Като начало добра мярка е субсидиране на електрически коли, както е на всякъде където се държи на екостандартите.Втора стъпка нека да минем първа защото тя ни дава много време за втора.Аме те бързат.Трябва да икономически, годишната поддръжка(задължителни такси) на чисто нов автомобил да е по евтино от автомобил на години и това става чрез намаляване на първите а не увеличение на вторите т.е. да има стимулиране а не рекетиране.
Поредната фалшива новина.Не знам с коя лъжа да започна.Примерно за данък МПС, пише, че сега от 2019 бил въведен екологичен компонент, а него го има, откакто има коли за катализатори, т.е. нищо ново в това отношение.Другата лъжа, която се внушава е, че ако се ограничи вноса на по-стари коли, автопарка в България ще стане по-нов и по-екологичен. Опитът на други държави наложили ограничения за стари коли сочи точно обратното - бързо застаряване на и без това стария им автопарк. Ясно е защо.
В провинцията има коли още от соца!!! Там ако минат на 15-годишни дизели, парка ще обнови. Те повечето и без това ги карат само по изключение, при крайна нужда.
Абе хора, защо се заблуждавате, че пунктовете за ГТП могат да решат този проблем???Пунктовете от години са в ръцете на частници, а частника грам, ама грам не го интересува техническото състояние на автомобила Ви. Той има примерно заеми, има наем на помещението, заплати и осигуровки на двамата дето му работят, разходи за консумативи и т.н.т. За него всеки върнат автомобил е 30-40-50 лв. загуба. Смятайте... ако върне днес 5 коли по 40лв., това са 200лв. Как да стане?
Паникьосахте се, че всички ще си накупуваме готини и читави дизели Евро 4 за без пари и ще спрем да ви купуваме ***. Мда, бързичко трябва да се реагира. Как така ще караме, пък вие няма да печелите....
Като видя, че не става, хващам си пътя през терминала и се устройвам някъде в Европа. Там парите стигат за нова кола. Приключвам с България, политиците да си приемат и плащат каквито данъци искат, да си купуват евтини апартаменти и да се тъпчат със суджуци...
Прочетох "На всеки 10 ТАРАТАЙКИ..." и спрях да чета. Уникален журналистически бълвоч. Тази статия сигурно е писана с бира и цигара в ръка.
Пак глупости. Просто направете техническият преглед реален, 50% от бараките по улиците няма да го минат и дирекно им се свалят номерата. След 10-тата година данъка на колата да скача със всяка измината година. Всичко ще си дойде на мястото. Висок данък за коли над 100коня, още по висок за всичко което не е евро 6. Събраните пари могат да се инвестират като помощи за покупка на еко автомобили и инсталиране на газови.
В центъра на София е пълно с коли. Отиваш на работа в парламента и няма къде да паркираш. Айде беднотията да си ходи на село и да се вози с каруци.
До ТурчинЩо не провериш кво стаа с Ердо, и иэборите? Вместо да се шляеш беэцелно, на чуждо място.
Рев голям, че нямали пари за нова кола....А,за апартамент на детето в София имате, а? Провинцията се изнесе в София, пък нямали пари... ми плащат по сто бона за една панелка
Под евро 5 не, нямаш ли пари не ти се полага автомобил, няма някакви шофьорчета да тровите цял народ
Какво има толкова има да го мислят не мога да разбера. Достатъчно е КАТ да започнат да извършват така наречения първоначален преглед според изискванията за вредни емисии (демек, тия уреди - димомери и газанализатори, да влязат в реална употреба), а не само да сверяват номерата на рама и двигател и да слагат табелите на всичко което е влязло на ход в халето и няма данни да се издирва...
До SharkДа не бъдем максималисти, не може хем да мислим как да купуваме нови апартаменти, хем как да си купувате нови коли. Едно по едно.
Вече са закъснели. Разходите се из автокъщите, или из сайтовете за продажба на коли... 9 от 10 са дизел, между 10 и 15 годишни. *** се страхува само като му бръкнеш в джоба. Трябва Екото да стане 2000 лева,застраховка пак 2000, за коли над 10 години. Няма нужда всяко семейство да има по два барутника пред панелката.
Удрят вноса на твърде стари и замърсяващи коли у нас