобил за една година, изоставаме от Италия примерно 10 пъти, а по брой лични автомобили на човек от наслението сме два пъти по-назад от Италия.
Вече наистина е лукс да имаш и подържаш автомобил. Преди разходите бяха по-малки ,сега отива половината заплата за кола,данъци,горива и ремонти. От година и аз съм с колело и зимата грасдкия транспорт.....
В България още през 70-те години на миналия век автомобила престана да е лукс и стана необходимост, но сега след 30 години демокрация и пазарна икономика, автомобила пак е лукс и половината български домакинства не могат да си го позволят, а 80% от домакинствата, които могат да си го позволят, шофират автомобил на над 20 години.
В момента половината български домакинства притежават лека кола. Според разни умници, всяко домакинство имало по 2-3 коли на човек от домакинството, т.е. в България имало около 20 милиона автомобила и затова нарича останалите с презрителното ***. Кое ли е истината ....
*** ако няма в двора 5 коли ке умре.Без дърва и въглища може но без автомобил,ракия и чалга не става.
До Анонимен Всичко опира до собственик. Имам над 20 годишен бензин. Масло не пипа.Не пуши. Карам го с 4 нови гуми. Харчи по каталог и има климатик. За лятна почивка в Гърция става, за кратка екскурзия до Македония също. На кой му пречи? Камионите и новите 6 цилиндрови дизелови джипове замърсяват повече, а плащат по-малко.Май не е много справедливо!
Колите у нас се "топят", караме масово над 20-годишни дизели