18

Анонимен

преди 5 години

До Анонимно 15Ти със сигурност си!!!

17

Тръба

преди 5 години

Отново сме на първо място! Истински повод за гордост. Веднъж шампион е голямо постижение, но все пак има известна доза късмет. Когато обаче си винаги пръв е тотален триумф! Винаги и на всичко сме победители! Пускам си химна!

16

до 12

преди 5 години

Не искам премиум на 500 000 километра (153 000 по километраж) Искам възможно най-нова кола . Аз гледам да ми върши работа , а не да размахвам емблеми на ляво и дясно .Мога да дам много примери , но не можеш да убедиш българина - той е корава глава После много плачат пред Балканстар

15

И.Н.

преди 5 години

Крайно време е да се въведе забрана за дизеловите автомобили! Във всички големи градове замърсяването на въздуха вече е над нормите. И това замърсяване е трайно и постоянно. Децата дишат този въздух. Замислете се какво правите!Ние ще сформираме работна група и ще започнем кампания и със еко организациите да внесем предложение в парламента. Политиците да се ангажират с този проблем и да се поставят точни срокове. Както направиха в западните държави. Като се каже край на дизела - край.

14

Анонимен

преди 5 години

Така е. Ние сме бунището на Европа. Нали затовани приеха в ЕС - да играем тази роля.

13

Петров

преди 5 години

То пък на пазара едни оферти - все карани отт пенсионери в малко градче и стояли в гараж.И след една година се разпаднат.

12

Krom

преди 5 години

Така е, вярно е. Да живей! Дизелите са ни на нас проблема. Не да кажеш, шведите които горят гуми и дрехи втора употреба. Те не са проблем. Не са проблем и "селата" над София които се топлят с евтин *** и бълват тонове мазни сажди надолу. И те не са проблем. Дизелите са ни проблема. А то всъщност, проблема пак при Данчето. Тя не може Бай Швед да спре да не гори гуми. Не е "политически коректно". Тея от селата са гласоподаватели - пак лошо. Най добре, дай да резнем дизелите през кръста. Тъпо.

11

Мен

преди 5 години

До АнонименЗа тия пари нова фиеста, шкода или дачиика. Все добри коли. Обаче *** иска да е гъзе- на 20 годишен премиум с електрически джамове и пушещ синьо.

10

Анонимен

преди 5 години

Още преди две години като чух за проблема с дизела си обявих колата за продажба Продадох я и си взех бензинова .Разлика има във въртящия момент , иначе бензина работи доволно тихо Засега ще карам така , докато не видя какво ще решат за България , но след като централна Европа забранява дизела , при нас е само въпрос на време

9

Анонимен

преди 5 години

Няма място за сравнение с БГ. По големите градове в Италия са с население над 3 000 000 2 500 000 са с автомобили. Така че ако се прави съвпоставка то тя не е сравнима с нас. Докарах си от Италия Волксваген производство 2015 г. купих го за 2000 евро същият модел в наша автокъща неможе да пипнете по долу от 15 000 лева.

8

Анонимен

преди 5 години

Има парадокс на нашия пазар и българина все още няма навика да провери офертите на автопазара Точно вчера , загледах една кола в обявите (няма да казвам марка ) беше 2018г на 14 000 километра бензин - цена 23 000лв Само от любопитство погледнах сайта и о чудо - същото оборудване , същия двигател , 0 километра 21 900 лв .....та така.....ше се научим , но трябва време

7

Анонимен

преди 5 години

Не е ясно кога точно ще влезе това ограничение при нас .Така или иначе ограничение ще има , дали след 3 месеца или 3 години , но ще има .Не искам да съм последния собственик , който ще карат да си бракува дизела и да плаща някакви екологични такси , за да го направи Знам , че автотърговците говорят друго и пълнят салоните си с евтини дизели , които после да ни пробутат скъпо , но реалността е различна от желанията на няколко джамбазина.

6

Партиен член

преди 5 години

Разликата е че, там няма прах по улиците. Като завали водата измива мръсотията и тя се отвежда от шахтите. Може цял месец да не миеш колата и тя е чиста. При нас само Тесли да караме ефект няма да има. Една улица няма направена както трябва. Също така новите коли с автокаско са много малко. Тук ако нямаш веднага си,, изгорял,,.

5

Наблюдател

преди 5 години

Искаме още, още, още!

4

Петров

преди 5 години

Българските бизнесмени са на световно ниво - обират *** на Европа.

3

Анонимен

преди 5 години

През соца за нова кола се чакаше , но втора употреба не беше проблем. Няма такова нещо богати-бедни по соца, всички бяха добре и живееха спокойно. Сега са проблем много неща защото се получи голяма неправда след като парите на народа и заводите бяха окрадени и придобити от сегашните олигарси. Така че , не коли, лошото е че и хляба може да стане дефицит.

2

ъх

преди 5 години

Хаха, ами то ще стане като Бай Тошово - коли само за богатите.

1

Невъзвращенец

преди 5 години

*** докато не унищожи тази чудна територия няма да миряса.