Ще ти помогна наистина да се запознаеш как ни лъжат за броя на колите в София. Първо, под името софийска регистрация броят колите от София, от останалите населени места в Столична община (3 града и 36 села, ако не бъркам) и колите в Софийска област.Второ, сравняват личните коли в градовете на ЕС с всички автомобили с софийска регистрацияТрето, за брой на жителите, взимат населението само на град София и не добавят населението на Столична община и населението на Софийска област, както при коли
Най-масовият случай в София - дошъл селянинът - С КОЛА.Купил и на селянкната - КОЛА, защото ако ходи без кола на работа, колежзките й може да мислят, че е от село.За двете малки селянчета, когато навършат 18 години, също им се купува по КОЛА в комплект с книжка.Няма да се излагат, я. Да ги мислят приятелите им че са дошли от село.Това е трагедията на София.
Значи много добре си спомням когато се въвеждаше синята зона, и тогава ни обяснявах че с парите от зоната щели да правят буферни и подземни паркинги, и какво стана ? само питам де
Според същата статистика, която ми цитираш, автомобилите във Видин са 860 на 1000 човека, а в Перник са 898 на 1000 човека. Според статистиката, с която си "зашпознат", всички областни градове на България са на първо място в ЕС по брой автомобили на 1000 човека население, като София е на псоледните места. Запознат бил, как пък не. Изобщо си нямаш понятие как те водят за носа и колко лъжи има в това 620 (а не 600) автомобила на 1000 човека в София.
По градовете по света на единица площ, примерно квадратен километър, има обикновено между 20 и 100 пъти повече паркоместа в сравнение със София, в т.ч. безплатните места за паркиране, обикновено са 3-10 пъти повече в сравнение със София. Въпрос на управленска мисъл и на специалисти, каквито напълно липсват в Фандъкова и останалите от ГЕРБ.
До Анонимен 92Изобщо не е вярно това, че колите в София били 100-200 на 1000 човека. Над 600 са и в момента регистрираните коли със софийска регистрация са над 1 млн. Хайде да не се правим на много компетентни за всичко....Освен това на Запад си плащат, а в БГ бай *** иска всичко да му е далавера...
само погледенте колко са паркоместата около зала Армеец има няма 500 а това е зала с 12 хиляди капацитет, само ще дам за пример аналогична зала в Белград има сигурно над 5-6 хиляди паркоместа
Точно обратното. По времето на соца редовно ходех с кола на работа, а сега не мога - няма къде да паркирам, синя зона и пътувам по над час и половина с градски транспорт сутрин и още толкова вечер. По времето на соца можех редовно да отивам при родителите ми, но сега със синята зона на практика там не може да се стъпи, а с градски транспорт не ми стига времето. По времето на соца до блока ми имаше 3 препълнени с коли паркинги с 90 места, сега са 20 паркоместа, застроиха паркингите с нови блокове
вижте сега тия зони не решпават проблема, те само го изместват в пшредните райони, това е, за да се рещи проблема трябва буферни паркинги, малко по добра организация на градския транспорт и това наистина е абсурдно цена на билета 1,60 , как искате да разтоварите трафика с такава цена на градския транспорт, да не говоим че могат и да вдигнат данъците за 2-ро МПС
Който не му харесва в София и му е скъпо, да се връща на село. Какъв е проблема ?Там може да си паркирате безплатно, където си искате.
Добре де, тия същите не гласуваха ли те за въвеждането на зелената зона? По спомен миналата година имаше допитване сред живущите ЗА и ПРОТИВ въвеждането и домоуправителите правеха протоколи за гласуване. Защо се правят на ощипани сега? Освен това до началото на зоната в Б-18 кмета не си направи да вдигне дори една изоставена кола при подадени многобройни сигнали в Гражданите. Защо ли? За да ви я вкара зоната...
Личните коли на хората от София са доста малко - около 120-150 автомобила на 1000 жители, докато в големите градове на Германия са над 500-600 автомобила и се ползват много повече. Въпреки малкият брой автообили в София и малката гъстота на населението, в София заради некадърността на кметовете от последните години, имаме огромни проблеми с движението и паркирането, много по-големи от няколко пъти по-гъсто населени градове в ЕС, с няколко пъти повече лични автомобили.
Хайде да не се връщаме по времето на соца. Тогава съм паркирал на ул.Калоян без проблеми, където работех. Но тогава никой не ходеше с кола на работа. Това беше изключение. Сега, напротив и до кварталния магазин се ходи с кола.
До Анонимен 83Главният архитект... Какво очаквате от един поплювко роден в плевенските лозя ? Същият като даскалицата от картофените ниви.
До Анонимен 87 Явно не си живял из провинцията Транспортът в София си е направо японски влак / по разписание /
*** не обича да плаща. Нито ток, нито парно, нито паркинг.Той иска всичко да му е без пари и ако може да гепи по нещо.
София има доста лош градски транспорт, който непрекъснато се влошава. София имаше добра организация на движението и паркирането преди кметовете Фандъкова, Бойко Борисов, Мафиянски и Янчулев. Сега организацията на движението и паркирането е отвратителна. Който има очи и помни, може да го потвърди. Редът в паркирането няма нищо общо с платените зони и в този смисъл разделянето на бедни/богати е неприложимо. Нито лев от тези платени зоно не отива за софиянци (общината), всичко се краде от мафията.
Бедни сме, но това явно не пречи сутрин над 80% от колите да са с по един човек вътре, пърпорещ към работа за 800лв.Имам колега, под наем с 2 деца и 4 коли - едната е паметник на пракинга пред офиса - една на паркинга пред блока в младост и 2, които кара той и рядко жена му.... човека не е от сф и не мога да излеза на глава с него, че това не е нормално, при положение, че се опитва и данъците им да не плаща. Това е само един пример - истината, е че сме нагли "жертви"-егоисти!
Тия май взеха собствениците на коли за касичка от която могат с си вземат пари, когато пожелаят. Общинари, дори Сталин не е успял да се справи с шофьорите, за това не ги дразнете за да не се окаже столицата блокирана за седмица от безброй автомобили.
Ден преди началото... протест и скандирания: "Зоната без зона!"