На изпита водача не трябва ли да е сам тъи като курса е свършил а не да има човек които нито го е учил нито нищо.Дава му се маршрут казва му се къде да мине слага.се камерата и отбии ако сбърка какво е това друг да идва що да.идва тои ходи при всеки всеки мисли различно оставя камерата клиента знае какво да прави познава града чиста работа ни ядове има ни.нищо си прави.сметката на другия ден изпитващия няма да е с него няма рушвет няма Ко Дуп
Когато аз карах курса за категория "В" най-голямата "лека кола" беше Волга, а най-бързата Лада. Сега диапазона на автомобили, които могат да се управляват с тази категория е огромен. Не е нормално да се обучаваш на автомобил 1,2 тона и 65 кс. и след това да караш 3,5 тона и 650 к.с. Да не говорим, че бусове със сериозни габарити и формално тегло 3,5 т. но натоварени 6 тона също се управляват с категория "В".Трябва да има подкатегории !
малко след 2000 г. ми се наложи да карам наново листовки и курсове в англия, понеже още не бяхме в ес. искам да ви кажа, че там листовките им са направени практично и с ум, за разлика от нашите. дистанцията до предна кола се измерва в секунди - 2 секунди спиране или 4 секунди при дъжд, а не като при нас 27 метра, които реално няма как да прецениш. за големи мотори да не ви казвам какви изисквания и каква наистина сериозна подготовка минават хората, преди да стигнат до изпит.
"Екстремно шофиране" на изпита за млади водачи, иначе – без книжки!