Каква е такава програма до 4 -ти клас дето е написал по-долу някой?? За какво са на тия деца да учат ,,Човек и Общество"? Да знаят името на Бат Бойко ли са въвели тоя предмет? Горките деца разбирам защо от малки са намразили даскалото.
Английският според мен е единственото,което може да помогне на децата в живота. Математиката,ако вземем за пример: алгоритми, изчисляване косинус, синус, тангенс,лице на пирамида и конус в реалния живот с какво ще помогнат на обикновения човек? Проблемът е,че НЕ се учи практическа математика. Например лихвени проценти, нещо което да е от полза в живота.
Няма по-алчни и по-гадни от БГ-работодатели!!Ако може да им работиш за без пари...............ще е супер за тях!!!
До 92единственото положитебно в нач. класове е, че се въведе инфор. технлогоии - 2 часа, ама можеше и да е поне 3 часа, за сметка на някакво гражд. образование, което изощо не му е мястото в начални класове.много сбъркана образов система - излишни часове, а това което е важно - изтикано на заден план
Значи,приятелю грешиш за английския.Вероятно си работиш по специалността много години и имаш дете около 10 години. Младите,които сега си търсят работа, където и да идеш на интервю вярвай ми първо изискване ПЕРФЕКТЕН АНГЛИЙСКИ, дори работата да ти е да кажем с друг език, отърване няма от английския, защото някои шефове са чужденци и трябва да има комуникация и с тях. Не,че тия чужденци умрели да си комуникират с някакъв млад служител дето след няколко месеца може да съкратят, ама ИЗИСКВАТ.
Часовете за спорт, пеене и рисуване са разтоварващи. Учениците да могат поне малко да починат от твоята математика и бълг. език., щото са на училище от 8:00 до 18:00 часа всеки ден.
Един от гадните защитници на работодателите...............кървави кравопийци!!Бивше комспомолко секретарче.................гафина долна е той!
До 82аз пък ще кажа, че в момента, особено в началните класове, прекалено много е застъпен тоя ши.бан английски, прекалено много! това НЕ е нормално!БЕЛ - 8 часаматематика - 5 часа ((англ- 3 ч ((човек и природа - 1 ((човек и общ - 2--физич - 3 ч ((пеене - 2 ч ((рисуване - 2 ч. ((----а трябва:БЕЛ - 8 часаматематика - 8 часаангл- 2 ччовек и природа- 2човек и общ- 2--физич - 2 чпеене - 1 чрисуване - 1 ч.--какво има да ми пеят, рисуват и подскачат, като не знаят "2 и 2"
АЗ ПЪК КАТО 50 ГОЗДИШЕН РАБОТНИК С 30 годишен ТРУДОВ СТАЖ СЪС СРЕДНО ОБРАЗОВАНИЕ. ПОВЕЧЕ ОТ 20 години ПЪРВА КАТЕГОРИЯ, *** ОТ УПРАВЛЕНИЕТО ГЕРБ НА НЯКОЛКО ПЪТИ , В ПРЕДВИД ПОСТОЯННО УВЕЛИЧАВАНЕ ВЪЗРАСТ И ГОДИНИ ЗА ПЕНСИОНИРАНЕ. НИЕ СЪЩО ИМАМЕ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ЗАКЪРМЕНИТЕ ФЕОДАЛИ ОТ ЦК на БКП И ТРАНСФОРМИРАНИ В ДНЕШНИ, ИСКАМЕ ДОСТОЙНО ЗАПЛАЩАНЕ В ЧАСТНИЯ СЕКТОР И ПРИЗНАВАНЕТО НА ПЛАЩАНЕ ЗА СТАЖ, КАКТО Е В ДЪРЖАВНИТЕ ИНСТИТУЦИИ . ЗАКОРАВЕЛИЯ ФЕОДАЛ В Е ЯВНО С СИНДИКАТИ, НОИ,НАП и СОЦ. ГРИЖИ
Да обобщим проблема на бизнеса: "Сметкаджиите избягаха от България и българския бизнес, а останалите у нас не знаят да смятат."
Избягали му робите. Оплаква се. Недостигали робите, едните не знаели да смятат, а другите били големи сметкаджии. Не става така. Бизнес угодия няма.
Редом с задължителната матура по математика,предлагам да възтановим кльоновете с бодлива тел, да върнем гранични войски и да въведем изходни визи. Така доволно ли е Велев!
Принципно какво значи за децата да се повиши математическото мислене и да се намали времето за чужди езици.Чуждите езици им създават силна памет, ще се намалят тренировките им за добра памет, но ще се повишат тренировките им да имат логическо мислене.Естествено на всеки е ясно че едното или другото може да се развие и в зряла възраст, тука говорим за времето което е ученик на къде ще бъде насочено времето с което разполага ученика.Идеята е да се намали тренировките на памет и да се тренира логик
Да учат и повече чужди езици,и да бягат там където ще ги оценят,а не такива като този да им решават съдбата.
Бизнесът предлага: Матура по математика за всеки зрелостникАИКБ искат и извънкласни дейности по технически дисциплини===Аман от Васил Велев и вечното му хленчене. Допълнителната матура струва допълнителни пари, извънкласните дейности - също. Като иска, да плаща за това: който плаща, той поръчва музиката. Ама той иска държавата да поеме тези разходи, пък той да вземе работниците.
А Нека първо се явят на изпит бате Бойко и Цецо да видим дали Бизнесът би ги взел на работа,ако не остане един ден какво да крадат и суджуци.
Направо смях. Предлагам на бизнеса за бъдещите им бачкатори да ги изпитват на таблицата за умножение. Може да се подигравате ама в ро*ск*ия квартал който я знае му викат,че е много учен и понеже май повечето ученолюбиви българчета дето могат да решат и докажат сложни теореми емигрираха, аз предлагам да изискват следващият випуск завършили да знаят поне таблицата за умножение.
Принципно какво значи това в повишаването на математически познания ще е за сметка на чуждо езиковите познания,просто времето което заделят в момента учениците за чужди езици ще им е необходимо за математиката.Безспорен е по големия интерес на децата към чуждите езици по мотивационни причини и се подготвят добре.На практика тези които им трябва математика поради някакви нужди ,им трябва време и обучение на по късен етап като започват от основата матеметиката.Работодателите трябва да ги обучава
Абе Другарю Велев ти на кой свят живееш,би ли обяснил по какъв начин ще ги задържиш тия подготвени Млади хора! България е Периферия в съчетание с червен "бизнес" от това няма по "добра"комбинация за задържане на млади кадри.
И тоя феодал си мисли че държавата му е бащиния .Тези нагли феодали трябва да разберат че образователната система трябва да е направена за ученика ,а не за това което иска ,,бизнеса,, Бизнеса не плаща и не може да иска .Плаща данъкоплатеца .За добри технически кадри трябва опит при добри мениджъри а не виши кетапи както си мисли тоя.Всички казват че от училище идват негодни и тепърва трябвало да учат .Тогава що не дават шанс на работници с опит ,а търсят кетапи ?? Въпрос на мениджмънт ;)
Бизнесът предлага: Матура по математика за всеки зрелостник