11

до 11

преди 6 години

Печлбите на тези транспортни фирми от изтока са за сметка на твоя труд. На теб, като шофьор ти се плаща малко....за разлика от шофьорите граждани на запад. Затова борете се тук, в БГ да има високи заплати...анадъмно?

10

хахаха

преди 6 години

И ако влезем в Шенген, как точно ще ги отчитат тези 3 седмици???

9

Аз

преди 6 години

Ами ще стане като с корабите. Прибирате шофьорите на 3 седмици и пращате там друг на смяна. Защо да е сложно. Значи наистина не се сетихте Макрон като беше тука и говори точно за това, а вече при свършен факт щели да се събират..... След дъжд качулка. Хайде стига експлоатация на труда. Като сте европейски фирми правете европейски условия на труд.

8

м даа

преди 6 години

Не шофьорите, а българските посредници и чорбаджии ще останат на сухо. На вас как ви ке струва , шефчето да каже че си е преместил фирмата от София в долно *** и вместо сегашните 1200 да започне да ви плаща 400??Това става с тираджиите, плащат им по български разбивки на 10ст/км, а работят в Германия където тамошните взимат 18 цента...

7

Анонимен

преди 6 години

До докаран до дънотоАко си мислиш, че тия от Западен ЕС са алтруисти и се борят за да ти се вдигне заплатата нещо си се объркал. Просто искат дял от печалбата на транспортните фирми от изтока. Те въобще не се интересуват колко взимат Пешо, Флориан или Лайош. Сега ние от изтока трябва да се обединим и да ги съдим за това, че погазват собствените си правила за конкуренцията, свободата на придвижване търговия и т.н. Или това е само за тях, за нас... дърво.

6

Активист на БКП

преди 6 години

От кога да търсят съдействие ? Забравихте ли как Бацко се прегръща с Макрон и Макроновица и подписа споразумението ?

5

Анонимен

преди 6 години

българска регистрация в чужбина е зле.Бг фирмичките трябва да карат само курс бг-ес-бг това е.Такива командировки 2-3-4 месеца ще остане в миналото.Същото важи и за поляци,румънци и другите скотове.

4

Бумеранг

преди 6 години

Естествено, че ще искат да ни шътнат. Нашите *** карат шофьорите ни да не се прибират изобщо, плащат мнооого малко, в сравнение с европейските им събратя. Още....Нашите карат и на доста по-ниски цени....имам двама познати шофьори, които миналата година умряха по време на курс. А ако нашите имат топки, а те ги нямат, да регистрират фирма в Германия и да бачкат , а.. А де, а де....Аааааа Що не го направят.....щото там ще ги разпорят за простотиите дето ги вършат тия измамници.

3

докаран до дъното

преди 6 години

Докараните до дъното българи се сърдят на ЕС ,че защитава гражданите си включително и нас, българите. Вместо да се сърдят на управляващата клика, че ги държи на ниски заплати и затова ние българите бягаме в чужбина да работим , те се сърдят на този който им дава хляба! Явно е по-лесно---но нечестно.

2

Анонимен

преди 6 години

Според евродирективата трябва да се прибират на определено време в България. То си е написано

1

копи

преди 6 години

не само заглавията си "копнала" :)