Ей на ви ЕС....Германия 85 милиона население 85 милиона автомобила и по 7-8 милиона нови автомобила на година. Стандарта им дава шансове да си купуват нови и да ни препродават старите си автомобили. Швейцарците защо не си купуват от Германия втора употреба автомобили....сигурно защото са "бедни"????
Колите в България са много по-малко от средното за ЕС и се движат в пъти по-малко.То и хората тук са в пъти по-малко от средното за ЕС ако така смятаме.
По-добре да внасят 8-годишни Евро 5 , отколкото да продължаваме с 20- годишни пушилници.Друг много голям проблем е че никой не внася яснота за какви ще са изискванията и забраните. Много хора изпадат в параноя (в западна европа) и се чудят как по-рано да се оттърват от дизелът без да има нужда.
Българина е свикнал да кара с крадена нафта и затова се е ориентирал към дизеловите основно. За него те не са мръсни а са си чиста далавера.
И какво им е мръснато на дизелите евро 5 и 6 с филтър за твърди части? Някоя куха дойче веле лейка може ли да каже?
Тези "мръсни" дизели с в пъти по-чисти от дизелите у нас така, че не пишете глупости. Това на практика ще подобри качеството на въздуха тук друг въпрос е, че основния замърсител у нас изобщо не са автомобилите, но пък са най-удобни за дране на нови данъци.
То дизеловите по-малко замърсяват от бензиновите. Само с азотните оксиди не е така, а ЕС глобява Германия заради наднормено замърсяване с азотни оксиди и затова там приритаха против дизеловите коли. В България няма наднормено замърсяване заради колите и няма да има в близките понед 30 години. Колите в България са много по-малко от средното за ЕС и се движат в пъти по-малко.
Дано тези лоши дизели изтровят де що има ченгесари и комунисти, та дори и изгерберастели. Иначе няма оправия.
Мръсните дизели: Проблемът се мести от Западна към Източна Европа