45

Анонимен

преди 5 години

Май повечето служебни коли на горските работници са Лада Нива ...

44

kukla

преди 5 години

Ами може и да ги спрат Ладите. Тия дни Мерцедес откриха нов завод в Русия. Като основание за това беше нарастващите продажби на Мерцедес в Русия и надеждите за стабилен и голям пазар. Маса германски производители барабар с министъра им бяха се изсипали в Русия.

43

House M.D.

преди 5 години

Какви са тези русизми? "Зад граница". Българският израз е "в чужденеция"!

42

Анонимен

преди 5 години

Супер ,не ни трябва .

41

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 41Като се има пред вид това и статиите в пресата от официалното им изпитване в Германия, Финландия и Франция те са доста по-добри от 90% от колите , карани у насВ Германия са забранени за продажба от месеци, още преди да се знае какво ще предствляват новите еко норми.

40

АНТИ

преди 5 години

Европа си изнесе тук, бедни социалтуристи летовници, ***, алкохолици и т.н.Защото мутрата бай ***, изгони нормалния европеец - платежоспособен турист.

39

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 4Те не са предишните качествени ладички, а някакви френски брички.Кое им беше качественото на предишните Ладички, че аз помня, че бяха тотални ***?Може да не отговарят на новите еко норми , но френските брички ще изминат стотици хиляди километри а Ладите едно врме не можеха да стигнат 90000км без ремонт на двигателя.

38

Дърт комунист

преди 5 години

Толкова снимки и писане имаше по форумите за новите лади и сега едно голямо нищо.Три дни яли пили и се веселили и машина не сделали.

37

Анонимен

преди 5 години

До Българинпричината не е в това, че караме стари коли, а за това, че Европа си изнесе мръсното производство тукЯ ми обясни кое мръсно производство си е изнесла Европа тук?

36

водка PUTINKA

преди 5 години

Не разклащай, преди употреба.

35

Анонимен

преди 5 години

Не знам как е с екологията, но съм се возил на някои от най-новите лади. Като се има пред вид това и статиите в пресата от официалното им изпитване в Германия, Финландия и Франция те са доста по-добри от 90% от колите , карани у нас, особено като се знае какви коли караме и как ги поддържаме.

34

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 38Руснаците развиват стратегическите си отрасли.Производството на коли не им е приоритет.И не е нужноТочно така, износът на брезови клонки носи къде, къде по-високи приходи.

33

Анонимен

преди 5 години

Ауууу, какво ще правим сега без Лада?

32

Анонимен

преди 5 години

Руснаците развиват стратегическите си отрасли.Производството на коли не им е приоритет.И не е нужно

31

А А

преди 5 години

До БГНяма да ми върви ракията тая вечер!-------------------------------------------------Днес е ден майстора - от няколко часа сме на нискооктаново гориво.

30

Анонимен

преди 5 години

После ще поплача, че сега имам малко работа.

29

Анонимен

преди 5 години

Сега, както преди това и без това тези руски талиги никой не ги купува.

28

Анонимен

преди 5 години

Не виждам защо се изтеглят от България.В България такива горепосочени екологични стандарти явно не важат!Иначе как се движат 80% от колите в България?

27

Жо

преди 5 години

АВТОВАЗ миналата година продава автомобили "зад граница". От 38 100 автомобила, продадени "зад граница", 34 300 са продадени в страни от бившия СССР.Значи за една година в цяла Европа са продадени 3 800 автомобила ВАЗ или по 10 броя на ден. Каквото е качеството, такова е търсенето.А тази година е нулево.За сметка на това са произведени стотици хиперзвукови ракети и бомбардировачи за убиване на хора.

26

извод

преди 5 години

Уж, рускитепчасовници са най-бързите часовници в света, а не могат да достигнат еко стандартите? Непонятно.