35

ИВО

преди 5 години

До Анонимен 25Колега,за 20 г. съм сменил Фиат Уно,Голф 2,Мерцедес 190,Опел Зафира,БМВ 318,сега карам Мерцедес 220 CDI-всичките втора употреба.Общата сума,която съм дал за покупката им е приблизително 30 000 лв.За ремонти и резервни части,сигуро съм дал не по-малко от 15 000 лв,а може и повече.Нервите които съм изхабил,оценявам на не по-малко от още толкова.Не слагам пари за застраховки,гуми,аларми,чистачки,добавки и каквото още се сетиш.Тотал-някъде около 60 000лвДе е Киро на кирия?

34

Анонимен

преди 5 години

В България нещата с колите е доста различна за София и в провинцията. В София регистрираните коли са на средна възраст около 11 години, докато в провинцията са на средна възраст около 22 години. Вярно е, че в София се регистрират много коли, които реално се шофират в провинцията, но по регистрация е така. Най-смешното е, че в разни чужди сайтове срещам броя на колите в България за областните градове, който е доста по-голям в сравнение с други градове в Европа. Видин е с над 900 коли/1000 човека

33

Анонимен

преди 5 години

По черни пътища каквото и инженерно чудо да караш ще му видиш сметката .......Виждал съм 40- сет годишна Лада 1500s, абсолютно запазена с съвсем малко ръжда по калниците, но човека си я караше. Срам ме беше да го попитам как я е съхранил толкова време.

32

до 26

преди 5 години

Ти знаеш ли колко коли има във Африка как си го представш това коли на над 25 год тя колата може да е и на 100 години и пак да е нова. Aфриканеца сяда 2 пъти в годиНата да кара да иде до столицата. Иначе Йоханесбург е пълен с нови коли да сравнваш Африка и Европа магаре и космос. в Африка не ходят с гоуфо до кенефо.

31

Анонимен

преди 5 години

Работя за 1200-1400'чисти на месец, на Запад за тази професия дават 4-5000?. Но не ми се ходи пак на гурбет.Е, как да си купя нова бензинова, електрическа, водородна и пр. екокола в БГ-то???Няма да си купя, а ще взема 10-годишен дизел от Европа, не щото съм *** ***, ами ми стигат кинтите. Всеки иска ново или младо, ама трябва да се съобразява с възможностите си!

30

Анонимен

преди 5 години

Руски коли, жени и пари да не ми влизат у къщата!

29

Анонимен

преди 5 години

Ама, недейте да ядете западните кюфтета, като ви песядат, бе !

28

Анонимен

преди 5 години

Цитат: Затова старите "мръсни" дизели често заминават за Източна Европа, където по традиция се търсят автомобили с по-евтино гориво.=В България дизелът е по-скъп от бензина, за разлика от останалите държави от ЕС, в които цената на дизела е между 75% и 90% от цената на бензина. Въпреко това, дизеловите коли в България са по-търсени от бензиновите.

27

Анонимен

преди 5 години

До Тодор ЖивковИ бонбонки тик-так и шоколадови яйца!

26

Анонимен

преди 5 години

До анонимен 4Аз пък търся отдавна да си купя автомобил на 400-500 000 км.,ама няма! Всичко е все на 150-160 хиляди,в перфектно състояние,почти нов и карано все от баби пенсионерки,дето по някога даже ченето са си изтървали на задната седалка!

25

До 11 Северозапада

преди 5 години

Във всички държави, в които въведоха пределна възраст на внасяните коли, автопаркът остаря още повече по понятни причини. Виж какво пише в статията за Африка - въвели пределна възраст и колите на над 25 години се увеличили, както се и очаква.

24

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 20Няма да ми стигнат парите...........Лада Калина, че и другите Лади струват в Германия по около 20000 евро, а ти с твоя отрошкан мерцедес можеш само да си мечтаеш за такава кола! А това, че на нас и африканците ни пробутват ръждивите си каруци.........не се ли запитват после ОТКЪДЕ Е ТАЗИ "любов" към еуропистан??? Смятайте ни за хора втора ръка, пък после се оплаквайте на Ерменския поп от "нашествие" на мигрантите!!! О..........тия мигранти още малко ще ви оставят без *** даже!!

23

Анонимен

преди 5 години

HAYDAR SOBSTVENIK NA AVTOKASHA ORGINAL CIST GERMANEZ DEUTSCH BRAVO

22

Брекзичок

преди 5 години

Превърнаха ни в едно бунище и ни псуват, че не ставаме за Шенген, а оная куха Пуделка от Външно се хвали, че е доволна и солидарна с подобна политика.

21

Истината

преди 5 години

Истината е че бензиновите замърсяват повече от дизеловите, с изключение на азотните оксиди при дизелите преди Евро 6. Точно азотните оксиди са проблема на Германия и ЕС ще ги глобява за тях. Затова там нададоха вой за дизелите. При останалите замърсявания бензиновите замърсяват повече или колкото дизеловите.

20

Анонимен

преди 5 години

ало20 кви русофили бе, изкрезил....

19

Анонимен

преди 5 години

Предлагам на русофила да си продаде стария Фолксваген на германеца, а да си купи нов от братушките !

18

:):)

преди 5 години

я като толкова се загрижихте влезте и вижте данните за въздуха в софия в петък и примерно на 10 февруари....май е огромна. Просто кюмура във въздуха го няма....

17

Анонимен

преди 5 години

По черни пътища каквото и инженерно чудо да караш ще му видиш сметката .......

16

Анонимен

преди 5 години

Аз карам дизел на 13 години, но мисля това да ми е последната кола с такова гориво. Поддръжката му е много скъпа и икономията от гориво се обезмисля, когато отидеш в сервиза. Еко нормите много усложниха дизелите и ги направиха еднодневки.