144

1312

преди 6 години

A.C.A.B. and always will be

143

Анонимен

преди 6 години

Каква е логиката да лепиш стикер за ГО, да носиш полица и да представяш и талонче. При положение, че по номера на колата излиза имаш ли или не ГО.Явно някой яко печели от издаването на стикери, карончета и какво ли не още.

142

Василев

преди 6 години

Арогантният, агресивен, нахален селянин взе шофьорска книжка, купи си хубава кола и си помисли , че на пътя той е най-важен, и той винаги има предимство, защото е тръгнал да върши много важна работа!И резултата е, че нито работата е свършил както трябва, а напротив има пострадали и жертви на пътя!!!Селянина *** си мисли, че от утре ще кара по-внимателно и ще бъде дисциплиниран, но той не знае, че селския просташки манталитет не се променя цял живот!Агент Еди Терънс!ЦРУ!!!

141

Ха-ха

преди 6 години

С камерите отпада необходимостта от толкова катажии. Един технически екип минава сутрин и разхвърля камерите по територията. Оставя до всяка по един от временната заетост (може и от по-сините) да я варди и вечер ги прибира. Сега няма никакъв икономически ефект ефект от камерите, защото зад всяка стои поне един полицай :)

140

Анонимен

преди 6 години

Какво очакваш от катаджия, който е написал акт, от 10 изречения с 8 правописни грешки.Трябва да му се вдигне заплатата и да се пенсионира на 40, че лоша работа ако ни тормози до 63.

139

Анонимен

преди 6 години

Дано това да не е промоция на новия тормоз с тия камери, след което хората ще са готови да си плащат за да се отърват. Инак никога не може да се види катаджия да подпомага в задръстване... какво правят по цял ден е странно. Любимо им е да кесят по завоите и зад храсталака.

138

do 144

преди 6 години

Какво целомъдрения български народ каза - асфалт не се ядял. Та и по тая точка бяха ядосани на ББ, че магистрали строял, дето нямало смисъл. Вместо да им увеличи заплатите.

137

Ала_Бала

преди 6 години

Не се борят с високата скорост. Събират високи глоби. От 20 години стоят на едни и същи места - зимата на припек, през лятото на сянка.

136

Анонимен

преди 6 години

В Гърция, в задръстване, дойде полицейски автомобил и започна да регулира движението веднага.А тук си седят в колата и си ровят телефоните а покрай тях мазало.Но те са над нещата, все пак важни са камерите и глобите.

135

Анонимен

преди 6 години

Ако видя поне една полицейска кола в която полицаите да са с колани, да не говорят по телефоните, да не пушат в движение и да спират правилно, то тогава и аз ще спазвам закона стриктно като тях.За едни може за други не.Защо?Както казва народа "За кучета може, за котки не".Може да не сме първа категория по ТК както тях, но сме една категория хора все пак.

134

Анонимен

преди 6 години

Камерите масово се слагат на така наречените "Хранилки" , места с малоумно сложени и "леко" замаскирани ограничения на скоростта например в прав участък от 70 на 40 - без причина, така че това в никакъв случай не е борба с джигитите на пътя, а просто пълнене на бюджета от случайни шофьори...

133

Българина

преди 6 години

Ами тирмоз е да с 60 от варна до софия 10 ч в 21 в

132

Стеф

преди 6 години

''Той упрекна пътните полицаи, че трябва да подпомагат трафика, а не само да го контролират.'' Така е, но понеже те категорично не го правят хората ги ненавиждат.Единствената им цел е рекет. Те самите не спазват законите и по никакъв начин не са полезни за никой освен за себе си.

131

Анонимен

преди 6 години

138, за да намалиш от 90 до 60 ти трябва време.А и трябва да има смисъл от това.Малко след като им минеш хранилката има пак знак за отпадане на забраната.И всичко това, понеже има едно черно пътче от страни, на което има знак СТОП.

130

Перо

преди 6 години

Да слагат камери навсякъде. Тях и ученици могат да ги поставят и наблюдават. КАТ в този му вид да се закрие. Безполезен е, да не кажа вреден за безопасността на движението. Да оставят там някой друг екип да ходи по ПТП-та и това е

129

Анонимен

преди 6 години

Главните виновници за престъпленията по пътищата са МВР!Те издават фалшивите книжки и те селективно прилагат закона и глобите. А да попитам, къде отиват парите от тези ОГРОМНИ глоби, които вече са еквивалентни на месечна заплата? Не може ами да виниш хората, главният виновник е некадърната корумпирана държава, където все още всичко се ръководи от бившите комунисти. Отидете в Чехия, Полша ,унгария- нещата са вече на съвсем различно ниво, няма разлика от западна Европа.

128

Анонимен

преди 6 години

Как може пешеходните пътеки да са направени точно на кръстовището.За да погледнеш дали идва кола трябва да спреш на пешеходната пътека и да изчакаш.А в това време пешеходците те заобикалят и гледат страшно.Никакъв ред.

127

Анонимен

преди 6 години

До 136Те са ти виновни , че никой не намаля на знак 60 така ли ?:)) А намалят когато видят радара ? Хахахахха вие сте наглетции. Честно.

126

Анонимен

преди 6 години

След знак 90 малко преди един завой, са сложили знак 60 и веднага след него са маскирали триногата.Водачите рязко намалят, понеже ги виждат и за малко да стане наистина сериозна катастрофа.А онези си люпят семки в колата и си ровят телефоните и хич не им дреме, че са по голяма опасност в момента за водачите от скоростта.Нямаше къде да отбия за да спра и да ги попитам каква я вършат в момента.Но техните началници знаят, все пак хранилката е обща.

125

До: 121 (Виена)

преди 6 години

На минаващия през Виена искам да кажа няколко неща:Значи... полицията в цивилизованите държави (изключвам България от тях) се държи различно. Това не значи че са много "мекушави" образно казано.Значи, ако се правиш на "гявол" или "тарикат" те надушват като пияндурник с дрегер и те "заковават" на място.Ако направиш обаче нарушение несъзнателно и си признаеш (тоест се разкаеш), може и да ти се размине.В България обаче е обратното.